Fórum >> Típusok >> 159

droberto2017-09-20 21:41:30 // 5546
Igen tényleg ennek volt kiugró az ára. Meg meg a 80k-es revízió maga.
droberto2017-09-19 14:09:16 // 5545
Nincs külön. A lökös része:

Bontóba sanszos, hogy csak egybe lökkert fog csak kapni. :(
droberto2017-09-19 12:06:51 // 5544
Akkor bontott vagy törött lökhárító...
droberto2017-09-19 10:14:19 // 5543
Kipufogót egyszerűbb lenne a helyére tenni. :)
droberto2017-09-18 14:49:39 // 5542
Az a baj, hogy ez most már nagyon más világ. Globalizáció van, mog hogy is mondják....agyelszívás.
Magyarul, 20 Ft-ért már mindenki letolja a gatyáját.
Ettől függetlenül, mi tudjuk a legkiválóbb műszaki és design megoldások jó része olasz barátainkhoz köthető. :)
Ezért is volt fontos a Giu QV megalkotása. A konkurencia még mindig keresi az állát. :)
Ahhoz, hogy hosszútávon is visszakerüljön a régi polcára a Brand, szükség lenne még további hasonló, ámde megfizethetőbb, szélesebb rétegek számára is elérhetőbb megoldásokra.
Reméljük, hogy a 2.2-es benzinmotor és az JTD-k is tömegesen is el tud terjedni és tartósak lesznek.
droberto2017-09-18 10:55:50 // 5541
Nekem az 1.9 szokott nyáron rövid városi etapokon (nem nyomkodva!), 12-őt enni. :)
droberto2017-09-18 10:53:03 // 5540
És akkor a mérlegre még rá se tették. :)))
droberto2017-09-12 20:36:59 // 5539
Így meg érthetőbb is:
:)
droberto2017-09-12 20:32:41 // 5538
Így már látszik:
:)
droberto2017-08-24 12:18:31 // 5537
Vagy esetleg:

Magas feszültség = magasabb Starter fordulat = magasabb nyomás a hengerben = melegebb levegő
droberto2017-08-24 12:15:58 // 5536
Magas feszültség = magasabb Starter fordulat :)
droberto2017-08-24 12:14:45 // 5535
Mivel ritkán ilyen hőmérsékletű a motorom, így a hibát is ritkán produkálja (és akkor jellemzően sietek is valahova), nehéz diagolni. :(
droberto2017-08-24 12:10:56 // 5534
A szűrő csere se fog rajta segíteni.
droberto2017-08-24 12:07:33 // 5533
- Az akksi feszkója (starter fordulata) sokat számít.
- Miután felújítottam az önindítót, kb 20-30 rpm-el jobban forgott. Előbb is beröffent és nem jött elő a nehézkes indulás. Most, hogy bekopott már, minden a régi. :(
- Az alábbi SW-m van:

ECU ISO Code: 32 83 9E 04 2C
2017.01.18. 18:23:00
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
Service Interval Reset
--------------------------------------------------------------
ISO- kód : 32 83 9E 04 2C
Programozás dátuma: 10/25/2007

Voltam Fiatnál, nincs újabb SW az én hardverkonfigomra.

- Az izzítógyertyáim újak. A probléma megmaradt.
- A Dupla-tripla izzítás segít a problémán.
- Melegben is izzít, csak akkor indulás után.
- A jelenség ~16-25°C-os motor hőmérsékletnél jelentkezik kizárólagosan.
- Az EGR-nez, DPF-nez ehhez szerintem nincs köze.
- Az üzemanyag visszafolyás az érdekes lehet. :)
(Meg lehete nézni, hogy mit (nyomás) kér és mit kap a moci induláskor)
droberto2017-08-19 21:16:36 // 5532
Üdv:

:)
Már megint letérdeltünk.
Kifújt a levegő az EGR és a szívósor között, Pont mint Pityukománál.
Igazából számítani lehetett rá, már januárban diagoltuk a fiúkkal.
Ma út közben már akkora lett a lyuk (tömörtelenség), hogy nem jutott elég levegő a motornak és befullasztotta a közben eldugult részecskeszűrű.

Ami viszont aggaszt, hogy a hőmérő szonda is kiakad menet közben. (Nem ad jelet.)
droberto2017-08-02 12:52:10 // 5531
Építsd be a Yani féle szintjelzőt és dőlj hátra. :)
droberto2017-07-29 23:55:15 // 5530
Nálam ez csak ideig óráig-oldotta meg a gondot. Amikor rendesen bekopott és már nem tekert olyan fickósan, ismét előjött 17-25°C-os motornál. :(
droberto2017-07-28 22:51:41 // 5529
Sajnos az autós rovat szürke rendszámos cikk linkje mellet még mindig a te képed áll:
droberto2017-07-27 20:42:15 // 5528
Az a baj, hogy a huzatot (nálam bőrt) becsípi. Én is szenvedtem/bírkóztam vele, mire rájöttem.
Kaptam hozzá bevezető műanyagot (az újabb vasakon már alapból ilyen a kialakítás), de az úgy szétfeszíti a szivacsot és huzatot, hogy nem volt szívem úgy hagyni.
droberto2017-07-27 20:36:16 // 5527
Nem félsz, hogy elütnek? :)
Milyen kint a közlekedési kúltúra?
droberto2017-07-26 10:07:07 // 5526
Gratula az új vashoz. :)
droberto2017-07-25 13:53:55 // 5525
Én a DPF kiírást és az EGR falazást elkerülném. Elég nagy mocsok jön ki nélkülük.

Próbálj először oxidációt, kontakthibát keresni, ha nem találsz, ezen érzékelők (hőmérő, deltaP) és az EGR szelep esetleges rendellenes működését kersd, akár élőadat diagnosztikával.
Ha nem vagy biztos ezekben az alkatrészekben, próbálj valakitől kölcsön kérni és teszteld úgy a vasat.
Ha így jó akkor pedig már könnyebben veszi rá az ember magát a kiadásra. :)
Ha felém jársz szívesen segítek. :)
droberto2017-07-24 14:07:44 // 5524
Próbáltad már javítani, cserélni a szondát, vagy az EGR-t?
droberto2017-07-22 21:49:31 // 5523
Átküldtem tolnanetre torrentben. :)
droberto2017-07-19 15:25:21 // 5522
Gyorsba rákerestem mit tud, láttam is egy videót, hogy 1-et ment hosszirányba, de oldalgyorsulás adatokat nem találtam.
droberto2017-07-19 15:22:29 // 5521
Unatkozok. :)
Midenki kidobálja, én beépítem a Blue&Me-t:

(Nem találom a kábelét, pedig ott kell lennie)
droberto2017-07-19 14:50:39 // 5520
Milyen gumi volt rajta?
Az oldalgyorsulát méri?

A 159 prémium 19-es gumival közel 1 G-vel tud fordulni.
A Potenza RE050A pedig 30-35°C felet kb 20-25%-al jobban tapad. Nem vicc, van egy kanyar amit 20°C ban 40-el veszek tapadáshatáron, 35-ben pedig 50-el.

Nem lehet, hogy a hátsó kerék tetszett ennyire? :)
droberto2017-07-19 14:41:20 // 5519
Bocs ezt Chris159-nek szántam,
Neked Gratulálok és sok Boldog Km-t kívánok. :)
droberto2017-07-19 14:03:09 // 5518
Ahogy alőttem is írták: eLearn.
A kedvenceimnél megtalálod. :)
droberto2017-07-19 13:59:17 // 5517
Balaton?
Jó pihenést Nektek! :)
droberto2017-07-17 20:55:06 // 5516
A Sportiva csak egy csomag volt. A ti-nèl más a futómű. Eperben keress rá a rugód cikkszámára alvázszám alapján.
droberto2017-07-17 20:01:21 // 5515
Hát akkor jobbulást. :)
droberto2017-07-17 19:58:40 // 5514
Én nem szoktam azt a gombot soha piszkálni, ha fázok feljebb tekerem a hőmérsékletet, ha melegem van lejebb.
Automata, teszi a dolgát helyettem. :)
droberto2017-07-16 22:03:49 // 5513
Be kéne rakjam a B&M-t. Kérdés:
Hol van a mikrofonja?
Gondolom a csillárban, itt:

