TarP2005-07-12 15:29:06 // 179
Kíváncsi vagyok, milyen állapotút találsz a piacon.
Ez a motor nagyon sokat kibír, eddig több szerelő is úgy nyilatkozott:
"Ez nem elromlik, ezeket össze szokták törni :)" :(
Krisz jókat írt. Meg természetesen nézd meg, van-e olajszívárgás, illetve, hogy milyen gyorsan melegszik fel a hűtővíz.
TarP2005-07-12 10:25:03 // 178
Én mindíg sajátkezűleg polírozom az ótót.
Sonax wax-szerintem teljesen okay. Nem olcsók ezek a német szerek, de jók naon.
TarP2005-07-12 10:04:00 // 177
Tényleg, Ti milyen polírozóanyagot használtok?
TarP2005-07-11 16:33:18 // 176
Ne is kapkodjanak.
Mert ha eccer veszek egy Brerát, azt nem akarom majd 10-12 éven belül lecserélni!
TarP2005-07-11 16:09:43 // 175
No, látom most hétvége!
Esküvőn leszek:(
TarP2005-07-11 16:07:37 // 174
Szeptember előtt nem lesz Brera, aszonták.
Felírták az adataimat. (Akkor most biztosúr-nak kellett volna szólítani őket?)
A Sopronról lemaradtam, most nem olvastam semmit egy ideje...ROHAMMUNKA okából.
Mikor? Hol?
TarP2005-07-11 15:28:54 // 173
Ahoz meg hozzá vagyunk szokva:)
Megnéztem én is a Bordó GTV 3.2V6-ot, amiről itt írtatok. Nagyon össze van karcolgatva a festés felülete, meg látszik a gumiból kitöredezett darabokból, hogy állandóan füstöltették a kereket rajta.
Lesz egy Alfa szalon-Békásmnegyeren!, kb 1 hónap mulva. Már előjegyeztek, mint Brera tesztpilótát! Mondtam nekik, hogy én, mint GTV-s biztos, hogy a legkomolyabb érdeklődő vagyok:) Kod után :)
TarP2005-07-11 15:20:27 // 172
No, mi az?
Rontanánk a unikális meghjelenésedet, meg eltekernénk a Várpalota környéki csajok fejét??? :)
TarP2005-07-11 15:15:22 // 171
Én gyakran (kéthetente) járok Székesfehérvár felé. Így ha jól jön még egy GTV V6TB, akkor jelezzetek, aztán hátha csinálunk tömegautót a GTV-ből :)
TarP2005-07-11 15:13:26 // 170
Gyönyörűűűűűű, ez a Brera GTA-s kép.
Rajz, vagy ilyen lesz?
Ha 1300kg alatt lesz, akkor már holnaptól/mától erre gyűjtök!
TarP2005-07-07 10:45:00 // 169
Jaajjjj, nem fog trüsszögni váltáskor :(
Én meg azon gondolkodtam, hogy elköltözök majd BP-ről. Nyugisabb helyre, ahol no dugó, no belváros, no ugratók és döccenők...minden rendőr ismerős, vagy rokon:)...
Ha kicsit idősebb leszek, biztos, hogy lelépek innen.
Inkább, minthogy lemondjak a GTV-ről:)
TarP2005-07-07 10:37:25 // 168
A Cinqe...-re tippelek, de vedd le a levegőszűrőjét, akkor jó hangja van a 1108ccm-es kis motornak:)
TarP2005-07-07 10:30:35 // 167
Akkor mégis Cinqecento, vagy Seicento??? Suhamér...
Esetleg Lancia Abarth???
TarP2005-07-07 10:29:31 // 166
1.3MJET Punto, de az új külsővel! (Viszont arra még egy évet várni köll.)
valami 3.9 liter gázolajat ( vagy mit:) ) eszik.
Azért Puntó alá ne nagyon engedd, mert felborulsz vele. Én ha vezetem barátnő kis_Pözsóját, hlálfélelmem van az imbolygástól, meg a kormánytól független futóműreakcióktól!
TarP2005-07-07 07:36:27 // 165
Ez komoly?
A Hungaroringen GT futam, meg F-challenge és NO belépő???
Vasárnap. Hány órakor?
Esetleg indulhatunk is a GT futamon :) végülis 1100kg-nál nem könnyebb autók mehetnek, amiből min 25db fut. Ezek teljesítve.
A Honda NSX-et még meg is fognánk, mert az mindíg széthullik a hosszútávú versenyeken...
