Asszony tojástartós nyáriját megcsináltuk ma fehérre :) két napi csiszolás és takarítás kellett, hogy gatyába rázzuk a kerekeket.
Apropó, ABS egység hibát ír a gép, törlés után egy darabig ok, majd egy erős jobbos kanyarnál hiba visszajön!?
Ha valamelyik kerék jeladó okozna galibát akkor nem arra a kerékre kellene hibát írjon a comp? Vagy okozhat egység hiba hibaüzenetet is?
üdv!
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Gumi, felni, futómű
mizooo2016-02-20 20:56:19 // 18863
Buksi2016-02-20 19:54:04 // 18862
Jah, az más. :-DDDD
emGéza2016-02-20 19:22:52 // 18861
Ki tudja , hogy a "tojástartós" alufelni milyen széles ?
A gyári 147,156 ... -ra gondolok . 15" 5x98
A lényeg , hogy , hogy mutatna rajta a 185-ös gumi ?
(utálok dísztárcsát mosni)
A gyári 147,156 ... -ra gondolok . 15" 5x98
A lényeg , hogy , hogy mutatna rajta a 185-ös gumi ?
(utálok dísztárcsát mosni)
[k i z z o]2016-02-20 18:33:28 // 18860
Kívülről csak. Akkor lehet leszedni normálisan, ha van rajta réteg.
emGéza2016-02-20 18:33:11 // 18859
ÁÁÁÁ , lassan csináltam :-D
emGéza2016-02-20 18:32:23 // 18858
Ezen ITALY van , de még Spanyolba is gyártják .
Buksi2016-02-20 17:23:46 // 18857
Nem sietted el egy kicsit? 😄😄
.......................2016-02-20 17:22:33 // 18856
Milyen gyártmány a Dayton?
emGéza2016-02-20 16:10:11 // 18855
VV62016-02-20 14:44:31 // 18854
Úgy hallottam, pont a leszedés nem éppen könnyű.
Xixo2016-02-20 10:31:30 // 18853
Könnyen leszedhető "fényezést" jelentene a számomra.
Xixo2016-02-20 10:30:29 // 18852
Köszi, az 1 flakon/felni arány akkor van ha csak kívülről fújom le vagy abban benne van a belső rész is?
[k i z z o]2016-02-20 07:21:52 // 18851
1 flakon / felni, bírja sokáig. Ha normálisan szerelik, akkor nem a felni peremen szalad a gumi, hanem a szerelőgép támasztóján, így nem jöhet le. Van hozzá alapozó, akkor jobban tapad.
Xixo2016-02-20 00:42:34 // 18849
Használt már valaki plasti dip-et vagy hasonló folyékony gumit felnire?
Ha igen, akkor mennyi kell belőle 4 felnire és mennyire tartós? Mert ha csak egy szezont bír, akkor felejtős.
Fújni gumizás előtt vagy már felgumizva érdemes? Nem kapja le a szélét a gumis szakembör felrakáskor?
Ha igen, akkor mennyi kell belőle 4 felnire és mennyire tartós? Mert ha csak egy szezont bír, akkor felejtős.
Fújni gumizás előtt vagy már felgumizva érdemes? Nem kapja le a szélét a gumis szakembör felrakáskor?
VV62016-02-19 15:15:40 // 18847
Ez most komoly? Egész télen azzal jártam...
emGéza2016-02-19 14:18:09 // 18846
Ki merte már rádobálni a nyári kerekeket ?
DKori2016-02-18 21:41:33 // 18845
Hello!
Én a Stilora vettem V12-t, 225/45 R17 méretben (akkor még a Falkeneket nézegettem, kollégàm 205/55 R16ban arra tette a voksàt (egyszerre vettük a Hankook-ot és a Falkent) és ő sem lőtt mellé vele..). Nekem jó tapasztalatom volt (van..) vele, relatíve halk (azért a 17es "nagymerék" nyilvàn így se halkabb rajta, mint a 15ös acélfelnis kombó..), és elég jól tapad szàrazon...puhàbb keverék, cserébe valószínű hamarabb kopik (amióta Apum hajtja nem nagyon megy évi pàr K km-nél többet, úgyhogy ez nem nagyon derült még ki).
Amúgy tényleg most érdemes venni, ahogy lentebb is írtàk, ezért döntöttem el a kérdést én is a héten a GTre.
