Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002016-02-08 20:04:20 // 6232
Made in China? :-OOO
Piritu - 1.000.0002016-02-07 07:50:10 // 6231
Nem veletlen, hogy a TCT sem jaratja a motort 1500 alatt. Vigyaz a lendkerekre.
Piritu - 1.000.0002016-02-05 07:02:16 // 6230
A Giulietta QV-ben is van :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-03 21:04:23 // 6229
Szerintem megbízható, egy titkodat se fog elárulni másnak :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-03 20:57:13 // 6228
Kapaszkodnak a zenészek :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-03 16:59:32 // 6227
A Giuban beizzítottam a tavaly vett kamerát. Igaz nem HD, de hangot is rögzít, be lehet olvasni a rendszámot és megjegyzi...
Piritu - 1.000.0002016-02-03 07:21:50 // 6225
Írsz Halesznak, vagy Adminnak és ő töröl. Ha szabad kérdezni miért?
Piritu - 1.000.0002016-02-02 22:17:24 // 6224
"Én a verébre is haragszok ha letojja az autómat :D" - a múltkor a Giu-val bosszúból elütöttem vagy 9-et. Mondjuk - ha nem lennék mérges rájuk - kikerülni akkor se nagyon tudtam volna őket, mert a viharos szél nyomta a kocsinak a verébcsapatot :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-02 21:44:01 // 6223
Nem nehéz :-)
Az olaszok még tovább mennek, még olcsóbban. Belépéskor kapsz egy bilétát, amit kilépéskor leadsz. A távolság alapján fizetsz, már csak az időt kell kiszámolni...
A francia határ előtt gépfegyveres rendőrök várták a kapu után az előttem menőt.
Piritu - 1.000.0002016-02-02 21:41:16 // 6222
Valahol ez a titka annak, hogy mindenki nyugodtan és gyorsan érjen célba. Ausztrián a szabályokat betartva bőven 100 feletti átlaggal szoktam átgurulni (Passau-Sopron) és nem kell tartani a fotótól. Ha még teherautós előzési tilalom is lenne, no az lenne a kánaán.
Ugyanekkor a korlátozás nélküli németeknél (bár ott 110/130 felett te állod a cekket egy balesetnél) ez az átlag sokkal nehezebben megvalósítható (Passau - Freiburg). Ráadásul sokkal fárasztóbb is hosszú távon.
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:53:41 // 6221
Vazze, most értettem meg, hoyg miért van a Supeb-ben gyárilag esernyőtartó az ajtóban! :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:50:58 // 6220
A kerékanya kulcsa nem elég? :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:48:16 // 6219
Bár ahogy most nézem, ennek is hiányzik a fényszóró mosó fedele :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:44:29 // 6218
Így van. Ott is van, aki vigyáz rá. Anno az Eiffel toronynál egy GT mellé sikerült parkolni, az is ép volt.
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:37:29 // 6217
Életem legnagyobb élménye volt, amikor a három sávos úton a piros lámpánál 5(!) sor állt. Én az egyikben elöl. Mellém jött egy motoros csóka és bekopogott az ablakon, mutogatva hogy miért nem megyek? Mutatom a piros lámpát, erre vállat vont és gázt adott :-DD
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:35:11 // 6216
TE nem érted.
A magyarokat primitívnek nevezőnek nem ad senki igazat. Milyen jogon teszed?
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:31:14 // 6215
Mehetsz nyugodtan, Velencénél nagyon civilizált a helyzet. Rómától délre kezd vadulni a szitu....
Hogy az olasz utikönyvet idézzem: "Nápolyban személyautóval való közlekedést minden áron kerüljük el!" :-))
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:28:20 // 6214
...és a casco önrészt is te állod :-(
Piritu - 1.000.0002016-02-02 15:21:10 // 6213
"csak a primitív tarsadalmakban fontosabb egy gép mint az ember" - akkor nézd meg ezt a képet:

Gondolom látni a gazdi által többiek ellen a Minire felerősített bóját. Tudod, hogy hol készítettem? Nem egy primitív társadalomban, hanem Párizsban. A diadalívtől pár méterre.
Piritu - 1.000.0002016-02-01 21:49:51 // 6212
Nálad szerintem a Novitec is eltüntetheti a különbséget.
Piritu - 1.000.0002016-02-01 21:47:04 // 6211
Az istennek se találom, de egyszer megmértem dB-mérővel a hangerőt sima nyállal, meg jobbikkal. Mérhető volt a különbség hangerőben.
Mint ahogy az új gumi is mérhetően halkabban gurul. (Ezt bezzeg megtaláltam, a nyálas mérést nem blogoltam...)
Piritu - 1.000.0002016-02-01 21:39:25 // 6210
Pedig a vépúderben (és szerintem a MOL jobbik gázolajában is) égéslassító adalék van, attól kopogás mentesebben kell, hogy járjon.
Fogyasztásban én se találtam különbséget.
Piritu - 1.000.0002016-02-01 21:33:09 // 6209
Nálam a Shell prémiumtól elhallgatnak a harkályok a motortérben. Sokkal simábban jár a motor mint a sima gázolajjal. (159 1,9; 159 2,0; Giu 2,0)
Piritu - 1.000.0002016-02-01 21:29:04 // 6208
Húsz éve rendszeresen tankolom, még sose volt gondom tőle. (Sőt egyszer visszahozta a lovakat is a 156-ba.)