És gondolom ez a stekkere:

Köszi! :)
droberto2017-07-16 22:00:26 // 5512
Jobbulást, majd mondd, hogy mi van.
droberto2017-07-15 23:34:21 // 5511
A Spiderét? :)))
droberto2017-07-15 22:42:24 // 5510
És után mit csinálsz a csavarjaival?
Szerintem vedd le, fújd le, és lakkoztatsd selyemfényűre.
Nem rossz dolog az hidd el. :)
droberto2017-07-15 22:40:25 // 5509
A bőr redőiből ezzel tudod kiszedni a dzsuvát. Persze puha sörtéjű legyen és az éleknél vigyázz.
Pepecs meló, de látványos eredményt hoz.
Nekem nagyon bejött. :)
droberto2017-07-15 22:38:57 // 5508
Befordítod belülre alulra. Felül-kívül befeszítesz a tükör mögé egy kárpit leszedő/feszítőt.
Óvatosan kippattintgatod a tükör mind a négy fülét. Mikor lejött, lehúzod a sarukat, majd belülről már hozzáférsz a burkolat patentjaihoz. Pontosabban a 4-ből háromhoz.
droberto2017-07-15 20:37:39 // 5507
Én is kétnapja nyalogatom a sebeimet.
Csütörtökön gondoltam kemény leszek és a szerdai 15-ös után tekerek egy 50-est.
Tévedtem. :(
droberto2017-07-15 20:32:50 // 5506
Barackot szedtèl? :)
Jobbulást!
droberto2017-07-13 22:26:41 // 5504
A barátomnak ezt írtam, amikor elküldte:
"Pedig jó motor ez, csak kevés szerelő ért hozzá. Amit meg diag címszó alatt csinálnak az egy vicc.
A tulaj meg egy tipikus "hülye gyerek".
Sanszos, hogy az óra is tekert, de ezt gondolom vásárláskor ellenőrizte..."
droberto2017-07-12 14:38:59 // 5503
Szép munka!
Én is tervezem ezt, de kéne mintát küldjek a szín miatt.
(Én is pont az ő termékeiket néztem ki.)
droberto2017-07-11 09:01:34 // 5502
TC - Az autók többsége túl széles az Autobahnra?
(Piritunak ez érdekes lehet)

A mienk mekkora?
Nálam 2,1 m a garázs, de a tükröknél kb 3-3 cm hely van, úgyhogy a teljes szélességre 2040-et mondok.
droberto2017-07-10 12:13:22 // 5501
Mert az 59 alatt van futómű. Sokkal messzebb van a tapadáshatár mint a közleedőedényeknél. Nem dől úgy a bódé, a gumiabroncs pedig sokkal tovább és nagyobb felületen érintkezik az úttal (az ívbelső legkőképp).
A súlypontról, az egyensúlyról már nem is beszélve.
droberto2017-07-07 21:25:52 // 5500
Akkor úgy néz ki össze áll a Pityukoma Emlék Csapat a sárkányhajó versenyre!
Jó lenne megismételni a tavalyi eredményt!
A résztvevök 11:50-ig érjenek oda a Pityukomás standra.
droberto2017-07-07 20:56:50 // 5499
Üdv a Klubból:
droberto2017-07-06 22:57:09 // 5498
Szombaton az Alfacity-n 12-15 h közt Pityukoma emlék kupa versenyt rendezünk.


A Pisti által készített játokok lesznek bevetve:
- kerékcsere,
- izzócsere verseny.

Ezzel kapcsolatban egy kérés:
Akinek van pótkerékként, vagy fel tud ajánlani159-es alufelnit a kerékcsere versenyhez, azt szívesen vesszük.

A másik kérdés, hogy lenne e kedvetek egy Pityukomás sárkányhajós csapat összehozásához?
Ha igen akkor jelentkezzetek itt:
droberto2017-07-01 23:29:37 // 5497
Ezt inkább közönséges lyukkorróziónak mondanám.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.