Én a Stilora vettem V12-t, 225/45 R17 méretben (akkor még a Falkeneket nézegettem, kollégàm 205/55 R16ban arra tette a voksàt (egyszerre vettük a Hankook-ot és a Falkent) és ő sem lőtt mellé vele..). Nekem jó tapasztalatom volt (van..) vele, relatíve halk (azért a 17es "nagymerék" nyilvàn így se halkabb rajta, mint a 15ös acélfelnis kombó..), és elég jól tapad szàrazon...puhàbb keverék, cserébe valószínű hamarabb kopik (amióta Apum hajtja nem nagyon megy évi pàr K km-nél többet, úgyhogy ez nem nagyon derült még ki).
Amúgy tényleg most érdemes venni, ahogy lentebb is írtàk, ezért döntöttem el a kérdést én is a héten a GTre.
Béci Ɨ|ѯ2016-02-18 09:16:39 // 18844
Én is agyalok, hogy már most meg kéne venni a nyári gumit. A terv a 2015/45 r17-es méret, igaz, hogy ehhez még felnit is kell majd vennem. :) Nézegettem a kínálatot, de elég nehéz a döntés.
A Hankook Ventus V12 evo-t találtam eddig a legjobb ár/érték arányúnak - arról van valakinek tapasztalata?
Korábban volt Kumho Ecsta Le Sport-om, az is kifejezetten jó gumi volt, de amiket mostanában lehet kapni már nem Koreában, hanem Kínában gyártják, így attól tartok egy kicsit.
Persze valószínűleg egy Good Year-rel, vagy egy Contival nehezen tudnék mellé lőni, de azért azoknak már elég húzós az áruk is...
Szóval nagy a dilemma. :)
A Hankook Ventus V12 evo-t találtam eddig a legjobb ár/érték arányúnak - arról van valakinek tapasztalata?
Korábban volt Kumho Ecsta Le Sport-om, az is kifejezetten jó gumi volt, de amiket mostanában lehet kapni már nem Koreában, hanem Kínában gyártják, így attól tartok egy kicsit.
Persze valószínűleg egy Good Year-rel, vagy egy Contival nehezen tudnék mellé lőni, de azért azoknak már elég húzós az áruk is...
Szóval nagy a dilemma. :)
Abarai2016-02-18 09:07:54 // 18843
A linket csak azért, mert lefogadom, hogy egy-másfél hónap múlva ennyiért nem Michelint lehet venni, hanem Nankangot.
Abarai2016-02-18 09:06:31 // 18842
Nem vicc, tényleg most van. Márciusban indul a szezon, a kereskedők viszont most táraznak be. Mivel az aktuális készlet és kereslet alapján áraznak, most kapod meg legolcsóbban: tömve vannak a raktárak, de (még) a kutya se vesz nyárigumit. Nyár közepére lesznek megint viszonylag olcsók a nyárigumik, de addigra elfogynak a keresettebb minták, szóval nem biztos, hogy megkapod, amit szeretnél.
Télit meg majd augusztusban.
Lásd még: http://alfaamore.hu/tagok/abarai/autok/11197/blog/29666 :)
Télit meg majd augusztusban.
Lásd még: http://alfaamore.hu/tagok/abarai/autok/11197/blog/29666 :)
Buksi2016-02-17 21:58:01 // 18841
Télen nyári gumit kell venni, nyáron meg télit. :-DD
Dévid2016-02-17 21:52:30 // 18840
Én is olyat néztem, de végül Nokian Z-Line lett. Nekem bejött.
J-Imi2016-02-17 21:11:10 // 18839
Úgy látszik most van a nyári gumi vétel időszaka :) Nekem Vredestein Ultrac Cento-ra esett a választásom. :)
Szabeee2016-02-17 21:06:03 // 18838
A többlet tömeg annyi, amennyivel a nagyobb tárcsa nehezebb. Mértem a tömegét a gyári és 166 brembo nyergeknek, kb azonosak. 310-es fúrt-mart tárcsa + omp road&sport betétek 4,2 kN fékerőre voltak képesek. Sajna az utolsó betét cserénél Brembo betéteket vettem, a fékerő 3,5 kN-ra csökkent. A gyári nekem kb. 2,7-t tudott.
emGéza2016-02-17 21:01:03 // 18837
Az volt a kiszemelt , de ...
