Fórum >> Egyebek >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)

GTVili2011-03-03 22:31:50 // 440
Tudod,hogy mire gondoltam......;-D
Tommi2011-03-03 22:28:24 // 438
Sőőőőőőőt, találtam egy érdekességet is, amit én sem tudtam :)))

"A SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo, magyarul: „Spanyol Személygépkocsi Társaság”) egy spanyol gépkocsimárka, amelyet 1950-ben alapítottak a Fiat segítségével."

illetve ez is érdekes:

"1981. A Fiat eladja a Spanyol Ipari Minisztériumnak a részvényeit. A vállalat új stratégiát követ, saját maga tervezi autóit, neveiket spanyol városok - Ronda, Ibiza, Malaga és Marbella- adják."

Ezt én úgy értelmezem, hogy előtte nem ők tervezték a saját autóikat :)

Forrás: Wikipédia
LacUS2011-03-03 22:26:05 // 437
Ha megvenné a VW, akkor ez az amit nem kockáztathatna, ugyanis az addigi piacot teljesen vagy nagy részben elveszithetné, bár a fiat hatalomátvételekor is volt hasonló,hogy fiatot alfa jellel nem vesznek a hárdkór alfások.
Egy dolog miatt érdekes lehetne a VW, ha tényleg a múltra alapozna, kénytelen lenne feltámasztani a sportrészleget, valamint nem kéne álmodozni mondjuk egy AWD sport szedánról mint anno a Q4-ek...

Nem mellesleg, zuffenhausen is behódolt, ha jól tudom, mégis fasza autók jönnek onnan.
GTPeti2011-03-03 22:25:55 // 436
Nem a Seat múltja számít, hanem, hogy az Alfa ellenfelet akartak csinálni belőle. És, hogy ennek eredményeképpen milyenné alakították. Pedig pénzzel és technikával eléggé megszorongathattak volna minket. Na ezért nem hiszek a jóságos VW-általi Alfa felvirágoztatásban.
GTVili2011-03-03 22:25:21 // 435
Az Autounion történelmével mi a helyzet....? ;-D
Tommi2011-03-03 22:23:02 // 434
Azért tegyük egymás mellé a Seat autógyár VW előtti korszakának történelmét és az Alfáét... :) A Seatnak szinte alig volt saját, komolya fejlesztésű autója, egy csomó átvett licenszük volt (többek között a Fiattól is), sportban sehol, hagyományokban sehol. Kb azt csináltak vele, amit akartak, mert nem volt olyan hagyomány, történelem és "legenda", amit tiszteletben kellett tartaniuk.
GTPeti2011-03-03 22:20:20 // 433
Egyre jár az agyunk. :)
GTPeti2011-03-03 22:19:56 // 432
Anno a Seat-ot az Alfa ellenfelének szánták. És mi a Seat? Teljesen VW technika, kizárólag VW-kből átvett alkatrészekkel.
GTVili2011-03-03 22:19:01 // 431
Köszi....;-DDD
GTVili2011-03-03 22:18:36 // 430
Valami hasonlót gondolok én is.....A Seat mindig is gyatra volt.Szerintem a VW-érában sem lett prémiummárka....meg sportkocsi....pedig annak szánták...
tipoatti2011-03-03 22:18:07 // 429
Nem kövezek én senkit, muszlim szokás. Konkrétan nem ( csak ) rád gondoltam! :)
Tommi2011-03-03 22:17:31 // 428
Szerintem hasonlóan kezelnék, mint a Lambot. De remélem erre sosem kerül sor :)
GTPeti2011-03-03 22:15:29 // 427
A számos eddigi felvásárlásra... Nem látom a jövőt. Viszont van egy képem a VW-ról és a mentalitásukról. Ennek eredménye, a nézetem, amit leírtam.
Úgy is mondhatom, hogy aki abban hisz, hogy a VW kiváltságosként kezelné az Alfát, RWD, kevés VW alkatrész, olasz tervezés és hangolás, az SZVSZ hisz a mesékben.
Ennyi.
GTVili2011-03-03 22:14:14 // 426
Az lehet.....DE ÉN NEM EZT MONDTAM......csak,hogy NEKEM NEM TETSZIK.Pont.
Ez kb olyan,mintha azt mondanám hogy nem szeretem a kelkáposztát.....ezért nem kell senkit sem megkövezni.....;-)
Tommi2011-03-03 22:12:18 // 425
És ezt mire alapozod? :)
GTPeti2011-03-03 22:10:48 // 424
Én csak azt mondom, hogy a VW máshogy állna az Alfához, mint a Lambo-hoz. Ennyi.
tipoatti2011-03-03 22:10:35 // 423
Nem értett félre semmit, valóban volt már itt olvasható ilyen vélemény más cartársaktól.
Tommi2011-03-03 22:09:51 // 422
Nem konkrétan a mostani beszélgetésre gondolok, de a Lamboval kapcsolatos diskurzusok döntő többségében előkerül ez a téma (Facebook-on is pl) és sokszor ezek a reakciók.
tipoatti2011-03-03 22:09:34 // 421
Ennyi. Maxima respect. :)
GTPeti2011-03-03 22:06:33 // 420
Olaszautó-rajongóként csípőből azt mondjátok, hogy szar meg német lett meg hasonlók.

