Satti2010-03-31 09:58:40 // 83009
Azt tudom, de az igazi buli akkor van, amikor VB-ét avatnak, akkor áll a bál az utcákon ott. :-)
Grando2010-03-31 09:48:32 // 83008
A hatalmas ellentét Alonso és Schumi között az Ausztrál futam után. :)))
Tom122010-03-31 09:41:11 // 83007
...ha VB lesz a Ferrari, akkor meg cserélhetik a harangot, mert a sok félreveréstől megreped...:-)
Tom122010-03-31 09:39:45 // 83006
Még idén - mondanám, ha olyan opimista lennék, mint pl. Te.:-)
Tom122010-03-31 09:37:02 // 83004
Vigyázzunk, Ő nem hibázott, Ő csak lesz@rta az egészet, mert megunta a játékot - vérprofi.;-D
Tom122010-03-31 09:35:26 // 83003
Örülök, hogy megint objektív vagy.:-))
Remélem, azt Te sem gondolod komolyan, hogy az a hibás, akit hátulról "megpöccintenek". Az élőlények szeme általában elöl van, akkor annak illene figyelni, aki hátulról jön még a közúton is.;-)
Remélem, azt Te sem gondolod komolyan, hogy az a hibás, akit hátulról "megpöccintenek". Az élőlények szeme általában elöl van, akkor annak illene figyelni, aki hátulról jön még a közúton is.;-)
Tom122010-03-31 09:32:24 // 83002
...ha ilyen jól fog működni a továbbiakban is, akkor 1 ellenféllel /talán a legerősebbel/ kevesebb...:-))
Webbert meg nem kell félteni, ő tudja, hogy időben amortizálni kell az autót.:-))
Webbert meg nem kell félteni, ő tudja, hogy időben amortizálni kell az autót.:-))
Tom122010-03-31 09:28:51 // 83001
Az is lehet, még nem tökéletes.:-)
mesa2010-03-31 09:28:35 // 83000
Raj örül, hogy talált egy VB-t, Alfonz örült, hogy nem Csoki lett a VB, Massa pedig szomorú, mert már tudja, hogy soseleszVB ! :))
Tom122010-03-31 09:27:12 // 82999
Akkor a fékolaj folyott el...:-)
mesa2010-03-31 09:26:27 // 82998

(F1 Retro rovatunkat olvasták)
Tom122010-03-31 09:26:07 // 82997
Alonsonak a rajt pillanatától nem jöttek ki a dolgok, már ott lehetett látni /ahogy aztán nyilatkozta is /, hogy jobban elpörgött a kereke, mint a többieknek, ha az nincs, akkor egész másképp alakult volna az első kanyar, meg az egész verseny.
mesa2010-03-31 09:18:58 // 82996
Van, bizony! :) De Maranellóban mindig félre verik a harangokat, amikor Ferrari nyer, valószínű az idei első futam után is így tettek ;)
Satti2010-03-31 09:07:56 // 82995
Jó néha felidézni a régi szép emlékeket, ki tudja, mikor lesz újra olyan alkalom, hogy Maranello-ban félreverhetik a harangokat a VB tiszteletére, bár Alonso-nak erre van reális esélye.
mesa2010-03-31 09:05:22 // 82994
Köszönjük, hogy emlékeztetsz, olyan rég volt ... :))
Satti2010-03-31 09:03:51 // 82993
No meg abban az időszakban akadt olyan Ferrari versenyző, aki szerzett egy VB címet a csapatnak. :-))
Satti2010-03-31 09:02:46 // 82992
Jaja, Massa valóban soxor hibázott, túlvállalt mint Sepang-ban, piruettezett, mint pl. Silverstone-ban is, vagy akár most Melbourne-ben. :-)
pb_2010-03-31 09:00:10 // 82991
07-09 között akadt olyan Ferrari vRsNYző, aki hibázott, nM is 1x.)))
Satti2010-03-31 08:48:57 // 82989
Egy szóval nem mondtam, ő is hibázik, senki nem tévedhetetlen, csak nagyon kevesen vagyunk, akik mégsem. :-))
mesa2010-03-31 08:47:22 // 82988
Mindenki hibázhat - kivéve Kimi Raikkönent :)
Satti2010-03-31 08:45:50 // 82987
Egy nagyon fontos dolgot, mint "tényt" figyelmen kívűl hagytál, mert Alonso Ferrariban ül és aki abban ül, az általában nem hibázik, vagy ha mégis, akkor sem. :-))
mesa2010-03-31 08:36:21 // 82986
Két dolog körvonalazódik:
1. Wéber Gábornak igaza van abból a szempontból, hogy NEM fékhiba. Abban viszont téved, hogy Vettel hibája
2. Tényleg trükkös a felfügegsztésük, és lógott a levegőben az első tengely, mert "elfelejtette" a megfelelő magasságot az aktv felfüggesztés
1. Wéber Gábornak igaza van abból a szempontból, hogy NEM fékhiba. Abban viszont téved, hogy Vettel hibája
2. Tényleg trükkös a felfügegsztésük, és lógott a levegőben az első tengely, mert "elfelejtette" a megfelelő magasságot az aktv felfüggesztés
pb_2010-03-31 08:10:07 // 82985
Sima vRsNYbalSt volt, nem kLl ezt túlragozni.
pb_2010-03-31 08:08:17 // 82984
Hát pRsze, főleg ha a kis kedvNcedről van szó.)
Andy2010-03-31 06:05:00 // 82983
Tán csak nem az aktív felfüggesztés szarakodik? :))))
Xixo2010-03-31 03:11:51 // 82982
Sumi volt legelöl kívül, középen Alo lemaradva, belül Batön ugyan annyival lemaradva. Sumi és Alo azonos íven fordult el, ergo nem tudott Sumi felé menni és befelé se húzta jobban, mint muszáj volt. Értsd, amennyire tudott kívül haladt, hogy még ne menjen neki az előtte haladó németnek.
Tehát tulajdonképpen középen haladt (hogy a Te szavaidat használjam), mert olyat lehet, azt nem tiltja a szabályzat, csak nem fértek el (amit sajna Bátön nem vett észre időben...).
De tényleg hagyjuk, ha szerinted ott mehetett volna másfelé is, mert akkor nem egy futamot néztünk.... :))
Tehát tulajdonképpen középen haladt (hogy a Te szavaidat használjam), mert olyat lehet, azt nem tiltja a szabályzat, csak nem fértek el (amit sajna Bátön nem vett észre időben...).
De tényleg hagyjuk, ha szerinted ott mehetett volna másfelé is, mert akkor nem egy futamot néztünk.... :))
zolee1452010-03-31 02:43:16 // 82981
Ha vannak jobbra és vannak balra akkor középen megy, mert egy versenypályának nemcsak két széle van, hanem közepe is. Vagy olyat nem lehet? Nem férnek el? Tiltja a szabályzat?
Részemről tényleg ennyi...
Részemről tényleg ennyi...
Xixo2010-03-31 02:18:38 // 82980
A másik oldalán ott volt Sumi, akkor neki kellett volna mennie? :)
Frankón nem értem (értjük), hogy mit mondasz?!
Ha vannak jobbra, vannak balra, jönnek mögötte, akkor hova menjen??
Frankón nem értem (értjük), hogy mit mondasz?!
Ha vannak jobbra, vannak balra, jönnek mögötte, akkor hova menjen??
zolee1452010-03-31 02:08:12 // 82979
A kérdésből arra következtetek, hogy csak nekem egyértelmű, hogyha van egy autó mellettem akkor hagyok egy autónyi helyet belül.:D
Tényleg hagyjuk, igazatok van. Ameddig nem éri el a hátsó autó első tengelye a másik sisakplexije és orra közti rész felező vonalát úgy, hogy a pilóta orra az autójának a tengelyvonalába esik, és menetirány felé néz addig meg sem szabad próbálni az előzést. :D
Tiszta hülye vagyok. Nem is értem miért írok ide. Felejtsétek el, mintha nem is írtam volna, vagy esetleg töröltetni kellene a site adminokkal.
Tényleg hagyjuk, igazatok van. Ameddig nem éri el a hátsó autó első tengelye a másik sisakplexije és orra közti rész felező vonalát úgy, hogy a pilóta orra az autójának a tengelyvonalába esik, és menetirány felé néz addig meg sem szabad próbálni az előzést. :D
Tiszta hülye vagyok. Nem is értem miért írok ide. Felejtsétek el, mintha nem is írtam volna, vagy esetleg töröltetni kellene a site adminokkal.
Tommi2010-03-31 01:49:40 // 82978
Hogyaszongya:
"megszűnt az erőátvitel a bal első tengely és a kerék között"
Ha jól tudom, az első tengelyre nem is megy erő, mármint motorerő :))) Így kissé érdekes a megfogalmazás. Persze, értem én, hogy mit akart mondani a cikkíró, de kifejezhette volna jobban is magát :)))
"megszűnt az erőátvitel a bal első tengely és a kerék között"
Ha jól tudom, az első tengelyre nem is megy erő, mármint motorerő :))) Így kissé érdekes a megfogalmazás. Persze, értem én, hogy mit akart mondani a cikkíró, de kifejezhette volna jobban is magát :)))
Xixo2010-03-31 01:39:49 // 82977
Xixo2010-03-31 01:35:45 // 82976
Akkor a "sportkódex" szerint mit kellett volna tennie Alonzónak?
Tényleg érdekelne!
Tényleg érdekelne!
zolee1452010-03-31 01:18:21 // 82975
Láttam már nem egy olyan versenyt ahol ketten vagy hárman elfordultak egyszerre a kanyarban. Nem olyan nehéz ez. Amit leírtál "hevenyészve" az elég érdekes, és ha így van akkor nem kell szóvá tenni ha nincs előzés az F1-ben, hiszen szabály tiltja.
Ettől függetlenül tényleg érdekelne ennek a hevenyészett leírásnak a hivatalos formája. Palik Laci "FIA sportkódex ahogy én látom" című műve és hasonlók nem játszanak.:D
De tudod mit? Tényleg hagyjuk... további jó mulatást.
Ettől függetlenül tényleg érdekelne ennek a hevenyészett leírásnak a hivatalos formája. Palik Laci "FIA sportkódex ahogy én látom" című műve és hasonlók nem játszanak.:D
De tudod mit? Tényleg hagyjuk... további jó mulatást.
Xixo2010-03-31 00:48:58 // 82974
Engem is ez foglalkoztat, hogy hová kellett volna mennie? :))
1. Ment volna neki Suminak, mert úgyis ő volt belül, ergo a germán lett volna a hibás.
2. Nyomott volna egy satuféket, max belejönnek hátulról, de akkor se ő a hibás, mert követési távolság is van a világon.
3. Rajtolt volna úgy mint Massa és akkor egy autóval mindenki előtt simán elfordulhatott volna.
Szal tényleg balfasz volt, nem is csoda, hogy agyonverte a brazil...
:))))))))))))))))))))))
1. Ment volna neki Suminak, mert úgyis ő volt belül, ergo a germán lett volna a hibás.
2. Nyomott volna egy satuféket, max belejönnek hátulról, de akkor se ő a hibás, mert követési távolság is van a világon.
3. Rajtolt volna úgy mint Massa és akkor egy autóval mindenki előtt simán elfordulhatott volna.
Szal tényleg balfasz volt, nem is csoda, hogy agyonverte a brazil...
:))))))))))))))))))))))
Tom122010-03-30 22:09:12 // 82973
Igen, ´83-ban Piquet /Nelson/ egy ilyennel lett VB.
Tommi2010-03-30 21:56:11 // 82972
Meg az Amore is, mert a 2004-es esztergomi találkozó napjára időzítették Haleszék az oldal indulását, de ebbe most ne menjünk bele :)
mesa2010-03-30 21:54:23 // 82971
S mint tudjuk, az indexes fórumból ered az Esztergomi alfa Találkozó is ;-)
mesa2010-03-30 21:50:07 // 82970
ami M12-es motort még a hatvanas években gyártottak 1.4 L feltöltősként, azt nyomták a nyolcvanas években 1.5 T-ként az F1-be
mesa2010-03-30 21:47:33 // 82969
Ha a Forma 1-re gondolsz, a legtöbb motor sor 4 volt - igaz nem turbós, hanem kompresszoros!
Turós volt még a Zakspeed is, amivel Kesjár Csaba is ment pár kört

Turós volt még a Zakspeed is, amivel Kesjár Csaba is ment pár kört

Tommi2010-03-30 21:42:12 // 82968
Így van, még az Index topicban wégé néven írogatott :)
Whiteskull2010-03-30 21:40:45 // 82967
Bizony. És az urbán legend szerint a régi blokkokat szedték elő, hogy f1-es mocit csináljanak belőle. :)))
Satti2010-03-30 21:39:47 // 82966
Nem sztárolok semmit, általánosságban írtam, az csak egy egyszerű példa volt, nem olyan véresen komoly ez a dolog.
mesa2010-03-30 21:37:54 // 82965
És, mint írtam WéGé nick alatt ismertük meg ... Köszönjük! :)
tipoatti2010-03-30 21:37:52 // 82964
Amúgy OK., OFF off. ;)
Más: valószínű lámaságomat fogom megint kiteregetni, de megdöbbenve olvastam ma a tényt az egyik autós magazinban, hogy a BMW világbajnok túrós mocija a dicső nyolcvanasokban sornégyes (?) volt...
Más: valószínű lámaságomat fogom megint kiteregetni, de megdöbbenve olvastam ma a tényt az egyik autós magazinban, hogy a BMW világbajnok túrós mocija a dicső nyolcvanasokban sornégyes (?) volt...
tipoatti2010-03-30 21:35:37 // 82963
Andris, ne már... Én is sajnálom Gabit ( nem a Wébert ;) ), írtam már!!!! :)
Andy2010-03-30 21:33:06 // 82962
Off!
Buxátok meg ez ALFÁS oldal, itt ne sztároljatok már mindenféle egyéb járgány! Pláne rötyót!!!
On!
Buxátok meg ez ALFÁS oldal, itt ne sztároljatok már mindenféle egyéb járgány! Pláne rötyót!!!
On!
tipoatti2010-03-30 21:31:39 // 82961
Szeva! Jó a nicked, bár nem tudom ki vagy... :)))) Jó, hogy megerősítesz abban, amire ezexerint jól emlékeztem. So--->Wéber Gabi rlz.!!!
Satti2010-03-30 21:29:58 // 82960
Minden nagy múltú márkának vannak olyan típusai, amik jók, lehet az nagy, vagy akár olyan népszerű kicsi, mint az említett Renault-nál a Twingo, de lehetne nagyon sok példát említeni.
Online tag
0
Vendég0
771
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10