TarP2005-07-06 16:58:13 // 164
Ollah, Te városi gazfickó:)! 230 fölé nem???
Mindíg csak a gyorsulás, a sebesség meg NEM?
Láccik, hogy nem autópályán használod, főként.
Pedig jól csinálják a Túrók, mert 230tól még lehet gyorsítani, ahol már a sok könnyűdobozos, de szívós motor már nem tud tolni!
TarP2005-07-04 12:56:50 // 163
Én is megrendelni tudok, szólj, ha úgy is érdekel.
TarP2005-06-30 17:57:14 // 162
Nekem sincs egyetlen egy sem.
Mondom én, zsömle ez:) Te megtartod a régi zsömléket ??? :)
TarP2005-06-30 17:38:09 // 161
Miért kellene a mobilon tartani?
Azért van sok kbps-os kapcsolat a szerverrel, hogy akkor töltsem le amikor akarom. Nem kell nagy lokális tárkapacítás.
Dehogy is. Én munkámból adódóan utálom a mobilt, de azt elvárom, hogy mindenki szeresse :)
Gondolom a pékek sem esznek zsömlét, de szívesen adnak el belőle! :)
TarP2005-06-30 17:03:40 // 160
Na ugye!!!!!!! Otthoni gép??? Na ugye!!!!!
Remélem érted?
TarP2005-06-30 15:42:50 // 159
A nőknek elég egy "G" is:) Én 3G-t javaslok :) Jó lesz?
TarP2005-06-30 15:18:16 // 158
Attól függ, hol köll a nagy igényesség.
Nekem autóban ( GTV ), órában ( Breitling ), Zenénben ( Harman Kardon )...Szóval pár helyen számít, de
Egy újságcikknél, szórólapnál, reklámnál, híreknél, időjárád jelentésnél, ...
Nem köll a DVD minőség. Autóban sem, ott elég az MP3, vagy a motorhang:)
Addig fjlesztjük majd a hálózatot, meg a perifériákat, hogy már ne érezd rossz minőségűnek. 2 hete voltam egy konferencián, ahol már a 3G továbbfejlesztését is megszavaztuk.
Még alig-alig van és már a next step is épül.
Szóval nem állunk meg ott, hogy szar a kép, akkor nem kell.
Ha nem kell, csinálunk jobbat.
Régen a GSM is bunkofon volt, most meg könnyes szemmel veszitek elő a vén telókat. Hidd el, megszokod és akkor kell majd.
Különben éhen fogok halni, mondom! :)
TarP2005-06-30 15:07:39 // 157
Az akkor is 2 doboz és a 3G-vel mindíg nálad van a PC-d is!
TarP2005-06-30 15:05:46 // 156
Hamar egybeintegrálják a sok kis dobozkát.
Nehogy már cipeljek egy telót, egy fényképezőt, egy kamerát, egy MP3 lejátszót, egy manager kakkulátort, egy internet-kávézót, öt újságot, 3 fényképalbumot...
20kg lom helyett jobb lesz egy dobozka nem?
TarP2005-06-30 15:03:19 // 155
Jó, jó mekkhalsz, Te akartad, de előbb egy kis 3G !!! :)
TarP2005-06-30 15:01:27 // 154
Pont az a feladat, hogy ne telefonként kezeld, hanem Személyi Kommunikációs Központként.
Ezen olvass újságot, ezzel fényképezz, ezzel chat-elj, Fórumozz, videózz, MP3-mat játssz le, Időjárást, TV-t, Mozielőzetest... mindent!
Nemár papíron nyomtatgass infókat, meg fákat vágj ki! Erre kellenek a Terabájtok! Jobb lesz ez, hidd el, mint egy könyvtár, vagy újságos bódé...
TarP2005-06-30 14:10:47 // 153
Nincs kiépítve, nincs kiépítve...
Hát nem látod, hogy azon dolgozok!
Alszol még párat, aztán Debrecen, Nyíregyháza is meglesz.
bár hozzám BP belseje tartozik, de ott már működik a 3G.
Videóklippet, már töltöttem le, meg időjárásjelentést, meg HírTV-t, szóval én nem marketing...hanem fejlesztő. Addig kussoltam, míg nem működött:)
Lelki-lelki, hát azellen nem véd. Tessék kérem komolyan venni azt a barátnőt. Ilyen eccerű:)
TarP2005-06-30 13:51:35 // 152
A 3G a jövő.
