Piritu - 1.000.0002010-10-31 09:26:53 // 232
emlékeim szerinte: a 185 TS vs 305 kormos Nm
Piritu - 1.000.0002010-10-30 20:15:28 // 231
A hétköznapi használatban egyértelműen a kormos tűnik erősebbnek, mert azt az ember szinte állandóan a max nyomaték környékén használja. Viszont ha TS-t is a max nyomaték környékén tartjuk (4ezer), erősen partiban van. (mindkettő 150LE)
Az mondjuk ás kérdés, hogy mennyi üzemanyaggal mennek.
Az mondjuk ás kérdés, hogy mennyi üzemanyaggal mennek.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 20:10:32 // 230
rosszul emlékeztem az a 9,6 az 9,4 :-)
Katalógusadat, amit a saját méréseim megerősítettek.
0-100 versenyszámban - a gyári állapotban - tényleg jobb a 2,0TS, rugalmasságban már a kormos jobb
Katalógusadat, amit a saját méréseim megerősítettek.
0-100 versenyszámban - a gyári állapotban - tényleg jobb a 2,0TS, rugalmasságban már a kormos jobb
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:17:32 // 229
- 156 1,9SW 0-100 = 9.6 sec
- Pók 8,2 sec
csak ennyivel, a vége ugyanaz
- Pók 8,2 sec
csak ennyivel, a vége ugyanaz
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:10:36 // 228
Tudtommal aBacar is autóspecifikus programot tartalmaz.
Nem akarom húzni, pont ezért adtam el a boxot is. Játszani ott a Pók, az helyből jobb :-)
Nem akarom húzni, pont ezért adtam el a boxot is. Játszani ott a Pók, az helyből jobb :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-30 11:23:22 // 226
"Hazugság" - ezt azért ilyen egyértelműen nem jelenteném ki. A magasabb rail nyomás miatt jobb a porlasztás.
Most olvastam egy német fórumon hogy többek csodálkoztak rajta. 0,5-0,7 literes csökkenésről beszéltek.
A dízelnél nekem nem volt különbség, a TS csippelés után kicsivel kevesebbet kért.
Most olvastam egy német fórumon hogy többek csodálkoztak rajta. 0,5-0,7 literes csökkenésről beszéltek.
A dízelnél nekem nem volt különbség, a TS csippelés után kicsivel kevesebbet kért.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:47:53 // 225
Annyi reális.
Szerintem a Novitec egy kicsit komplikáltabban avatkozhat be. A dobozát nézve több csatlakozó van rajta, ebből gondolom. Ránézésre is komolyabb cucc.
A Bacar a rail nyomással játszik, azt módosítja valahogy a terhelés függvényében. A nyomásmérő körébe van bekötve.
Szerintem a Novitec egy kicsit komplikáltabban avatkozhat be. A dobozát nézve több csatlakozó van rajta, ebből gondolom. Ránézésre is komolyabb cucc.
A Bacar a rail nyomással játszik, azt módosítja valahogy a terhelés függvényében. A nyomásmérő körébe van bekötve.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:44:57 // 224
egyébként tényleg lehet tenni 0 km-es autóba is :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:44:26 // 223
valamit kell írniuk, az egyszerű usereknek, hogy vegyék a cuccot.....viszont a termékük működik :-))
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:21:00 // 222
Bacar
(nekem is ilyen volt)
(nekem is ilyen volt)
Piritu - 1.000.0002010-10-30 09:19:55 // 221
Most bogarászom a német Alfa fórumokat, ott egyértelműnek tűnik, hogy a DPF-et hazavágja a tuning (több korom, magasabb kipuff hőmérséklet, kevesebb oxigén)
Piritu - 1.000.0002010-10-29 22:14:27 // 219
A dobozos időmből tettem fel a 0-100 sprintről videót az ftp-re, hatékony cucc :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-29 17:06:25 // 218
Gratula a k-hoz!
Piritu - 1.000.0002010-10-28 21:05:16 // 217
Én is, a szemem majd kigúvadt.
