Ha megcsinálnák egy hónap alatt, akkor az emberek a végén még azt hihetnék, hogy csak úgy összecsapták az egészet.
Így meg mondhatják, hogy alaposan és "megfontoltan" dolgoznak. :-D
Zsolt1552019-05-21 21:26:41 // 2784
Zsolt1552019-05-21 21:05:01 // 2783
Én meg már nem tudom :-)
Kazes☻2019-05-21 20:34:30 // 2782
Pedig az sem tegnap volt! :)
Kazes☻2019-05-21 20:33:59 // 2781
Pontosan. Pl. M0... szopatják a népet egy ideje... főleg itt, a tétényieket...DE a mostanában gyakori, rengeteg eső ellenére is amikor jó idő van, ugyanúgy csak egy műszak nyomul... du. 4 után nem látsz senkit... mindössze az ördögszekerek ródeóznak a lezárt munkaterületeken! Esős (korábban fagyos) idők miatti kiesést bepótolni... minek... hát fizetik! A sok barom meg csak araszoljon plusz két-három hónapot még a dugókban... a helyiek meg fulladozzanak csak a porban, koromban... őrület!!!
:(
:(
Piritu - 1.000.0002019-05-21 20:30:13 // 2780
Anno a Hofitól hallottam először...
Kazes☻2019-05-21 20:29:44 // 2779
Ez rémlik nekem... kb. olyan régi, hogy te még nem is éltél... csak nem akarták megvalósítani... talán egy Felkínálom műsorban hallottam róla, vagy máshol, esetleg olvastam, mint annyi mást is, ami járt így... úgy...
A közbeszerzésben meg mennyivel olcsóbb lett felétek a zalagút is... igaz és milyen fontos!
A közbeszerzésben meg mennyivel olcsóbb lett felétek a zalagút is... igaz és milyen fontos!
Zsolt1552019-05-21 19:23:18 // 2778
A magyar nyelv szépségei. Ha egy főnevet jól(?) választunk el, akkor rögtön teljesen más értelmet kap vagy sugall maga a szó.
Például: közbeszerzés
Elválasztva:
Közbe-
szerzés
🤔😁😅
Például: közbeszerzés
Elválasztva:
Közbe-
szerzés
🤔😁😅
Zsolt1552019-05-21 19:11:31 // 2777
Ez a magyarországi közbeszerzésekre nem nagyon vonatkozik. Nálunk a kiirt összegnél általában magasabb áron szokták megnyerni a pályázatokat. 😒
Zsolt1552019-05-21 14:46:50 // 2776
Átvették, kifizették. 🤤 Ez a lényege. A többit meg magasról le....
RomeoOne2019-05-21 13:47:48 // 2775
Az a baj, az ilyen dolgok közbeszerzésen mennek, ahol legnagyobbrészt az ár dönt. Nyilván a silány minőség lesz olcsó. Így nagy örömmel bemutatják, hogy a közbeszerzésnek hála a legjobb ajánlatot kapták, nem lett adófizetői pénz elherdálva. Közben meg így lett csak igazán elb.szva a pénz. Sokszor az olcsó lesz végül a legdrágább...
Például itt van a MOL egyik nem is olyan új innovációja, a gumibitumen, mely a hulladékként kezelt abroncsokat értelmesen újrahasznosítja.
Egy kérdésre, hogy miért nem ilyen utakat építenek, Hernádi elmondta, hogy a közbeszerzés miatt. Mert ez némileg drágább technológia, a közbeszerzésen meg árral lehet nyerni. Ennyit erről.
Például itt van a MOL egyik nem is olyan új innovációja, a gumibitumen, mely a hulladékként kezelt abroncsokat értelmesen újrahasznosítja.
Egy kérdésre, hogy miért nem ilyen utakat építenek, Hernádi elmondta, hogy a közbeszerzés miatt. Mert ez némileg drágább technológia, a közbeszerzésen meg árral lehet nyerni. Ennyit erről.
Kazes☻2019-05-21 12:38:49 // 2774
Persze... anyagminőség, rétegrend megvan... boríték jobbra - balra megvan... és nyilván nem légből kapott aszfalttal csöngetnek be néha, hogy főnök, nem kell valamit leteríteni ócsóért?!
És sajna ez nem egyedi eset... :(
És sajna ez nem egyedi eset... :(
Zsolt1552019-05-21 06:11:42 // 2773
Silány, sz@r munka. 😠 De a feladatát tökéletesen teljesítette.
Kazes☻2019-05-20 19:18:47 // 2772
Kazes☻2019-05-19 20:31:41 // 2771
Igen, ez bosszantó... teljességgel értelmetlen ez a megoldás az M0-on...
Zsolt1552019-05-19 20:27:34 // 2770
Zsolt1552019-05-19 20:21:31 // 2769
Az M0 befejezése lenne a legszerencsésebb, hogy el tud kerülni a várost. Legalábbis, ha az lenne a cél, hogy kisebb legyen Budapesten a forgalom. De az M0 egyes szakaszain, kivéve amelyikre az EU adott pénzt, minimum Pest megyei matrica kell.
Aztán most már a városon belül is pénzt szednének. :-((
Látszik, hogy nagyon nincs pénz, csak az ötletelés megy, hogy mi lenne jó.
Aztán most már a városon belül is pénzt szednének. :-((
Látszik, hogy nagyon nincs pénz, csak az ötletelés megy, hogy mi lenne jó.
Zsolt1552019-05-19 20:09:57 // 2768
Visszafejlődünk. :-(
Kazes☻2019-05-19 17:59:27 // 2767
Gondolom hasonlóan ahhoz, ahogy a Ferenciek terénél eltüntették az aluljárót... azaz mindenki le van xarva és különben is, így hamarabb vezethető be a dugódíj. : /
Piritu - 1.000.0002019-05-19 17:55:49 // 2766
Logikus, a hídon átmenő keresztező forgalmaz is tegyük rá az amúgy is túlterhelt lámpás kereszteződésre...
Zsolt1552019-05-19 17:37:35 // 2765
A következő, amit el akarnak majd bontani, az az Üllői úti felüljáró lesz, a Fradipályánál.
Majd jön a Váci úti, az Árpád hídnál.
Majd jön a Váci úti, az Árpád hídnál.
Zsolt1552019-05-19 17:35:35 // 2764
"... Városképi szempontból rendkívül csúnya – magyarázta a főpolgármester ..."
Inkább úgy lenne helyes ez a kijelentés, hogy:
"- Nincs pénz sem karbantartásra, sem felújításra, mint azt a környéken élők és a rajta közlekedők nap mint nap láthatják. Ezért inkább elbontjuk. "
"... Akkor az volt az alapelv, hogy az autós felszíni közlekedésnek kell előnyt adni. A villamos úgyis megszűnik, hiszen helyette ott a metró, a gyors közlekedést meg nem szabad lámpákkal akadályozni. ..."
A cikk névtelen szerzőjének hangulatkeltéshez van érzéke, de azt hogy szintbeni kereszteződést miként és milyen szempontok alapján alakítanak ki, arról meg fogalma sincs.
Inkább úgy lenne helyes ez a kijelentés, hogy:
"- Nincs pénz sem karbantartásra, sem felújításra, mint azt a környéken élők és a rajta közlekedők nap mint nap láthatják. Ezért inkább elbontjuk. "
"... Akkor az volt az alapelv, hogy az autós felszíni közlekedésnek kell előnyt adni. A villamos úgyis megszűnik, hiszen helyette ott a metró, a gyors közlekedést meg nem szabad lámpákkal akadályozni. ..."
A cikk névtelen szerzőjének hangulatkeltéshez van érzéke, de azt hogy szintbeni kereszteződést miként és milyen szempontok alapján alakítanak ki, arról meg fogalma sincs.
Zsolt1552019-05-19 17:15:25 // 2763
Ha megtudnák, hogy a mi úthálózatunkra mennyit kellene még költeni, amikor már nem kevéssel támogatták eddig is, akkor az sem lenne semmi botrány.
Zsolt1552019-05-19 17:12:58 // 2762
Az valahogy nálunk nem megy. :-/
Kazes☻2019-05-17 18:05:55 // 2761
Piritu - 1.000.0002019-05-17 15:17:14 // 2760
Mondjuk nem véletlen volt botrány abból amikor az újraegyesítés után elkezdték a keleti utak javítására tolni a pénzt, a nyugatiakra meg nem maradt...
Piritu - 1.000.0002019-05-17 10:02:17 // 2759
Mint írtam példa mindenre van.
Mondjuk itthon szintbe hozott csatorna fedelre nem nagyon...
Mondjuk itthon szintbe hozott csatorna fedelre nem nagyon...
Zsolt1552019-05-17 09:11:46 // 2758
Zsolt1552019-05-17 09:08:03 // 2757
Azert van gond. Elég régen ilyen ez az út.
Összetehetnénk a kezünket, ha csak fele ilyen jó állapotú utak lennének nálunk.
Összetehetnénk a kezünket, ha csak fele ilyen jó állapotú utak lennének nálunk.
Zsolt1552019-05-17 09:04:39 // 2756
Magyarországon sokszor térképpel fejben lehet közlekedni. Tudni kell, hogy mikor melyik utat használhatod a minősége miatt.
Kazes☻2019-05-14 15:03:29 // 2755
Sajnos az én tapasztalatom szerint itthon jobb, ha mindig szkennelve halad az ember... mert még (sok esetben) a vadi új úton is a csatornafedelek egyrészt rossz helyen vannak, másrészt eleve már szintkülönbséggel... : /
Piritu - 1.000.0002019-05-14 14:46:53 // 2754
A képeden levő is csak nyugati szemmel rossz, se egy kátyú, se egy 10 centis szintkülönbség....
Piritu - 1.000.0002019-05-14 14:44:29 // 2753
Pelda mindenre van, a kérdés hogy mi van több. Ráérsz-e nézelődni vagy szkennelned kell a nyomvonalat folyamatosan.
A hétvégi 800 km nagyrészt a képeknél sokkal szarabb volt. A 4 sávos út is :-(
A hétvégi 800 km nagyrészt a képeknél sokkal szarabb volt. A 4 sávos út is :-(
Zsolt1552019-05-14 08:27:31 // 2752
Zsolt1552019-05-14 08:24:40 // 2751
Lassan szinte csak ilyenek vannak. 😐
Kazes☻2019-05-13 21:22:42 // 2750
Na, igen... az Alföldön meg nem megy... de Mezőföldre meg alagút köll... : /
Piritu - 1.000.0002019-05-13 21:05:51 // 2749
Kazes☻2019-05-13 20:42:59 // 2748
Sajnos van még jópár ilyen kis hazánkban... : /
Piritu - 1.000.0002019-05-13 20:32:45 // 2747
Jimmi T.2019-05-13 19:41:05 // 2746
Kazes☻2019-05-13 15:57:16 // 2745
Kazes☻2019-04-27 18:57:55 // 2744
Ide kell az alagút, nem az Alföld szélére...
Amit itt megcsináltak a munkások, az az útépítés csúcsa
Amit itt megcsináltak a munkások, az az útépítés csúcsa
Kazes☻2019-04-18 19:37:14 // 2743
RomeoOne2019-04-04 18:17:52 // 2742
Kazes☻2019-03-24 17:47:26 // 2741
Kazes☻2019-03-24 13:34:58 // 2740
Ez nem túl jó hír... : /
Zsolt1552019-03-24 10:12:54 // 2739
A BYD kínai cég és a komáromi is csak egy összeszerelő üzem.
Az Ikarus vagy Rába gyártana autóbuszt, az lenne az igazi. De sajnos nincs megrendelésük. Ezért vegetálnak. Lehet a kaposvári NABI sem gyárt már.
Az Ikarus vagy Rába gyártana autóbuszt, az lenne az igazi. De sajnos nincs megrendelésük. Ezért vegetálnak. Lehet a kaposvári NABI sem gyárt már.
Kazes☻2019-03-23 20:27:37 // 2738
Huhh... Mindkét óriásbombát hatástalanították Budafokon... szerencse! :)
Kazes☻2019-03-22 19:55:43 // 2736
Harminc magyar gyártású BYD eBus a brüsszeli reptérre
Itt szaladnak a mergák, ott meg a mieink...
Itt szaladnak a mergák, ott meg a mieink...
VV62019-03-19 09:51:29 // 2735
:DDDD - ugye-ugye, hogy létezik a Terminátor?!
A postások földönkívüliek, a közutasok meg kiborgok.
A postások földönkívüliek, a közutasok meg kiborgok.