Az asszony nem egy nagy versenyző , ésszel közlekedik . Én ész nélkül ! :-D
Contiba volt hasonló mintázatú , gyárilag (185/50(?)R15 ) a szuszkán . Talán
egyetlen része volt a kocsinak , direkt írtam kocsit , amivel elégedett is voltam :-O
Az asszony nem egy nagy versenyző , ésszel közlekedik . Én ész nélkül ! :-D
Contiba volt hasonló mintázatú , gyárilag (185/50(?)R15 ) a szuszkán . Talán
egyetlen része volt a kocsinak , direkt írtam kocsit , amivel elégedett is voltam :-O
Liquid2016-02-17 20:46:23 // 18836
hááát, te tudod. Nemtom melyik Uniroyal volt a de a Rainsport3 elképesztően jó
DKori2016-02-17 20:40:21 // 18835
Jaja, pont tegnap làttam (az autòkozmetikàs blogod utàn). :)
Buksi2016-02-17 20:23:18 // 18834
Én meg a Barum Bravuris 3HM-et választottam. :-))))
mreni2016-02-17 20:23:13 // 18833
DKori2016-02-17 20:16:58 // 18832
Én is a tettek mezejére léptem (még a szezon előtt): Matador MP47 lett a kivàlasztott, 215/45 R17 méretben.
emGéza2016-02-17 18:23:11 // 18831
Megrendeltem az Uniroyal 205/55R16-os nyári gumit . Személyes átvétellel kértem.
Elmentem érte , egy kis gumis műhely fogadott . Addig-addig nézelődtem , míg végül ,
DAYTON D320EVO - 205/55 R16 91 V-re esett a választás . Az ár és a futás teljesítmény
(4-5000 Km/nyár) miatt . Meg persze , hogy ITALY :-D
Aztán majd kiderül , hogy milyen lesz ! ;-)
Elmentem érte , egy kis gumis műhely fogadott . Addig-addig nézelődtem , míg végül ,
DAYTON D320EVO - 205/55 R16 91 V-re esett a választás . Az ár és a futás teljesítmény
(4-5000 Km/nyár) miatt . Meg persze , hogy ITALY :-D
Aztán majd kiderül , hogy milyen lesz ! ;-)
Csabo222016-02-17 18:19:52 // 18830
Igen, a piros féknyergekkel vigyázni kell. ha óvatlanul rátapos a sofőr a fékpedálra könnyedén kiharaphat egy darabot a kormánykerékből :D
Dévid2016-02-16 18:47:31 // 18829
EPER cikkszám kell, vagy elég a Bárdis vagy Unixos cikkszám? :D
Dévid2016-02-16 18:46:17 // 18828
Most EBC Groove tárcsák vannak fenn, EBC BlackStuff betétekkel, ezt találtam a kert végében.
Végülis aki érezte, nem panaszkodott a fékhatásra, de én néha keveslem.
Tavasszal tervezek egy revíziót, kap új fékfolyadékot, át lesznek nézve a nyergek, lehet kapnak más színt is (az is sokat jelent :D ).
Végülis aki érezte, nem panaszkodott a fékhatásra, de én néha keveslem.
Tavasszal tervezek egy revíziót, kap új fékfolyadékot, át lesznek nézve a nyergek, lehet kapnak más színt is (az is sokat jelent :D ).
DKori2016-02-16 17:47:37 // 18827
A smiley lemaradt. :)
Csabo222016-02-16 17:36:24 // 18825
Egyfajta megoldás , de amit mutsz, az is működhet :) csak bátorság kell hozzá
Szóval rémlett, h van megoldás. Amúgy a 156-gt-147 trióra asszem vmelyik Mito nagyfék egy az egyben felmegy. AO-n igy magaráz taki egy bennfentes.
Én egyiket sem csinálnám meg, szegény első futómű igy is rohadt nehéz. Egy jó tárcsa-betét kombó a gyári nyergekkel is elegendő fékhatást fog eredményezni. legalábbis remélem...
Szóval rémlett, h van megoldás. Amúgy a 156-gt-147 trióra asszem vmelyik Mito nagyfék egy az egyben felmegy. AO-n igy magaráz taki egy bennfentes.
Én egyiket sem csinálnám meg, szegény első futómű igy is rohadt nehéz. Egy jó tárcsa-betét kombó a gyári nyergekkel is elegendő fékhatást fog eredményezni. legalábbis remélem...
Dévid2016-02-16 15:39:08 // 18824
Skodra2016-02-15 10:34:13 // 18823
Sziasztok! Valaki tudja a 156 hátsó gyári rugó hosszát,esetleg a TI változatét?? Köszönöm!
Gyuri2016-02-13 19:03:55 // 18822
Maga a két nyereg nem lenne nagy drágaság, de a többi sallang ami igen.. Csak az bosszant, hogy a 147-esen jobb a fék, bár azon még minden gyári. Azt hiszem jobb lesz az amit te is említettél. Ebayes vadászat lesz :)
Csabo222016-02-13 17:21:24 // 18821
Nem ismerem a 166 fékét, de asszem más a csonkállványa mint a 147/156/GT-nek.
