Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002010-09-29 21:47:41 // 82
Hol szerezted be az adaptereket? Te raktad be cuccot vagy "segített" valaki?
Piritu - 1.000.0002010-09-29 21:16:39 // 81
mesélj! Mit tettél be, kell-e beépítő keret, milyen csatlakozók vannak a gyári rádión, bemegy-e 2DIN-es, stb!
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:51:48 // 80
ez eddig rendben van, de akkor is hadd háborodjak fel azon, hogy egy 45.000Ft-os alap rádióra 85.000-et kell fizetni, hogy USB-s legyen, 115.000-et egy CD váltóért :-(
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:37:21 // 79
köszönöm a vígasztalást :-))
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:23:11 // 78
és ha hátra fordulsz tolatni, majd közben mégis előre indulsz el? :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:22:14 // 77
"első és hátsó parkolássegítő rendszer, grafikus kijelzéssel a műszerfalon" = 190e Ft
A 10 ezres, amit adtál, az is kijelzős :-DD
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:18:01 // 76
még csak érdeklődöm :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:17:03 // 75
"tolatóradar" ez vagyon a listába írva, mondjuk nincs külön első sehol...akkor 2 db 10e Ft-ost kell venni :-DDDDD
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:13:36 // 74
abban meg tuti an már ennyiért nagy monitoros DVD-s is,
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:12:48 // 73
nem, csak a szokások pénzlehúzás az extrákért :-(((
120e pl a tolatóradar, a Tőled talán 10-ért vettem és egy este beraktam :-((
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:11:01 // 72
brútúsz nem kell, ha telefonálok elég ha azt hallják az utasok, amit én mondok :-))
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:09:44 // 71
...annyiért meg nagyon jó készüléket lehet kapni (mellesleg van is egy most a 156-ban)
Piritu - 1.000.0002010-09-29 20:08:43 // 70
mert +85e Ft, hogy fogadja az USB-t :-((
Piritu - 1.000.0002010-09-29 19:34:46 // 69
Akkor új téma: cserélt már ki rádiót valaki a 159-ben?
Piritu - 1.000.0002010-09-28 21:49:36 // 68
éppen most nézegettem az oldaladon a képeket, nem mondom nyami-nyami, de rögtön a 215/45x17-es élményeim ugrottak be a 147-156-al.
Piritu - 1.000.0002010-09-28 21:42:15 // 67
mint írja 17-es.
Szerintem is jól néz ki.
Piritu - 1.000.0002010-09-28 21:30:07 // 66
Ahogy számolom a 225/50x17 pont annyira ballonos, mint most a 156-on a 205/50x16, ami nekem bejött. A 18-as gumma gondolom cseppet többe is kerül
Piritu - 1.000.0002010-09-28 21:12:56 // 65
Ki mekkora kereket tart optimálisnak a magyar utakra a 159-nél? 16-17-18-19???
Piritu - 1.000.0002010-09-14 21:29:14 // 64
Legyen egy kis ON is végre:

Hmmm, érdekes. Megnéztem a német Alfaromeo.de-n, ott forgalmaznak 2,4 dejzelt. Most akkor hogy is van ez? Ott tudja az euro5-öt, nálunk meg nem és leveszik a palttáról???
itt ha ráböktök a "Preisliste"-re ott az árjegyzék.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 21:07:46 // 63
A magyarázatot elfogadjuk, de többször ne ford-uljon elő ilyen! :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:57:45 // 62
Igen láttam, akkorát nevettünk, hogy még fényképezni is elfelejtettem :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:40:06 // 61
ilyt mondani egy off-os szőnyeggel a kocsidban? :-))))
( A találkozó legnagyobb élménye volt számunkra)
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:38:19 // 60
kicsit megkésve, de
Happy k!
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:36:31 // 59
"ha nem sok minden másnak ami az 59-ből hiányzik" - csendesen megjegyezném, hogy a Julisból még több hiányzik, legalábbis nekem :-(
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:33:40 // 58
már megint kavarsz mint Piszkos Fred, :-DD