50e km-en anno kb 5-öt mégis eltaláltam: összesen 3 felni és 5 gumi lett az áldozat. Egyet éjjel Livornohoz közel az autópályán, igaz az "csak" elrántotta a hátsó futóművet, de mire hazaértem két hátsó gumi elkopott a nagy széttartás miatt.
50e km-en anno kb 5-öt mégis eltaláltam: összesen 3 felni és 5 gumi lett az áldozat. Egyet éjjel Livornohoz közel az autópályán, igaz az "csak" elrántotta a hátsó futóművet, de mire hazaértem két hátsó gumi elkopott a nagy széttartás miatt.
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:59:32 // 216
tapasztalatom alapján a szélesség ebenguba, ha a kátyú mélyebb, mint a gumi "magassága", akkor ott a gumi teljesen becsípődik és a felni kap egy ütést. Aztán valami enged :-(
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:51:39 // 215
...ráadásul 18-ból csak a "turbina" felnik rendelhetők (ezüstben és feketében), de azok nem jönnek be. Legalább is képről. Élőben meg nem láttam.
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:49:05 // 214
igazából nem a futóművel volt bajom, hanem a kátyúkkal, ami a peres gummát (vagy a felnit) hazavágta. 5 esetben ki se mentem a városunkból :-(
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:41:03 // 213
Nekem azzal is tetszik és mert túl sokat kínlódtam eddig a "nagy" kerekekkel a 147-156TS párosnál. Ponosabban a 214/45*17-el, aztán 16-os lett és azóta béke. Ha mégse jön be még mindig lehet téli felni belőle :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:35:37 // 212
gyári 17-es, 55E kód, nem mertem bevállalni a 18-at.
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:02:41 // 211
lemaradt: "sőt belül is" fekete
Piritu - 1.000.0002010-10-28 20:00:37 // 210
színe, mint a képen, sőt belül is. (2,0mjet - dist+fekete bőr+ülésfűtés+blu&Me)
Szállítás 8-12 hét. Két héten belül pontosítanak :-)
Szállítás 8-12 hét. Két héten belül pontosítanak :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-28 19:21:05 // 209
egy másikat meg rendeltem, az 1:1-es :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-28 19:17:06 // 208
Piritu - 1.000.0002010-10-27 18:14:36 // 207
Mivel nem az enyém az autó nem versenyezhetek vele, amúgy voltam kettőn is (Kalocsa és Rábaring) Most Phon-nál van a dobozka :-)
Amúgy órához mértem és mielőtt bárki elkezd hurrogni, hogy az nem pontos jelezném, hogy tökmindegy, mert mindkettő adatot így mértem, a különbség a lényeg :-)
Az ftp-n még fenn vannak a videóim 140-220-ig :-)
Amúgy órához mértem és mielőtt bárki elkezd hurrogni, hogy az nem pontos jelezném, hogy tökmindegy, mert mindkettő adatot így mértem, a különbség a lényeg :-)
Az ftp-n még fenn vannak a videóim 140-220-ig :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-27 13:32:31 // 206
A "dobozka" csodát tud művelni. Mint említettem, nekem a Bacar II (fél állás alattra állítva) 9,5-ről 7,9 (!)-re vitte le a 0-100-as sprintet a saját méréseim alapján.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 22:15:28 // 205
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:58:57 // 204
Na végre egy pozitív nyilatkozat :-)
Annyi negatív volt hirtelen, hogy kezdtem elkedvetlenedni...
(2,0 mjet papíron 8,8 sec)
Annyi negatív volt hirtelen, hogy kezdtem elkedvetlenedni...
(2,0 mjet papíron 8,8 sec)
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:43:54 // 203
"Mi nem hozza?" - feltételezem, hogy mindegyik hozza
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:35:43 // 202
Én szerencsére előtte cseréltem a Q2-ére, így ilyen gondom nem volt :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:34:56 // 201
Mondom , hogy enni kell rendesen (pl. füstölt sonka + kenyér nagy mennyiségben), akkor kitöltöd az ülést :-DD
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:33:19 // 200
Furcsa, nekem eddig mnden autóm "hozta" a gyári gyorsulási adatokat.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:21:48 // 199
sajnos nincs, pedig eredetileg arra fájt a fogam :-((
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:20:57 // 198
Akkor ott valami turpisság volt, amúgy a boxal én is elvertelek volna az SW-vel:-))
(7,9-et is mértem vele),
gyári állapotban: 9,4-9,5
bár a sedané kevesebb, talán 9,1?
(7,9-et is mértem vele),
gyári állapotban: 9,4-9,5
bár a sedané kevesebb, talán 9,1?
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:11:59 // 197
mert keskenyebbek :-))
Ha igazán be akarsz szorulni vegyél GTV/Spider-t, no az keskeny :-)
Bár szerintem a bőr miatt csúszkál az ember. A 156-nál sose tapasztalltam (Alfatex-kár hogy nincs már), de a Pókkal már sikerült akkorát fékeznem, hogy elindultam előre és az öv "fogott" meg.
Ha igazán be akarsz szorulni vegyél GTV/Spider-t, no az keskeny :-)
Bár szerintem a bőr miatt csúszkál az ember. A 156-nál sose tapasztalltam (Alfatex-kár hogy nincs már), de a Pókkal már sikerült akkorát fékeznem, hogy elindultam előre és az öv "fogott" meg.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:09:36 // 196
ezt egy kicsit nehezen hiszem. Papíron, ha jól emlékszem 156 1,9mjet sedan 9,1sec a 0-100, a 159 2,4 meg 8,4.
Érzére a Pók se megy annyira mint a 156-om, de a stopper nem csal - 9,5 vs 8,5 :-)
Érzére a Pók se megy annyira mint a 156-om, de a stopper nem csal - 9,5 vs 8,5 :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:04:59 // 195
Tessék többet enni! Ha széltében kitöltöd rendesen az utasteret nem tudsz jobbra-balra csúszkálni :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:03:54 // 194
A nagy és nehéz autó átka, hogy érzésre "nem megy annyira".
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:02:40 // 193
visszafejlődés nem lehet, most (2*)150 ló van, csak több lehet :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-26 20:06:18 // 192
"Alfa Romeo 159 az új, 136 lóerős 2,0 literes JTDM-2 dízelmotorral
A standon egy 2011-es modellévű új Alfa Romeo 159-est is kiállít a márka. A kívül-belül felfrissített megjelenésű modell extrakínálata új felszerelési csomagokkal bővült. A kiállított autó egy kombi karosszériás Sportwagon, különleges „Rosso Competizione” (versenypiros) fényezéssel és az új 136 lóerős 2,0 literes, Euro 5-ös emissziós besorolású JTDM dízelmotorral. A friss, különösen tiszta üzemű gázolajos változat éppen az Európában legnépszerűbb teljesítményosztályba illeszkedik, és egyben tökéletesen passzol a dinamikus kényelmes, ugyanakkor takarékos autóra vágyó magánvásárlók és a költségekre különösen figyelő flottavásárlók igényeihez is.
A kiállított autót TI Pack csonaggal is felszerelték, ez tovább fokozza a 159-es sportos jellemzőit: 18 colos „turbinalapát” küllős keréktárcsákból, (a 19 colosak rendelhetők, ezek láthatók a kiállított modellen is) csökkentett hasmagasságú sportfutóműből, és nagyméretű féknyergekből áll. Bent a TI legfontosabb jellemzője a piros cérnával vart feketebőr, és alcantara betétekkel burkolt, határozott oldaltartású ülőgarnitúra (teljes bőrborítás is rendelhető fekete, vagy barna színben), az alumínium pedálkészlet, és a TI feliratos küszöbburkolatok. A multifunkciós sportkormány, a váltógomb és a kézifékkar huzata is varrott bőr, alapáras a Blue&Me rendszer és a sport műszerfal. A kiállított autóban a feláras szénszálmintás utastéri (középkonzol és kormány) betétek is láthatók."
forrás
A standon egy 2011-es modellévű új Alfa Romeo 159-est is kiállít a márka. A kívül-belül felfrissített megjelenésű modell extrakínálata új felszerelési csomagokkal bővült. A kiállított autó egy kombi karosszériás Sportwagon, különleges „Rosso Competizione” (versenypiros) fényezéssel és az új 136 lóerős 2,0 literes, Euro 5-ös emissziós besorolású JTDM dízelmotorral. A friss, különösen tiszta üzemű gázolajos változat éppen az Európában legnépszerűbb teljesítményosztályba illeszkedik, és egyben tökéletesen passzol a dinamikus kényelmes, ugyanakkor takarékos autóra vágyó magánvásárlók és a költségekre különösen figyelő flottavásárlók igényeihez is.
A kiállított autót TI Pack csonaggal is felszerelték, ez tovább fokozza a 159-es sportos jellemzőit: 18 colos „turbinalapát” küllős keréktárcsákból, (a 19 colosak rendelhetők, ezek láthatók a kiállított modellen is) csökkentett hasmagasságú sportfutóműből, és nagyméretű féknyergekből áll. Bent a TI legfontosabb jellemzője a piros cérnával vart feketebőr, és alcantara betétekkel burkolt, határozott oldaltartású ülőgarnitúra (teljes bőrborítás is rendelhető fekete, vagy barna színben), az alumínium pedálkészlet, és a TI feliratos küszöbburkolatok. A multifunkciós sportkormány, a váltógomb és a kézifékkar huzata is varrott bőr, alapáras a Blue&Me rendszer és a sport műszerfal. A kiállított autóban a feláras szénszálmintás utastéri (középkonzol és kormány) betétek is láthatók."
forrás
Piritu - 1.000.0002010-10-26 20:02:44 // 191
pedig az Alfissimo szerint azautószalonban ki volt állítva. No, holnap felhívom a kereskedőt :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-26 19:04:49 // 190
Apropó, az Alfissimo 2011-es modellévű 159-ről ír, ami kívül-belül megújult. Tud róla valaki valamit????
Piritu - 1.000.0002010-10-26 18:49:31 // 189
Azt nem mondtam, hogy szar lenne. Tisztességesen megcsinált autó. Egyszerűen nem ragadott meg, mint eddig mindegyik autóm. Nem tudom a dizájn megszeretni.
Aztán mentem a 159-el és ott újra működött a dolog :-)
Aztán mentem a 159-el és ott újra működött a dolog :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-25 21:38:55 // 188
Piritu - 1.000.0002010-10-25 21:33:39 // 187
és mert mentem a 159-el is egy kört :-))
Piritu - 1.000.0002010-10-25 21:33:12 // 186
mert mentem vele egy kört :-(
és mert nagyon nem tudok megbarátkozni az új Alfa dizájnnal :-((
és még inkább nem értem, hogy mit keres a műszerfalon egy festett izé keresztben :-(((
és mert nagyon nem tudok megbarátkozni az új Alfa dizájnnal :-((
és még inkább nem értem, hogy mit keres a műszerfalon egy festett izé keresztben :-(((
Piritu - 1.000.0002010-10-25 21:18:20 // 185
addig tuti nem lesz meg :-((
2011.02.02. a célt
2011.02.02. a célt
Piritu - 1.000.0002010-10-25 21:14:18 // 184
Még meg sincs rendelve, onnan még 8-12 hét :-(
Folyik az alkudozás...
u.i.
Gondolod, hogy vezetheted? Előbb bejáratom, belehajtok 150e km-t :-DDD
Folyik az alkudozás...
u.i.
Gondolod, hogy vezetheted? Előbb bejáratom, belehajtok 150e km-t :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-10-25 21:03:28 // 183
nem vagy egyedül :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
519
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV