Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

pettinke2020-02-04 13:57:19 // 4
az inercia kapcsolóhoz nem kell tudtommal se relé, se biztosíték ... az csak egy kapcsoló.
valami utólagos immóra / riasztóra gyanakodnék, amivel a kapcsoló mellett mégegyszer megszakítják az ACpumpa tápját.
GTV-hez nincs kapcsirajzom, de szerintem a neten tudsz túrni pl. eLearn-t, vagy tán itt is van valami http://www.thesimp.org/workshopmanual916.html
Alfás Theo2019-12-20 10:17:08 // 3
Mint tudjuk a módosításokat az olaszok a nyári szünet végén teszik meg, szeptemberben. Az euro2-es 190 LE 2.5 V6 5 fokozatú váltóval szerelt, ellenben a 3.0 V6/2.4 jtd-vel, ami 6-os.
2000. szeptembertől elvileg a CF3 euro3-as 188 LE 2.5 v6 is 6 fokozatú váltót kapott C630 névvel. Ezt használta korábban a 3.0 is..
De jött az olasz lazaság, amíg volt a raktáron, a szerelőszalag polcán, addig 2001 09. hóig biztosan fellelhető euro3as 188 LE 2.5 v6 5 fokozatú váltóval.
EPER modlist-ban jól lekövethető a változtatások listája.

Ha Elearn-ös gépemhez hozzáférek, kikeresem a két váltó adatait, mert ott jól látszanak a fokozati áttételek, különbségek.
gecsa2018-04-04 19:25:42 // 2
Ki lehet diagolni, meg méregetni mindent. Ha nem generál hibát, akkor lmm/lambda irányvonalon kezdenék. Elearn részletesen taglalja, hogy ez esetben miket kell megnézni.
gecsa2017-03-16 18:33:45 // 1
Elearn írja a lehetséges hibákat a fault diagnosis fül alatt.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.