Hogy halljál mást is :-))
Piritu - 1.000.0002016-01-28 19:37:04 // 6207
Nekem nem, mert az Adblockkal le van tiltva ez a mező :-))
Piritu - 1.000.0002016-01-23 14:26:38 // 6205
Nem adtak hozzá valami leírást?
Piritu - 1.000.0002016-01-23 14:19:06 // 6204
"a potik a doboz aljra kikerültek" - mit lehet velük állítani?
Piritu - 1.000.0002016-01-20 20:07:01 // 6203
"persze-persze. itt mindenki indexel. meg 50 el megy. és záróvonalon sem előznek usw... " ilyet nem mondtam. Csak úgy nagyjából egyenletes az autófajtánkénti eloszlás. Az emblémáról nem mondod meg, hogy index nélkül fog kanyarodni a sarkon, vagy se. Otthon 80% valószínűséggel eltalálod.
Piritu - 1.000.0002016-01-20 18:50:20 // 6202
Az általad említett országokban nagyjából mindenki indexel, innentől nem lehet általánosítani. Ráadásul napi használatra vannak ezek a vasak, nem kompenzálásra.
Ennyi :-P
Piritu - 1.000.0002016-01-20 18:45:55 // 6201
Ha ismeretlen a hely, akkor pont azért kellene megnézni a többiekhez való helyzetét a kocsinak miután kiszálltál. Aztán lehet odébb állni. tegnap este én is megtettem idekint, mert a havas úton nem lehetett látni a felfestést rendesen a parkolóban.
Bár így jobban nagyobbítja azt a bizonyos testrészt, mert feltűnőbb.
Piritu - 1.000.0002016-01-19 21:50:54 // 6200
Jelszó: kondenzvíz.
A kicsapódó pára + a só a melegben dolgozhat rendesen...
Piritu - 1.000.0002016-01-19 18:32:39 // 6199
Ma idekint -7 fokban aludt a Giu, megpróbáltam én is a fűtésmentességet. (Persze az ülésfűtés ment.) Nem kellett 5 km, hogy 90 fokon legyen a víz :-)
Piritu - 1.000.0002016-01-15 20:46:30 // 6198
Nekem anno nem sikerült felnyitnom az ülőlapot, pedig még a pajszer is előkerült.
Piritu - 1.000.0002016-01-15 20:38:56 // 6197
Olvasom a blogodban, hogy megtaláltad az erősítőhöz való imbuszkulcsot :-)
Amikor "eltűnt" vennem kellett egy kis méretű készletet.
Piritu - 1.000.0002016-01-15 20:33:20 // 6196
Ezmiez? Bővebb infó? Ár? Beszerzési forrás?
Piritu - 1.000.0002016-01-15 17:17:09 // 6195
öööö, izé....
szóval a bal oldalán
Piritu - 1.000.0002016-01-15 17:16:38 // 6194
Semmit. A kormány jobb oldalán a fedél alatt vannak a biztosítékok, ott ment ki a szivargyújtóhoz tartozó. A használatiban benne van, hogy melyik az.
Piritu - 1.000.0002016-01-15 16:13:06 // 6193
Cseréld ki a biztosítékját és jó lesz az aljazat :-)
Piritu - 1.000.0002016-01-14 21:43:18 // 6192
Azért kíváncsi lennék, hogy mi történik, amikor az oldallégzsáknak nyílnia kell. Csak remélni lehet, hogy a huzat felszakad és tényleg kinyílik...
Piritu - 1.000.0002016-01-10 13:15:58 // 6191
Ha a fejek tudnák a ráírt 40-50 Wattot, nem kellene erősítő, de nem tudják. A tápfeszültség emelése nélkül sose jön ki. Nem véletlenül van az autós erősítőkben kapcsoló üzemű tápegység.
Az a 11-12 Volt PP érték, ez kb. 4 Veff.
Piritu - 1.000.0002016-01-10 09:52:50 // 6190
Továbbá még egy élő példa, hogy a vezérmű elmegy annyit, amennyit ajánlanak :-)
Piritu - 1.000.0002016-01-10 09:31:12 // 6189
Mondjuk szerviztől eltérő olajcsere nincs is neki bejegyezve,ami még furcsább, mert 35ezrenként volt szervizben. Annyi alatt meg bejelez a rendszer.
Piritu - 1.000.0002016-01-10 09:29:03 // 6188
A szervizelés és az olajcsere nem ugyan az. Nézd meg a használatiban, hogy mit ír elő "szervizelés" címszó alatt.
Piritu - 1.000.0002016-01-08 20:54:30 // 6187
Mert eladásra hozta be, az Amore csak egy hirdetési lehetőség.
Piritu - 1.000.0002016-01-08 20:09:34 // 6186
Új Cartárs érkezett és már pár órával a regelése után, már szabadulna is a vastól :-((
Piritu - 1.000.0002016-01-08 20:05:19 // 6185
Pont ezt nem akarta a Cartárs. "Az a nyákon van beleforrasztva. Azt meg nem szívesen kapirgalom."
Piritu - 1.000.0002016-01-08 19:57:18 // 6184
Próbálj rámérni a csomagtartó embléma csatlakozójánál, hogy testel-e.
Piritu - 1.000.0002016-01-08 19:56:31 // 6183
Csak neki a lámpánál már be van kötve gyárilag testre a gomb egyik fele. Csak a másik vezeték szabad. Ezt a gombot csak akkor tudod bármivel párhuzamosan kötni, ha annak a bárminek is az egyik fele testen van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.