GTA-ról vagy 3.2 GT-ről viszont át lehetne rakni a csonkállványt de sztem elég egy féknyereg adapter is hozzá. Bontott féknyergekkel és új tárcsa-betét kombóval tuti jóval 100k fölött lenne a móka. (nem beszélve arról, h mekkora többlet tömeget jelent)
Tavasszal nekem is kell féket csinálnom és alfaowner-en elég sok hasznos infó olvasható a 'tuning' betét és tárcsa párosokról. Ezek alapján én a brembo sport tárcsa (sajna furatolt itthon nem kapható csak a hornyolt, vagy csak én nem találtam) és ferodo DS (valamelyik) betétre szavazok. Vmi jobb fékolaj mellett.
GTA-ról vagy 3.2 GT-ről viszont át lehetne rakni a csonkállványt de sztem elég egy féknyereg adapter is hozzá. Bontott féknyergekkel és új tárcsa-betét kombóval tuti jóval 100k fölött lenne a móka. (nem beszélve arról, h mekkora többlet tömeget jelent)
Tavasszal nekem is kell féket csinálnom és alfaowner-en elég sok hasznos infó olvasható a 'tuning' betét és tárcsa párosokról. Ezek alapján én a brembo sport tárcsa (sajna furatolt itthon nem kapható csak a hornyolt, vagy csak én nem találtam) és ferodo DS (valamelyik) betétre szavazok. Vmi jobb fékolaj mellett.
DKori2016-02-13 15:20:32 // 18820
Szia!
Az nem kavarhat be, hogy a 166-osnak tudtommal más az osztóköre, mint a 147/156/GT sorozatnak?
Az nem kavarhat be, hogy a 166-osnak tudtommal más az osztóköre, mint a 147/156/GT sorozatnak?
Gyuri2016-02-13 11:13:35 // 18819
Sziasztok!
Lenne lehetőségem 166-osról a "nagyfékes" szetthez, de nem tudom, hogy mennyire "plug&play" a GT-hez, valahol azt olvasom, hogy másik csonkállvány kell, valahol meg azt, hogy egy az egyben jó, csak 17-es felninél kisebb nem megy majd fel. Mivel úgy érzem, hogy a mostani fék nem olyan harapós mint kellene (a családban lévő 147-esé jobb), így ha a lehetőség adott, fejleszteném..
Ha esetleg ez az út nem járható, cserélném a betéteket, /mivel a tárcsák alig kopottak/ olvastam az EBC green szettről, ezek mennyivel másabbak mint a kommersz fékbetétek? Megéri az árát?
Lenne lehetőségem 166-osról a "nagyfékes" szetthez, de nem tudom, hogy mennyire "plug&play" a GT-hez, valahol azt olvasom, hogy másik csonkállvány kell, valahol meg azt, hogy egy az egyben jó, csak 17-es felninél kisebb nem megy majd fel. Mivel úgy érzem, hogy a mostani fék nem olyan harapós mint kellene (a családban lévő 147-esé jobb), így ha a lehetőség adott, fejleszteném..
Ha esetleg ez az út nem járható, cserélném a betéteket, /mivel a tárcsák alig kopottak/ olvastam az EBC green szettről, ezek mennyivel másabbak mint a kommersz fékbetétek? Megéri az árát?
Béci Ɨ|ѯ2016-02-11 17:21:45 // 18817
Apumnak ez van a Lybráján. Valóban kevesebbet fogyaszt vele,de a tapadása nem a legjobb. A kumho ecsta sport sokkal jobb ebből a szempontból.
kispeterz2016-02-11 16:30:58 // 18816
Ezzel:
Kumho Ecowing ES01 KH27 215/45 R17 87V
:)))
Kumho Ecowing ES01 KH27 215/45 R17 87V
:)))
kispeterz2016-02-11 16:30:44 // 18815
Ciao!
Ezzel a gumival kapcsolatban van tapasztalata valakinek?
Ezzel a gumival kapcsolatban van tapasztalata valakinek?
MMárk912016-02-08 19:16:20 // 18814
Helló 156 1.9 SW hez keresek a hátsó futóműbe torziós csavart ( amivel a dőlést lehet állítani ) ha esetleg Miskolc közelében vagy borsodban lenne egy valakinek?
Online tag
2
Vendég2
417