Blade2011-04-04 15:40:20 // 498
Jó hogy az ajtót le nem csapta valaki amikor kiszállt, mert férfias zavarában meg sem nézte jön-e valaki....:)
Blade2011-04-04 15:38:25 // 497
Éri meglepetés az embert, ha golfból ül át... Sok volt a gáz:) Abban az autóban erő is van, hallani a hangján is:)
Blade2011-04-04 15:12:21 // 495
Hazavágta az FF-et az idióta... De az autó fantasztikus, és a hangja...:-oo
GTPeti2011-03-17 20:42:22 // 492
Xixo2011-03-17 01:37:51 // 491
Attól olasz, hogy elromlik? :)
Marklar1552011-03-17 00:22:30 // 490
A kínai termékek 99% ával lehetne ezt tenni...
Hmmm
Hmmm
Tom122011-03-16 22:08:28 // 489
"Megúszta" a kultúrát...:-))
vm2011-03-16 22:05:11 // 488
A 3000 éves kultúra ott sem mindenkiben hagyott nyomot...
Tom122011-03-16 21:56:25 // 487
Elég szélsőséges kommentek vannak ott, mindenféle irányú extrémmel, pár kivétellel. Az érdekes csak az, hogy valaki bedob egy ilyen "lejárató" hírt és az emberek 95%-a nekiesik, mint piranják a véres húsnak. Persze, az sem biztos, hogy volt-e egyáltalán valami baja az autónak...
Szerintem egyszerűen nem normális, aki ilyet csinál/tat/, még, akkor sem, ha naponta vehet/ne/ egy újat. Szerinted mit mondanának, ha kiállnék az utcára és szétveretném az autómat? :-))
Kb. ezzel akarta bizonyítani, hogy milyen "ultra sznob" /mit nekem egy Lamborghini?/ + így legalább a feltűnési viszketegségét is kiélhette... :-I
Gondolom, ha majd a feleségén jelentkeznek az öregedés első jelei, attól is hasonló módon szabadul meg... :-/
Szerintem egyszerűen nem normális, aki ilyet csinál/tat/, még, akkor sem, ha naponta vehet/ne/ egy újat. Szerinted mit mondanának, ha kiállnék az utcára és szétveretném az autómat? :-))
Kb. ezzel akarta bizonyítani, hogy milyen "ultra sznob" /mit nekem egy Lamborghini?/ + így legalább a feltűnési viszketegségét is kiélhette... :-I
Gondolom, ha majd a feleségén jelentkeznek az öregedés első jelei, attól is hasonló módon szabadul meg... :-/
tipoatti2011-03-16 19:03:32 // 486
tipoatti2011-03-16 18:55:40 // 485
szétveretett Gallardo... :(
"A tulajdonos hivatalos Lamborghini márkakereskedésben szervizeltette autóját, ám a legutóbbi karbantartást követően a luxus sportkocsi egyszerűen cserbenhagyta."
Na, ennyit arról, hogy "ez már nem olasz"... :P
"A tulajdonos hivatalos Lamborghini márkakereskedésben szervizeltette autóját, ám a legutóbbi karbantartást követően a luxus sportkocsi egyszerűen cserbenhagyta."
Na, ennyit arról, hogy "ez már nem olasz"... :P
Tommi2011-03-07 12:58:02 // 484
GTPeti2011-03-05 17:46:03 // 483
Ja persze. :)
Egyébként sem eladó. :PPP
Egyébként sem eladó. :PPP
Marklar1552011-03-05 17:37:03 // 482
Ad el az UNO-t, s lesz pénzed a projektre:)))
Marklar1552011-03-05 17:35:41 // 481
GTPeti2011-03-05 17:31:05 // 480
Ennyit vszínüleg nem fogok szánni a projektre... B)
Marklar1552011-03-05 17:23:54 // 479
Marklar1552011-03-05 17:22:33 // 478
Lásd kivel van dolgod.
Szerzünk szponzort a projekthez:
Én adom, a 164 cumókat, SW Themat. Még a donor Themat is megvenném.
Karcsi átalakítaná. Már beszéltem is vele:)
Már csak szponzor kell a 8.32 a festésre és egyéb munkákra...
Jani biztos átrakná a motort is. Persze az eredetileg (Ferrariban 245le) vissza tuningolva. Akár turbósítva is.
Viszont azt a csomagtartó fedelet/ mechanikát ledolgozhatnád...:)
S Neked meg kinyiló szárnyu 155 öd lenne:)))
Szerzünk szponzort a projekthez:
Én adom, a 164 cumókat, SW Themat. Még a donor Themat is megvenném.
Karcsi átalakítaná. Már beszéltem is vele:)
Már csak szponzor kell a 8.32 a festésre és egyéb munkákra...
Jani biztos átrakná a motort is. Persze az eredetileg (Ferrariban 245le) vissza tuningolva. Akár turbósítva is.
Viszont azt a csomagtartó fedelet/ mechanikát ledolgozhatnád...:)
S Neked meg kinyiló szárnyu 155 öd lenne:)))
GTPeti2011-03-05 17:21:28 // 477
Na, valami ilyesmire szeretnék benevezni 1szer. B)
Marklar1552011-03-05 17:13:47 // 476
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-05 17:04:55 // 475
A 8.32-k nem hoznak lázba különösebben a rejtett spoiler kivételével :-))
Marklar1552011-03-05 17:01:14 // 474
"Csak" 7-8000 euronál kezdődik...:)
GTPeti2011-03-05 16:52:30 // 473
8.32... nyamm. Egy olyat lassan be kéne szerezni, mert később elérhetetlenül felmegy az ára... (Megérzés.)
Marklar1552011-03-05 16:49:41 // 472
Szerzel szponzort?
S ügye kéne egy 8.32 es donor is..
:)))
S ügye kéne egy 8.32 es donor is..
:)))
vm2011-03-05 16:37:05 // 471
Na ezt már te sem mered ;-)
Marklar1552011-03-05 16:34:57 // 470
Hmmm. Csak úgy eszembe jutott.
1.van ügye egy halom (2 és fél autónyi) 164 alkatrészem.
2.van ügye ez a külföldi papíros, de super állapotú SW Themam
3.van a használtautón 60e ért, motorhibás Thema
3 in1?
Az az 164SW,
:-)
1.van ügye egy halom (2 és fél autónyi) 164 alkatrészem.
2.van ügye ez a külföldi papíros, de super állapotú SW Themam
3.van a használtautón 60e ért, motorhibás Thema
3 in1?
Az az 164SW,
:-)
Marklar1552011-03-05 13:40:48 // 469
Úgysem tudod kimagyarázni, hogy hagytál elpusztulni egy hátsó kerekes FIAT-ot...
:)))
:)))
Whiteskull2011-03-05 13:11:40 // 468
Mert a rozsdán nem tapadt meg. :)))))))
Marklar1552011-03-05 11:57:06 // 467
Ezek a 130-132 esek nekem is bejövősek:) Miért nem kentétek alvázvédővel? :-PPP
Whiteskull2011-03-05 11:19:06 // 466
Igazából ha nem rohadt volna el, akkor még ma is teljesen megfelelő kocsi lenne. :))))
Marklar1552011-03-05 11:14:33 // 465
Ha a csizma talpánál laknál, akkor akár az "utolsó" is...:))))
Whiteskull2011-03-05 10:48:38 // 464
Ilyen volt az első "nyugati " kocsink. :)))
Grando2011-03-04 23:26:35 // 463
Fauvé, nem ódi. Ódi az Alfa lenne. ;)))
Marklar1552011-03-04 23:24:53 // 462
Marklar1552011-03-04 23:22:49 // 461
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:26:14 // 460
Mert gyárcsoporton belül az egységesítés a divat. Úgy olcsóbb.
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:24:36 // 459
"Nem vitték "haza" a németek a gyártást." - Helyette a komplett Audi gyártósort vitték oda és ontják a Seat emblémás ódit.
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:23:12 // 458
Szerintem az lesz, mert az átlag user nem fogja megmondani, hogy az nem Fiat, mivel először ezzel az emblémával látta.
Piritu - 1.000.0002011-03-04 07:21:05 // 457
Értem én, amit mondasz, csak nem hiszek benne.
Akiket eddig lenyelt a vókszvágen, mind elnémetesedett. (csúcspéldaként lásd a Seat Audi modelljét)
A Lambót nem tartom jó példának, mert nem autógyár, hanem manufaktúra. Bár valamelyik angol autós műsor pont az dícsérte benne, hogy érezni a német hatást.
A befektetők alapvetően "befektetési" célzattal vesznek meg valamit, azért hogy pénzt csináljon. Az Alfa, az eddigi Alfa filozófiájával nem tudott, tehát változtatni kell.
Akiket eddig lenyelt a vókszvágen, mind elnémetesedett. (csúcspéldaként lásd a Seat Audi modelljét)
A Lambót nem tartom jó példának, mert nem autógyár, hanem manufaktúra. Bár valamelyik angol autós műsor pont az dícsérte benne, hogy érezni a német hatást.
A befektetők alapvetően "befektetési" célzattal vesznek meg valamit, azért hogy pénzt csináljon. Az Alfa, az eddigi Alfa filozófiájával nem tudott, tehát változtatni kell.
Tommi2011-03-04 01:07:25 // 456
Miért lenne lecserélve? :)
Gondolom egyébként a Fiat sem fogja a Chryslerek "belét" kicserélni.
Gondolom egyébként a Fiat sem fogja a Chryslerek "belét" kicserélni.
GTPeti2011-03-04 00:29:16 // 455
"Bizonyos értelemben" = a presztízsre gondoltam.
GTPeti2011-03-04 00:27:07 // 454
Minden ami ma Fiat (vagyis olasz eredetű) az Alfában, az le lenne cserélve. (Ebben azt hiszem egyetértünk.) Ha innen szemléled, akkor szerinted mennyire marad(na) olasz az Alfa?
Tommi2011-03-04 00:25:15 // 452
Miért, szerinted a komplett gyártást áttelepítenék Németországba? Nem hinném... :)
A méret most mindegy, a koncepciót próbáltam megvilágítani. A Seatnak pl ott van Pamplonában a gyára, volt szerencsém ott járni pár éve. Nem vitték "haza" a németek a gyártást. Vagy vegyük a Porschét: a Cayenne pl a cseheknél készül :)
A méret most mindegy, a koncepciót próbáltam megvilágítani. A Seatnak pl ott van Pamplonában a gyára, volt szerencsém ott járni pár éve. Nem vitték "haza" a németek a gyártást. Vagy vegyük a Porschét: a Cayenne pl a cseheknél készül :)
GTPeti2011-03-04 00:23:34 // 451
Tommi, az amúgy mindenképpen szép tőled, hogy számodra bizonyos értelemben nincs különbség az Alfa és a Lambo között. Az elmúlt évtizedeket szemlélve ez nagy elismerés a márkánkra nézve. :)
GTPeti2011-03-04 00:19:55 // 450
Az Alfa a Lambo-hoz képest egy nagyipari autógyártó évi többszázezer darabbal. És nem egy manufaktúra. Ez hatalmas különbség. Nem arról van, szó, hogy kitől kapják a szerelők a fizetésüket. Hanem egyáltalán... hol készülnek az autók.
Tommi2011-03-04 00:15:03 // 449
Egyébként meg pontosan a Fiat csinálja most ezt a Chryslerrel, átcímkézés és kész. Az eddigi amcsi modellekre Fiat logó kerül. Ettől ez Fiat lesz? Ugye, hogy nem...