Eredetileg onnan indultunk, hogy a próbakör után ezt írtam: "úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja." ég és föld szóba se került :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:24:27 // 57
"fos gyári fék" - A Brenbo nyereg pedig elég szimpatikusan néz ki rajta, de majd veszünk Tőled tuti féktárcsát és betétet :-))))
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:21:59 // 55
Melyik Bandiról van szó? Mert a névre nem dobott ki rendszer 166-159-156 tulajt. Lagalábbis nem találom.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:17:51 // 54
A facelift-tel mennyit faragtak le a súlyból?
A fékre meg az ülésre adott a megoldás: Ti :-))
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:11:07 // 53
"van sok pozitív javulás meg kb ugyan annyi negatív is..."
akkor mesélj, de a DPF-ről nem írhatsz :-))
Piritu - 1.000.0002010-09-12 20:09:51 // 52
Valamelyik tesztben is vagy 200 kg-al nehezebbenk írták a 159-et. Azt hittem sajtóhiba, de ezek szerint nem :-(
Vajon miért jó letagadni a kilókat?
Piritu - 1.000.0002010-09-12 19:56:33 // 51
Egyetértünk, volt "szerencsém" vezetni kettőt is, mindegyikkel úgy 300-350 km. Nem igazán tudott magával ragadni :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:13:57 // 50
Nem szándékos, csak a cégnál OFF-ok vannak és ott megyek el mellettük naponta. A 118d-k is fémszínű kipuffosak :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:11:35 // 49
Akinek újabb 156-a van mint nekem, az csal :-))
Egyébként tudod mit legyen igazad, keress nekem egy 0 km-es gyári állapotút és megejthetjük az összehasonlítást az enyémmel, szerintem meglepődnél :-))
Amúgy a 159-ben is 43e km volt, és tesztautóként funkcionál, tehát az se volt makulátlan...
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:04:03 // 48
"még nem láttam ilyen nagy teljesítményű dízelt ami ne füstölne ha nyomják neki. "
akkor kicsit körül kellene nézni az autók közt :-)))
pl. OFF 535D se füstöl, pedig teljesítmény van bőven, és még csak nem is kormos a kipufogó vége, részecskeszűrő kérdése a dolog.
Piritu - 1.000.0002010-09-12 18:00:30 // 47
A 159 nem füstöl, tudod részecskeszűrő :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 23:02:11 // 46
Az egyik olcsóbb autónak készült (pl. a festett műszerfal, nagyon elméretezett hátsó fejtér a kiszállásnál) és a konkurenciának való megfelelési kényszert érzem mindenhol. Lelketlen lett.
A másik ehhez képest luxushangulatot áraszt, ráadásul úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 22:45:48 // 45
Nem jobb, vagy rosszabb egyik se. Egyszerűen más a filozófiája a kettőnek.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 22:16:27 // 44
Nincs "partiban" a két autó, csak az árcédula is erősen eltér :-(
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:42:17 // 43
volt egy fehér SW Ti is, de azzal nem lehetett menni, csak nézni. A feka belső nagyon ott van, még a tető is fekete. Nyami-nyami :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:40:07 // 42
nem tudom, csak elmentem kipróbálni a Juliskát, meg mivel volt 159 azt is. Egy tuti, a 159 előbbre lépés a 156-hoz képest :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:36:52 // 41
hihi, az enyém is tudja :-))
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:25:45 // 40
A 2,0 mjet-be akko miért nem kell lötty? Ezek szerint nem egyszerűen az 1,9 "felfúrt" változata?
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:23:44 // 39
Mondjuk érdekes lenne, hogy miben nem teljesíti a határértéket, mondjuk a kormos, ha már koromszűrős. Azt hittem ez csak programozás kérdése.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:57:10 // 38
Kezdelek érteni benneteket, kedves 159 topiklakók :-)
Ma sikerült mennem egy jó darabot a győriek tesztautójával:

150 lovas mjet, mint az enyém.
Nagy királyság, tényleg "egy új korszak", ahogy a topikcím is mondja.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:43:52 // 37
mondjuk érdekes, mert amikor kihozták őket az a reklámduma ment, hogy már most teljesítik az euro5-öt :-(
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:20:09 // 36
No megkérdeztem, hogy miért kerültek le az árjegyzékekből a2,4Mjet-ek és a többiek. Egyszerűen nem tudják teljesíteni az EURO5-öt. Csak azok a motorok maradhattak, amelyek tudják :-(((
Piritu - 1.000.0002010-09-10 16:43:52 // 35
A fehérvári munkatársamé 7-8 ból megállt :-))
Piritu - 1.000.0002010-09-10 16:42:55 // 34
Halkan megkérdezném, hogy tuti hogy minden rendben volt azzal a 159-el?
Piritu - 1.000.0002010-09-10 16:33:37 // 33
Csak idézni tudom magam a korábbi hsz-ból: "Viszont a Cartárs annyit bizonygatta, hogy kénytelen vagyok elfogadni...."
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.