Tommi, te vmit nagyon félreértettél. ;)
tipoatti2011-03-03 22:06:19 // 419
Hát, én nem vagyok ebben még mindig biztos. Nekem az újabb német autók közül jó pár tetszik. ( ERETNEK!!!! MODERÁTORT!!!! ) Az utóbbi években látom rajtuk a design-fejlődést, persze lehet, hogy csak önmagukhoz képest feltűnő a dolog. Most van Fiat-Chrysler. Van egy érzésem, hogy a 166 utódja pl. nem lesz más, mint egy 300C egy harmadik fajta hűtőráccsal...
Tommi2011-03-03 22:04:59 // 418
Gyerekek, fordítsuk meg... Hány autót adott el a Lambo a VW-korszak előtt és hányat ad el most?

2006-ban és tavaly nyáron is jártam Sant' Agata Bolognese-ben a Lambo gyárnál és a múzeumnál. Az egy dolog, hogy a VW-Gruppe lett a tulaj, de a gyár maradt a digóknál, ugyanazok az emberek dolgoznak ott, mint előtte, ugyanolyan lelkesedéssel. Ez most kb olyan, hogy a Ferrari tulajdonosa a Fiat, mégsem jut eszébe senkinek, hogy akkor most a Fiatra jellemző "olcsó népautó" lenne a Ferrariból. Más, ha valaki csak a pénzt teszi bele egy cégbe és tulajdonos lesz és más, ha "bele is mászik" - a Lambonál pedig az előbbi történt. Mitől "jürgenesek" a mostani Lambok? Más lett a megítélés? Kevesebbet vesznek? Rondábbak lettek? Német technika került bele? (na jó, a Gallardo motorja feltűnik pár Audiban is, de kb ennyi)

Tavaly nyáron voltunk a Lambo család privát múzeumában és beszélgettünk Fabio Lamborghinivel, aki az alapító Ferruccio unokaöccse. Természetesen megkérdeztük, hogy mit gondol a VW "hatalomátvételéről" és azt mondta, hogy jót tett a cégnek, jobb lett a minőség, felfutottak az eladások és a németek nem szólnak bele mindenbe, hanem hagyják érvényesülni az olaszokat. Persze, pár megkötés van, de sokkal-sokkal nagyobb a szabadságuk, mint más hasonló esetben.

Hm? Olaszautó-rajongóként csípőből azt mondjátok, hogy szar meg német lett meg hasonlók. A Lambo él és virul és köszöni jól van... :)
GTVili2011-03-03 21:55:27 // 417
Randa és kész! ;-D Amikor ezt tervezték...biztos beesett a körző a tervezőasztal mögé....
GTPeti2011-03-03 21:54:22 // 416
Szerintem a legrosszabb, ami az Alfával történhet, az a VW-fennhatósága lenne... Ha megnézed az eddigi megtörtént eseteket azok inkább ezt a tézist valószínűsítik.
GTVili2011-03-03 21:53:13 // 415
Soha! Ez istenkáromlás! Te pedig magad vagy az ördög.....;-D
tipoatti2011-03-03 21:52:31 // 414
Szerintem a VW a helyén tudná kezelni az Alfa Romeo ( igaz mára megkopott ) presztízsét és tiszteletre méltó múltját. Nem hinném, hogy "leszejátosítaná". De mindegy, ez tényleg csak science fiction a dolgok jelenlegi állása szerint! :)
GTPeti2011-03-03 21:47:51 // 413
A VW elvégre nem arról híres, hogy ugyanazt adja el más hűtőmaszkkal. :))

A legújabb Ferrariknál nekem is jobban tetszett az előző generáció.
tipoatti2011-03-03 21:45:31 // 412
Köszi Mester. Én sem a tényleges előállításról beszélek, hanem a skatulyázásról... Melynek ellenére ilyen gyönyörűségek hagynak el "dojcsésított" gyártósorokat. A Nagy Olasz Ferrari új kombi modellje pl. számomra egyértelműen kiábrándító lett. :( Kötve a dolgot: abban sem vagyok biztos, hogy egy esetleges VW részéről történő Alfa-felvásárlást követően átcímkézett Octaviák lennének a jövő Alfái.
GTPeti2011-03-03 21:39:18 // 411
Azért nem egészen... Nincs túl sok átfedés (közös alkatrész) egy vauwé és egy Lambo között...
tipoatti2011-03-03 21:37:08 // 410
:) Márpedig ez itt egy sokak által lenézett "fauvé termék". :)))
Tommi2011-03-03 21:20:52 // 409
George!

Esetleg egy ilyen Mártinak? :)

Fiat 500 Gucci
GEORGE2011-03-03 21:18:27 // 408
Nagyon ott vannak a "szeren" ezek az 500-ok!!!
nehogy a Marty ilyennel járjon :-)
vm2011-03-03 21:17:51 // 407
Ajj...az a tükör!
Több benne a lendület, meg a formatervezés, mint egy egész évi fauvé dizájnban...
GTPeti2011-03-03 21:17:34 // 406
(Attól, hogy a Lambo német fennhatóság alatt ilyen, attól még az Alfa nem vszínű, hogy hasonlóan kiváltságos lenne.)
Tommi2011-03-03 21:16:52 // 405
Kicsit olyan, mintha a Gallardot, a Murcit és a Reventónt mixelték volna össze egy öszvérré :) De ütős nagyon, nekem bejön :)))
Tommi2011-03-03 21:16:03 // 404
És ezt mire alapozod? :)
tipoatti2011-03-03 21:10:02 // 403
Az elődje ( Murciélago ) pedig még pont ízig-vérig digó volt...
tipoatti2011-03-03 21:09:09 // 402
Az én véleményem radikálisan más a tiéddel szemben: ha a németek ilyeneket alkotnak, az egész branch-et eladni a fauvének! ;)))
GTVili2011-03-03 20:25:24 // 401
Ami azt illeti,nekem sem ez,sem az elődje nem tetszik....Valahogy nem érződik rajta,hogy Olasz gyökerei vannak.
tipoatti2011-03-03 19:31:33 // 400
Az új Ferrarikkal ellentétben EBBEN semmilyen megosztó dolog nem fedezhető fel szvsz, Eszeveszett gyönyörű!!!
Marklar1552011-03-03 14:23:30 // 399
Én meg nem is 1-et...:)))
Tommi2011-03-02 23:58:13 // 398
Egy full ugyanilyen fekete-fehér bicolor 500-ast láttam múlt pénteken a MOM Parknál, magyar rendszámmal. Ami ugye azért érdekes, mert hivatalosan nem forgalmaznak nálunk Abarthot. Állati jól néz ki élőben :)
Marklar1552011-03-02 22:10:27 // 396
Állat!
Épp tegnap böngésztem az abarth 500-asokat és grande puntokat. Csak, hogy milyen hátsó lökös legyen a Temprán...:)
Marklar1552011-03-02 22:08:30 // 395
Ilyen Abarth matrica, hogyan állhatna az SW-m oldalán? A középső dupla törésvonalon végig... Valaki meg tudja Photo shopolni? :)
GTVili2011-02-25 22:16:12 // 393
Melyik....? ;-D A futásteljesítény....? Vagy a leszakadt lendkerék....?

Egyébként melósautó létére,egészen egyben van a Maris....a motor is jó egészségnek örvend,és nagyjából minden működik rajta.
GEORGE2011-02-25 22:12:30 // 392
Derék teljesítmény!!!
GTVili2011-02-25 22:10:16 // 391
Hát az hogy leszakadt,azt is jelentheti hogy egy kis darabja fentmaradt a főtengely végén.....
Egyébként tökmindegy. A kettőstömegű így is úgyis megy.....lesz helyette egy sima,meg egy új kuplung.....oszt' kész...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak