TarP2005-08-03 09:35:38 // 279
Ne tedd. Lenne nagy elszontyolodás...0-100ra 4,9sec és mindezt félvállról.
Az F430-at meg nem is érdemes felhozni, az egy más világ.
Mán ha érthető:)
TarP2005-08-03 09:31:34 // 278
0-200ig már nem lenne alulmaradás ilyen mértékben...de ezt csak érzésre mondom, nem stoppereltünk semmit.
TarP2005-08-03 09:28:41 // 277
Okay. Akkor vége a cicergésnek. Még javaslok némi hangszóróborító megszorítást(szigetelőszalag, vagy totális epoxi-gyanta kiöntés:)
Szívesen benne vagyok ilyen összefutásiokban máskor is.
Szerinted jó a tesztpálya? Azt a fát ki kéne vágni a bukótérből, mert eccer rácsavarodott már egy Frod...és pont a kanyarív legjobb részén van.
Milyen volt látni, ahogy gépészkedek előtted az S kanyarban?
TarP2005-08-03 09:25:03 // 276
Helyes!
És a Názáreti nem is TáDé!
Alakulsz, alakulsz :)
TarP2005-08-03 09:22:52 // 275
Totál más.
Ott alacsonyan is van nyomaték, tehát csorogni ok, meg ha rávágod a kulungot nem esik vissza olyan látványosan.
Természetesen nincs turbólyuk megtorpanás.
Utána jön a középtartomány, ahol a TB méglódul, mintha mágnest húznának az útban alatta, no ott a 3.0 csak húzogat. Szóval az ülésbe passzírozás az nálunk keményebb.
Aztán a magasabb fordulatú tartománynál nem igazán érzel különbséget, ott mindkettő jól tép, szerintem pár% különbség érezhetetlen.
Az alap TB kicsit hamarabb elveszíti a nyomatékot, mint a 3.0.
Tapasztalat: Aki jól váltogat, meg szerti a szíjjeltépős meglódulóst, annak inkább a TB. Aki meg flat hosszan-stabil, fordulatszámmal növekvő nyomatékot kér, annak a 3.0.
Inkább stílus függő, mint jobb-rosszabb.
Nem gyorsultunk egymás ellen, de szerintem szoros lenne.
TarP2005-08-03 09:11:36 // 274
Van egy 5.7-ese az egyik kollégámnak is, vezettem is, meg zúg, meg 2200kg... meg csikorog ha 30-cal kanyarodsz, de a feltűnésen kívül mást számomra nem tud.
Maradok az EU rámhangolt autókáinál.
Ja és tegnap este vezettem NEMESIS 3.0V6-ját. Teljesen más motorkarakterisztika, mint a TB-k, de nekem ilyenek valók.
Maserati 4200-at pedig örök élmény volt vezetni 1700-tól 7500ig úgy húz, hogy közben nem ordít, nem érzed, hogy megerőltetnél magát, csak hörtyög, meg gyönyörűen morog és máris váltasz, megint morgás, váltasz...már 200fölött vagy...
Olyan kezesen, könnyedén keresztb lehet állítani egy körforgalomban, mint a kisangyal... Az egy AUTÓ!
TarP2005-08-03 08:57:16 // 273
Ollah, szedd össze magad!
Italian V8= Maserati 4200, Ferrari F430...
Hát ehhez az USA-nak még fejlődni kell 10-12 évet.
TarP2005-08-02 16:43:31 // 272
Helló, van két lehetőség,
emailban megadom a kontaktokat.
Egyik egy törött GTV, amiről eladnak ezt-azt, másik egy GTVmániás guru, aki ért minden karosszéria dologhoz.
Szóval emailom: Tarp kukac t-mobile pont hu
TarP2005-08-02 11:48:11 // 271
8 körül már homályosodik/sötétedni kezd.
Korábban jobb.
Emailcímet adok: ott megdumáljuk: tarp kukac T-Mobile pont hu
TarP2005-08-02 11:42:30 // 270
Természetesen. Gyere.
Akkor Szerda jónak tűnik ?
TarP2005-08-02 11:25:57 // 269
Van fúróm, megfurkálunk minden alkatrészt, ami nem tárol folyadékot:)
Így könnyű leszünk.
A betont én is cak kocsibejárónak alkalmaztam, de képzeld, nem cicereg!!! :)
TarP2005-08-02 11:16:32 // 268
Nem is értem mik ezek Totoyka, meg Opelló... Bittos sokat nézték a Minimax gyerekTV-t :)
Akkor anti-cicergős klub?
Van sziloplaszt, meg gyanta, meg beton..szóval mindent kiöntünk mindennel:)
TarP2005-08-02 11:13:05 // 267
Motorhoz nem mernek hozzányúlni nagyon, de attól még megnézhetjük, háétha több GTV-s többet tud:)
Mikor van az a napeste? 5-6-7?
Én 5:30-körül szabadulok.
TarP2005-08-02 11:05:06 // 266
Próbáltad már lebontani azt a részt?
TarP2005-08-02 11:03:25 // 265
Én a III. kerületben lakom, ha lesz időd, szívesen átnézem veled egyik este, van itt egy kis tesztpálya:), azon sosincs rendőr, csak görkorisok...Szóval no limit:)
De mégis honnan jő a hang? hátsó keréktől? féktől, bent az utastér hátuljából?
TarP2005-08-02 11:00:13 // 264
OFF
PUG307 8000km után kotyog az egész futómű.
Micsu Lancer havernak szintén 2*futóműfelújítás...
ON
Tehát nem GTV problémáról beszélünk.
A Nyiszogást viszont biztosan meg tudod szüntetni némi sok-sok türelemmel:)
TarP2005-08-02 10:57:58 // 263
Kívül cicewg, vagy az utastérben?
Lehet, hogy csak laza egy csavarod...
TarP2005-08-02 10:52:28 // 262
Én miután megvettem, rászántam fél napot, kiszereltem belőle üléseket, kárpitot, amit tudtam, picit megzsíroztam, meghúztam csavarokat, szigetelő szalagot tettem egy-egy fémesen összeérő részhez és most egész good...
No jó BP-i utakat így sem szeressük, de azt semmiféle autóval...Máshol, kb sík úton teljesen ok.
TarP2005-08-02 10:44:23 // 261
Helló, mekkora guminyomást tartotok a GTV-kben?
Nekem 2,2bar van benne, de asszen több kell kicsit.
TarP2005-08-01 14:37:31 // 260
Annyira nem süllyedünk le.
No, futás EGO-helyreállításra a "Dízelmániások" Fórumra :)
TarP2005-08-01 13:40:26 // 259
Lesz hamarosan.
Na de kimondtad a "ESC" szót: "diesel"... :)
TarP2005-08-01 13:39:12 // 258
Öregeknek nem hiszünk ! :)
Ne tériccsél itten, úgy festesz, mintha egy orthodox világkongresszusra állítanál be egy MájkelDzsexon szoborral, hogy mostantól aztat köll imádni :) Mert olcsóbb, mint az általuk tisztelt szentségek.
TarP2005-08-01 12:05:16 // 256
Eztet az új műanyagdobozosat mondod?
Ne viccejjé már:)
TarP2005-08-01 11:56:52 // 255
Ez jó mondás!
Megjegyeztem:) Lehet, hogy pólóra is kiiratom!
TarP2005-08-01 11:55:42 // 254
Hé faszikám, nekem nem fele annyira jön ki egy kerregő 2.4MJET BRERA (kb 9milló min.), mint egy gyönyörűen énekelő V6TB (kb 2,6milló)
A fogyasztáson meg sokára hozom be a különbséget.
TarP2005-08-01 11:41:27 // 253
Észleltünk még életjeleket, nemrég beírta, hogy megnézte az Alfát. Álló Alfát:( elveszítjük...
Én meg 700km-et gurítottam bele a GTV-be 7VG-n, de mivel ismertem a túró működését, így a hajanli részt hajtottam meg inkább.
120km/h volt az átlagsebesség városok, falvak, tankolás, meg ótópálya...Persze hajnali 4:00-körül kellett hozzá indulni, így max egy-két Discósautóval találkoztam.. Azok meg 1-esben fullgázon járnak, mer' az a menő :)
TarP2005-08-01 11:24:12 // 252
Mit másik oldalra, már Skodásos képeket tesz fel!
Elveszítjük én mondom, elveszítjük :(
TarP2005-07-29 10:21:51 // 251
Ja, fordított arány él? :
6000ccm-es autó- 500km/év
4000ccm-es: 2500km/év
3000ccm-: 10000km/év
2000ccm: 20000km/év
...
Dévó Matyiz: 412345312453426km/év ??? :)
TarP2005-07-29 10:01:43 // 250
Nem lehet jó, mert 7 liter gázolajjal nem megy valami messzire:)
TarP2005-07-28 16:28:56 // 249
18°C ???
Olyan nincs is! :)
De ha ki-be mászkálsz, olyan beteg leszel, mint azállat! Mert a szervezeted nem tud 20fokos ingadozáshoz igazodni.
TarP2005-07-28 16:17:39 // 248
De láttam a városban két fekete GTV-t! Az egyik V6TB-volt, a másik TS.
Hogy ez az autó milyen jól tud kinézni!
TarP2005-07-28 16:14:13 // 247
Én most jöttem vissza egy bádogtetőről, ami összegyűjti a napsugarakat, mert homorú, szóval megtanultam, hogy az még nem meleg, amit az ember a fűben ülve melegnek érez...
Medence, az köllene télleg.
TarP2005-07-28 13:44:03 // 246
Villágít a műszerfalad?
Ha igen, akkor ezt a gombot uccse használod soha.
TarP2005-07-28 13:29:13 // 245
Műszerfalmegvilágítás intenzitás.
TarP2005-07-28 11:57:13 // 244
Munkatársam megtette az ÁTÁLLÁS-kísérletet, céges 2.8TD-terranó tankját telenyomta 95-ös benyával és a rohatt genyó nem szokta meg, másodjára sem! :)
TarP2005-07-28 11:54:45 // 243
No, de összeskodázott kézzel ugye sosem ülsz GTV-be?
Legalább egy Mil-hó idézetet el kell mormolni a megtisztuláshoz!!!
TarP2005-07-28 11:43:30 // 242
Nemá, ezt Te sem gondolod komolytalanul :)
Emlélkezz, a Netmánia fórumon melletted álltam, az utolsó gázolajcseppig a sok USA autó, meg Opeles, BMW-s, Toyotással szemben, de ITT más szelek fújnak. ( Néha 1,4barral fújnak:) )
Egyébként egy 3.0MJET-et ki fogok próbálni, mert az már érdekel, milyen a V6-os TD!
TarP2005-07-28 11:39:25 // 241
Na ja, én azt a szót nem vagyok hajlandó leírni!
TarP2005-07-28 11:16:16 // 240
Beugrott hozzánk egy MJET, most micsinájjunk??? :)
TarP2005-07-28 10:48:27 // 239
Larini,
Mi (három flnőtt) mentünk nyaralni a GTV-vel, tehát nem lesz gond.
A GTV gépkönyvében van is kép, ahol babaülés bele van építve.
175cm magasság fölött gond a hátsóülés, szerintem 2 gyerek könnyedén elfér. A csomagtér viszont csak 110l, így babakocsit ne vigyél magadda, csak kézi, vagy kenguru-jellegű babacipelőt.
TarP2005-07-27 12:10:49 // 238
Mellék-autónak.
Azzal lehet tütükézni a belvárosban, az Alfával meg autózni.
TarP2005-07-27 12:07:22 // 237
Mert nem olvastad, hogy Giovanni most megy Fiat-ot venni.
TarP2005-07-27 11:58:10 // 236
No, ez meg köll hallgatni, asszem.
Most eltűntem, megveszem a kisvasat Gio elől 5 Ft-vel drágábban:)
Nem, nem megyek várost-nézni, meg vásárolni.
No viszolátásra!
TarP2005-07-27 11:55:13 // 235
Milyen kispógári felfogás ez?
Varrógép? Kisfogyasztás? Olajkályha? A végén még azzal fox vagizni, hogy Matyizzal sokkal jobb parkolni!!! :)
Tessék kérem mekkomolyodni:)
TarP2005-07-27 11:35:10 // 234
Hozunk CD-t V6 hanggal, hogy azt hallgassuk az úton! :)
Mi máshogy nem tudunk:)
TarP2005-07-27 11:29:02 // 233
No jó, bekérezkedhetünk hozzád?
TarP2005-07-27 11:11:57 // 232
TarP2005-07-27 11:08:37 // 231
Hááá, háá! engem meg 5 perccel későbbre hívtál, oszt egy nappal előtte lebizniceltük :)
Mégeccer köszi a CD.t:)
TarP2005-07-27 11:07:27 // 230
ÖÖÖ: Szokott volt állani, legott, mármint akkoriban sokat, de néha nem, de azt csak kicsit nem, mert de...
Értem?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.