:)
De télleg!
TarP2005-06-30 13:50:47 // 151
Mi az, hogy nem pálya a videotelefonyálás???
Tessék megvenni jól, és szeretni, használni.
Külömben éhen fogok halni, érteeeem?
TarP2005-06-30 13:44:28 // 150
Nekem most NOKIA 6680, csak, hogy nagy POFÁM lehessen...
Annyira gizda dolog élőben TV-t nézni rajta, meg videótelefonáálni.
De legalább nem hiába építettem 3G-s hálózatot! Jó látni, hogy futik rajta az adatsebesség...
Nekem baromira bejön, pedig nem vagyok egy technokrata, de ez már multimédia a javából. Ja és a csörgésem V6 Alfa hang:)
Totál villantás.
TarP2005-06-30 13:03:38 // 149
Igaz, ez is előfordulhat...
Tényleg Ollah, ha majd nem kell a CD, akkor jelezz és valahol átveszem.
Pl egy minitalin, ha itt leszek, mert mostanában össze-vissza utazgatok...
Csak úgy forognak az 1000km-ek a Pirosba, még most volt olajcsere és már 6000km beleugrott azóta.
TarP2005-06-30 13:00:42 // 148
Ollah,
Nincs mást tenni, ha nem akarsz szélmalomharcolni a fura kipuffantóval, meg minden-féle csipszekkel:
Vegyél egy V6TB-t, de Maserati Ghibli legyen. (Vagy Karif: 4,8sec 0-100!!!)
Rögtön megszűnnek a 200lóerő körül felmerülő problémáid:)
Komolyra fordítva: Kánikulában a turbó nem bír elég hideg levegőt szolgáltatni, hiába a nyomás, nincs elég zoxigén, meg hydralika, teccikérteni?
Ez a Turbó problémája, nem fog 35°C°-on úgy fütyűlni, mint 10°C-on...Sajna.
Ja, egyébként meg SAVANYÚCUKOR...illetve: SZÁRAZJÉG!!!
TarP2005-06-30 09:05:30 // 147
Én is úgyt udom, hogy csak szopperesen lehjet kiüttetni, mert nem felejtős...
ja, a kirándulás alatt, ökörködéssel, erődemonstrációval együtt 10,2l volt a fogyim.
A velünk jövő Ford Focus2.0, 130, ló 8,8 literéhez képest nem is durva, sőt!
1,4liter a differencia...
TarP2005-06-30 08:44:47 // 146
Ha az ülést kiveszed, lehúzod a csatit, akkor is kivilágít a légzsáklámpa, illetve akkor is, ha kiveszed a műszerfalat és előtte nem vetted le az akkusarut.
Én ezt a két plusz okot ismerem.
TarP2005-06-29 15:32:06 // 145
Astra, Golf, AudiA3...Van ezekben is 2.0 körüli turbómotor, de soha nem tudnak úgy kinézni, mint egy Pininfarina design GTV.
Még nem próbáltam őket menetteljesítményre.
TarP2005-06-29 15:30:06 // 144
Ja, bocsi, csak én.
Ha már 3 autó van, az tényleg kihasználhatatlan.
TarP2005-06-29 14:11:36 // 143
De hiszen nekem is van céhautó, mégsem adnám el a GTV-t, ha a világbizoccság kérné, akkor sem!
Cégautó jó a nemlétezően rossz utakra, meg a belepakolom a Nagyanyám TV-jét-ra, meg arra, hogy lássam mennyivel trógerabb minőségű és tudású egy mai vadiúj 1.6 16V, mint a vén V6TB!!!
TarP2005-06-29 09:28:37 // 142
Ja, próbáltam lendületes, de veszélymentes lenni:)
Azért a végén a Ford Focus pont a bukótérben állt, ezért, amint elkezdett kerszbe csusszanni a gépezet, rögtön ellenkormányítottam.
Nehogy összeFordozza az oldalamat:)
TarP2005-06-29 08:49:33 // 141
Hehó,
Én is visszatértem nyaralásból, 3-man mentünk a GTV-vel+1 heti csomag 3 főre... Kicsit tele voltunk pakolva, de summa egész jól elfértünk.
Sajna le kellett teszelni szutyok utakon is az autókát, mert vannak földútközeli állapotok ott Sopron körül.
Tényleg, Ollah, Skrisz, nem kaptatok tőlem emailt?
TarP2005-06-23 12:57:00 // 140
Nem baj, nem baj jöhet a 2. is, de kérek rá túrót.
Egyébként a "régi" V6 tényleg gyönyörű volt. Ez a GM házasság egy nagy idiótizmus...
TarP2005-06-23 08:56:12 // 139
Egy GTV-t nem lehet csak úgy megunni... meg eladni sem móka, mert nem nagyon találsz jobbat, csak 3szoros áron...
Akkor meg legjobb megtartani és élvezni:)
TarP2005-06-22 09:12:49 // 138
Giovanni!
Nemrég aszontad, teszteled az ECO V6TB-t.
No, mi jött ki fogyasztásra? Vagy azóta sem fogyott ki a benzin, pedig már 800km-et mentél egy trankkal???
Az a TT ott fog tütükézni ide-oda a leállósávban 80-nal, aztán ha lát valami villanást, akkor utánalódul. Érdekes. De remélem nem az lesz a játék lényege, hogy vicces 60-as táblákat tesznek ki, aztán büntetik az őrülten 80-nal száguldozó pógárokat...
TarP2005-06-21 08:42:01 // 137
A szárazjég is.
Ollah, ha megyünk gyorsulást méretni, tényleg oda kéne egy-két dologra figyelni:
-Tiszta levegőszűrő,
-nem telitank (70l!)
-nem kell pótkerék, meg nehéz lomok...
-nem poros gumi, sőt előtte nem árt egy kis melengetés
-SZÁRAZJÉG!!! :)
TarP2005-06-21 08:00:41 // 136
Ollah,
azt a kipuf rendszert szabassad szép ívesre minnél hamarabb. Mert a turbósos motorok nagyon érzékenyek a gázlengésekre.
Teljesen előfordulhat, hogy a vibráló levegő "visszalökdösi" a túrbinalapátokat és ezért nem marad mag a nyomás.
Sajna, nekem, mint tudod gyári autóm van, így sok tapasztalatot nem tudok tuningról, de az biztos, hogy a behorpadt kipuf-lefordító csövemnél én is veszítek energiát. Mert akkor nem adna plusz hangot, ha nem lenne ott veszteség.
Más: Szerezz egy marék szárazjeget és tedd az intercoolerhez/be. Ha akkor nincs nyomatéksüppedés, akkor a páratartalom-hőmérséklet tényleg ronthat a helyzeten, de én úgy gondolom, azok nem csak egy részen, hanem a teljes görbét degradálnák.
TarP2005-06-20 12:53:20 // 135
80-ig, 80-ig, de ott 30-as tábla van :)
TarP2005-06-17 16:23:29 // 134
TarP2005-06-17 15:56:26 // 133
TarP2005-06-17 15:30:01 // 132
Jó estét, visszatértem Európá-izzé szóval a másik Európából.
Láttam egy-két GTV-t, de sajnos keveset. Ezek a német ajkúak SLK Mercedesekkel járnak tonnaszám:(
De GT-t azt találtam azért néhányat.
No, itt meg egy technika centrikus kép, hogyan kell egy túrónak kinézni üzemi állapotban:

Már kezdem érteni, miért nem jó leállítani rögtön a motort...
Láttam egy-két GTV-t, de sajnos keveset. Ezek a német ajkúak SLK Mercedesekkel járnak tonnaszám:(
De GT-t azt találtam azért néhányat.
No, itt meg egy technika centrikus kép, hogyan kell egy túrónak kinézni üzemi állapotban:

Már kezdem érteni, miért nem jó leállítani rögtön a motort...
TarP2005-06-13 13:48:29 // 131
No, én ma este elutazok pár napra a kenguruk földjére, Ausztriába, mire visszaérek, Olah-nak már az oldalajtó alatt fog pörkölni a kipufogója, Tx-es turbó lesz fent, illetve nyomásmérő? Meg chips?
Őröletes fejlődés!
Mikor-hol futunk utána egy 1/8mérföldet, hogy lássuk, mennyit dob a gépen ez a pár gyógyító beavatkozás?
Rakok fel képet is, legyen mire ránézni:
Őröletes fejlődés!
Mikor-hol futunk utána egy 1/8mérföldet, hogy lássuk, mennyit dob a gépen ez a pár gyógyító beavatkozás?
Rakok fel képet is, legyen mire ránézni:

TarP2005-06-13 10:01:25 // 130
Erre az ENZO-ra mondanák az autótesztelők, hogy hááát, nem elég vidám a műszerfal :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.