Fórum >> Egyebek >> Forma-1

pb_2010-06-30 08:03:16 // 87092
Rajtjai, és a rajt utáni helyezkeDsei nagyon jók, már nM 1.nek mutatta ezt + iDn.
Buksi2010-06-30 03:44:08 // 87091
Mondta valaki, hogy nem tud? :-)
Buksi2010-06-29 17:27:35 // 87089
Nekem pont az volt könnyű! :-DDDD
A többi viszont nehéz! :-/
Satti2010-06-29 17:13:36 // 87088
Vannak ilyenek, van akinek csak születni volt nehéz. :-)
Buksi2010-06-29 17:04:26 // 87087
Egyre jobban utálom ezta a Hamilton-t! Nicole miatt is! :-DD
De tényleg, nagyon jól mondta Briós: "Hamilton igen szerencsés, bármit csinál, jól jön ki belőle."
Kazes☻2010-06-29 13:49:02 // 87086
Ez a Bri mégis csak jó fej! Vissza az F1-be! :)))



Kis ártatlan, jajjjjjj! Broaf! :S :)))
SzJ2010-06-29 13:41:04 // 87085
Briós szerint fekete zászlót kellett volna mutatni Hami-nak:

A Forma-1-től jelenleg eltiltott Flavio Briatore egyetért a Ferrarival abban, hogy Lewis Hamilton olcsón megúszta a Safety Car megelőzését az Európa Nagydíjon. A brit versenyzőre áthajtásos büntetést róttak a sportfelügyelők, de mire letöltötte, elég előnyt autózott ki ahhoz, hogy a 2. helyre térjen vissza a pályára. "Nem precízek a szabályok" - jelentette ki a Renault volt csapatfőnöke, akit tavaly a szingapúri ütközésügyért meszelt el az FIA. - "Nem 20 kör múltán kellett volna megbüntetni Hamiltont, hanem 2 vagy 3 kör után. Ráadásul a Safety Car megelőzése inkább fekete zászlót (kizárást) érdemelt volna. Hamilton igen szerencsés, bármit csinál, jól jön ki belőle."

Maga az angol pilóta hétfőn is úgy vélekedett, hogy Fernando Alonso túlreagálta az esetet, elvégre a saját helyezése szempontjából keveset számított, hogy vele mit kezdenek a felügyelők. A Press Association kérdésére, hogy savanyú-e a szőlő volt csapattársának, a McLaren versenyzője kijelentette: "Igen. A kivetőn azt is láttam, hogy megelőzi őt egy Sauber. Nem jellemző rá, hogy hagyja magát megelőzni egy Sauber által, valószínűleg teljesen más világban járt. Ugyanakkor nem értem, hogy miben befolyásoltam én az ő versenyét. Mindenkinek joga van véleményt formálni, és bizonyára csalódott az eredménye miatt, de én semmit sem ártottam neki."
pb_2010-06-29 13:17:36 // 87084
M1 hát, nM Lég, hogy ilyN fax pályákat Rőltetnek, még faxul is veZnylik le az eGszet.
Kazes☻2010-06-29 13:13:46 // 87082
"A Red Bull Racing csapatfőnöke, Christian Horner azonban úgy gondolja, hogy bár a hétvégi események valóban rávilágítanak arra, hogy javítani lehetne a biztonsági autós szabályokon, semmi alattomos dolog nem történt a versenyen, és az FIA is helyesen járt el." - ezt nem értem, ha nem lehet, tehát TILOS megelőzni a Biztonsági autót, akkor azt hogy' lehet másként mondani, hogy' kell módosítani???

"„Nem hiszem, hogy megmanipulált versenyt láthattunk volna” – mondta. „Úgy gondolom, a biztonsági autós szabályok nem játszottak a Ferrari kezére, a McLaren pedig egy picit huncut volt, de meg is kapta érte a büntetését.”" - Teljes agybaj!!!
Kazes☻2010-06-29 12:41:08 // 87081
Webber génjei tehetnek a balesetekről - Videók!

Lehet mégsem ide való az F1-be?
Kazes☻2010-06-29 12:37:56 // 87080
Vagyis? :)
Grando2010-06-29 12:35:07 // 87079
Na ez gyönyörű! :(((
Kazes☻2010-06-29 12:26:27 // 87078
Gyakorlatilag az egész verseny egy tragédia volt. Lehet, megy tönkre az F1? Majd Tom12 megmondja, hogy régen hogy' volt, de mintha Hemi gyerek sokat rontana a dolgon. :)
SzJ2010-06-29 12:13:16 // 87077
Ráadásul még az SC is lassan ment:

Felipe Massa nemcsak Lewis Hamilton szabályszegése és enyhének ítélt büntetése miatt volt mérges a vasárnapi Európa Nagydíjon, szerinte az is sújtotta a Ferrarit, hogy Bernd Mayländer túl lassan vezette a Safety Cart közvetlenül Mark Webber balesete után, amikor az egész mezőnyből csupán a két Ferrari rostokolt a biztonsági autó mögött. "Láttam, hogy Lewis megelőzi a Safety Cart, ezért csak én és Fernando kerültünk mögé" - idézi blogján a brazilt Adam Cooper szakíró. - "Nagyon-nagyon lassan hajtott, és ezzel számunkra elúszott a verseny. A 14-es kanyarban, a baleset helyszíne után hirtelen megkaptuk a zöld jelzést, hogy megelőzhetjük. De addig teljesen tönkretette a versenyünket, mivel szerintem a Safety Carnak nem szabadna ilyen lassan mennie."
Kazes☻2010-06-29 11:36:57 // 87076
Na, hát épp ez az! Azt a fékezést mindenki látta, csak épp Csárli Vájting és a többiek nem, azaz nem akarták látni valószínűleg. :(
TarP2010-06-29 11:20:26 // 87075
Mindez rendben van egy gokartos mókán a munkatársakkal szemben, de egy milliárdos F1 bajnokságon ne a pillanatnyi genyázás döntsön.

Ha a versenybírók problámásnak látták a megoldást, zárják be a boxot és köröztessék a mezőnyt, amíg jó megoldást nem találnak. PL maradjon a sorrend a baleset előtti kör befejezése szerint.
Ilyen eccerű.
raga2010-06-29 11:00:44 // 87074
WG (Wéber Gábor) indexes hozzászólása:

"Sziasztok,
a villogás tök mindegy, az SC vonal a lényeg, meg az, hogy kint legyen az SC tábla. Egyébként szerintem Hamilton Alonsót akarta megszivatni, azért lassított először az SC-t meglátva, hogy csak neki legyen tiszta köre, a két Ferrari meg beszoruljon mögé. Meg is csinálta, csak kicsit elmérte a vonalat, de szerencséje lett a büntetéssel. Alonso nem véletlenül volt ideges.


Minden versenyző pontosan tudja, hogy hol az SC1-es és SC2-es vonal, "véletlenül" senki nem lassít be, amikor nyomhatná a vonalig, hogy biztosan megelőzze a boxból kifelé tartó biztonsági autót."

Magyarul csoki fékezett, majd gázt adott, hogy csak ő férjen be az SC elé.
TarP2010-06-29 09:53:35 // 87073
Meg lehet nézni a verseny végi helyezés fel-le tabellát. Mindneki felfelé haladt, csak a két piros ment le 7-11 helyet. Szóval valóban komoly büntetést kaptak, amiért betartották a szabályokat.

Ez nem fair. Egyébként meg nem értem, miért kell biztonsági ótó, meg egyéb szarságok, egy gomb kell a versenybíróságon, amin ez áll: (90km/h.). Amint történik egy baleset, be kell nyomni és onnantól mindenki 90-nel megy a gomb következő megnyomásáig (sebességtartó elektronika van, benne van a kocsikban, olcsóbb, mint egy Mercedes SLR KRS ... nemtommi reklámautó ).
Ja, hogy itt csak a reklám a fontos? Akkor ez nem F1.
mesa2010-06-29 09:29:27 // 87072
Semmi baj, értem én :)) a lényeg, hogy mindig mindenkinek igaza van, ha az nem a Ferrari

Kivétel az az egy plusz néhány feledhető év, amikor a kedvenced is helyet kapott egy maranellói ülésben, persze
pb_2010-06-29 07:43:14 // 87071
Naja, alfonzó is az 1. között van azon a tabLlán.)
pb_2010-06-29 07:41:46 // 87070
Tny, hogy ezt a listát magasan vezeti.
Buksi2010-06-29 03:43:56 // 87069
Ezzel teljesen egyetértek!
Xixo2010-06-29 00:12:02 // 87068
(Alo szájából azért elég kétesen cseng a manipuláció szó...)
Xixo2010-06-29 00:06:11 // 87067
Ez már egy sztenderd nyilatkozata lehet, ő sose akar rosszat, ő sose tudja, hogy az szabálytalan is lehet...
Minden idők legsportszerűtlenebb F1 pilótája...
Xixo2010-06-29 00:03:28 // 87066
A büntetés lényege az lenne, hogy elvegyék a jogosulatlan előnyt + egy kis hátrányt is kapjál a köcsögösködésért. Ha szerzel egy környi előnyt, azt nem egyensúlyozza 15mp bünti...
Xixo2010-06-29 00:00:08 // 87065
Hát túl nagy védekezést nem láthattunk tőle sajnos. Meg úgy egész futam alatt nem volt meg benne az a tűz, ami év elején... de lehet tényleg az autónk ilyen xar... :(
Iniezione2010-06-28 18:18:30 // 87064
kutyafej inkább a japánnal foglalkozott volna,most több pontja lenne!
Buksi2010-06-28 16:54:03 // 87063
Teljesen egyetértek veled!
Kazes☻2010-06-28 15:31:00 // 87061
Hamilton nem érti Alonso felháborodását - Videóval!

"Lewis Hamilton úgy érzi, hogy az áthajtásos büntetés éppen arányban volt az elkövetett szabálytalansággal." - naná!
afri2010-06-28 14:45:41 // 87060
Kazes☻2010-06-28 14:13:11 // 87059
Lehet a bírák is így voltak vele, csak fordítva! :)))
Satti2010-06-28 14:02:33 // 87058
Ja, bocs, azt akartam írni. :-)
Kazes☻2010-06-28 13:36:34 // 87057
Azért F1 nélkül is jó kis hely, de így fantastico! :)
Kazes☻2010-06-28 13:35:04 // 87056
Sajnos épp, hogy nem kapott STOP 'n GO -t, hanem 'CSAK' áthajtást! Nagy különbség és ez a nagy baj! :)
Satti2010-06-28 13:34:28 // 87055
Igen, ezt a futam előtt mutatta a németrtl is. Ez ott egy kis szálloda, semmi extra, de a tetején ott van egy kis terasz és ez a medence, ha nem lenne mostmár ott is F1 futam, nem lenne benne semmi extra, de így most nagyon király.:-)
Satti2010-06-28 13:28:58 // 87054
Miért is elfogult? :-)
Vettel teljesen egyértelműen nyert, mindenféle trükk nélkül.
Kobayashi valóban szépet ment, sztem ez is rendben van.
Hamilton szabálytalan volt, hasonlókért általában stop and go büntetés jár, amit meg is kapott, utána azon hisztizni, hogy vissza tudott állni a 2. helyre, már sztem felesleges volt, mondom ezt úgy, hogy egyáltalán nem bírom Hamiltont, számomra érdektelen.
Kazes☻2010-06-28 12:40:00 // 87051
Így könnyű! :)))
mesa2010-06-28 12:29:48 // 87050
B+ Satti! Kicsit sem elfogult hozzászólás. Mondjuk kb Tőled ezt vártam :DD
Kazes☻2010-06-28 12:28:58 // 87049
"A szabály kimondja, hogy az első biztonsági vonal után már nem lehet megelőzni a biztonsági autót, és be kell állni mögé. Hamilton azonban ezt nem tette meg, és simán, gázelvétel nélkül elment mellette, mellyel komoly előnybe került az őt követőkkel szemben."

Lewis Hamilton elárulta, hogy meg sem fordult a fejében, hogy esetleg szabálytalanul előzte meg a biztonsági autót a vasárnapi Európa Nagydíjon....

„Pontosan nem is tudom, mi történt” – mondta. „Ahogy közeledtem az első kanyarhoz, láttam a biztonsági autós vonalat. A biztonsági autót is láttam magam mellett, és azt gondoltam, hogy még a vonal előtt mentem el mellette, így tovább folytattam a körözést.”

Jajjj, mááá'! :)
Kazes☻2010-06-28 12:17:37 // 87048
Hegheheeee! Ez nagyon komoly! :))))) Persze, hogy kiautózott, mert eleve olyan bünticskét kapott, amolyan nesze semmi fogd meg jól a többieknek! :)))))))))))))))))))))))
Satti2010-06-28 12:11:27 // 87047
Vettel ismét szépet ment, az egész hétvégén a legjobb volt, hozta az első helyet. Webber már az elején elbaltázta vhogyan, utána meg nagy volt a sietség, még jó, hogy így megúszta. MS versenyét azt teljesen elcseszték, nem is értem, hogy az atomfizikus Brawn ezt hogyan tudta így benézni. A Ferrarik az igaz, hogy beszorultak az SC mögé, de attól függetlenűl, utána nem bírtak a Force India-kal, meg később Alonso Buemivel sem vmiért,
Kobayashi nagy király volt, ugyanazokon a gumikon végignyomott 54 kört úgy, hogy a helyét is meg tudta tartani, a végén meg a 2 előzése az rendben volt teljesen.
Hamilton büntetésén lehet vitázni, de a lényeg, hogy kiautózott annyi előnyt, ami elég volt arra, hogy visszamenjen a 2. helyre.
Kazes☻2010-06-28 12:06:08 // 87046
És mindehhez paklilaca! pfff... :)
raga2010-06-28 11:44:51 // 87045
Borzasztó unalmas futam volt, és az se normális aki ezen a pályán futamot rendez, mindez megspékelve hibás bírói döntésekkel.

Az , hogy Koba a friss lágy gumin Alo-t megelőzte, akinek ronggyá-kopott kemény gumija volt, az már nehogy Alo hibája legyen.

Unalmas, és felháborítóan igazságtalan futam volt, aki szabályt szegett az járt jól.
Kazes☻2010-06-28 11:31:01 // 87044
Futam: Kb. Ok,
Vettel: Ok,
Hemi: nagggyon Ok!,
Webber: Ok,
Ferrari: annyira nem ok, szépen ment Alo és becsülettel arról, hogy a bírák megint 'csögök nem tehet és bizony a kopott (Kobi: Ok!) gumijaival nem tudott mit tenni Kobi friss szettjével szemben.
Sumi: Ok,
Valencia: szerintem nem olyan rossz pálya.

Ok?! :)))
Selmak2010-06-28 11:25:02 // 87043
Nem akarom a Sumi rajongókat megsérteni, de anno az öreg Sith esetében is nem egyszer úgy értelmezték a szabályokat hogy neki jó legyen.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak