Még egy kis Stratos:
zenével
...de zene nélkül sokkal jobb.
/persze, nem mindegy, hogy ki ül a nyeregben - hajtűkanyar a videó végén :-)/
Tom122010-12-05 11:52:02 // 248
SKrisz2010-12-05 11:51:15 // 247
Dehogyis! Én úgyis a 458-at viszem, szóval no para! :)))
Tom122010-12-05 11:47:24 // 246
Mindkettő - a nyugalom kedvéért.;-))
KGBMAN2010-12-05 10:37:05 // 245
Ha most azt mondom, hogy nekem inkább a Ducati kéne akkor csúnyán lesz rám nézve? :)
Tom122010-12-05 10:23:14 // 244
Luca is kipróbálta.
/Szerencsére, ezzel most nem futott zátonyra a homokágyban.:-)/
/Szerencsére, ezzel most nem futott zátonyra a homokágyban.:-)/
Blade2010-12-04 17:49:54 // 243
De jó kis video ez. Ducati 1198S vs. Ferrari 458 Italia
Érdemes nagyfelbontásban nézni:)
Érdemes nagyfelbontásban nézni:)
Kazes☻2010-12-03 15:47:43 // 242
Kazes☻2010-12-03 15:07:23 // 241
Tommi2010-12-03 12:08:07 // 240
Gallardo LP570-4 Spyder Performante
Hogyaszongya: "A Gallardo LP 570-4 Spyder Performante gyakorlatilag egy kikönnyített Superleggera" - tehát fogtuk a már kikönnyített és sportosabb verziót, azt vettük alapul és ebből csináltunk egy még durvábbat :)
Klikk
Hogyaszongya: "A Gallardo LP 570-4 Spyder Performante gyakorlatilag egy kikönnyített Superleggera" - tehát fogtuk a már kikönnyített és sportosabb verziót, azt vettük alapul és ebből csináltunk egy még durvábbat :)
Klikk
bilon2010-12-01 17:17:15 // 237
Belga2010-11-30 09:19:25 // 236
Kazes☻2010-11-26 13:26:40 // 235
A Tutti-Frutti erotikus műsorban, amolyan toples revü volt, ha jól emlékszem a német RTL-en iccaka. :)))
Tommi2010-11-26 12:51:51 // 234
Soprano kolléga kezdte a 220. hsz-ban :)
kando.2010-11-26 12:51:04 // 233
Kellett neked felemlegetni.. :P
Tommi2010-11-26 12:44:32 // 232
ÁÁÁÁ, töröljétek azonnal, visszajön az ebédem :)))
Grando2010-11-26 12:21:00 // 231
Vazzzeee! Ezzel ölni lehet! :DD
Kedves Alfa Amore bácsi! Kéretik törölni az előző hsz.-t, mert sérti a jó ízlést. :)))
Kedves Alfa Amore bácsi! Kéretik törölni az előző hsz.-t, mert sérti a jó ízlést. :)))
Xixo2010-11-26 12:18:44 // 230
Tommi2010-11-26 11:13:34 // 229
Ezt nem tudtam... Akkor Tüncike attól sztár, hogy Buda visszafoglalása előtt levetkőzött egy szexújságnak? :)
Viccet félretéve, én csak azt mondom, hogy a Countach tényleg letaglózó és korszakalkotó autó, de ha vezetni kell, akkor egy gonosz és alattomos gép :)
Viccet félretéve, én csak azt mondom, hogy a Countach tényleg letaglózó és korszakalkotó autó, de ha vezetni kell, akkor egy gonosz és alattomos gép :)
Xixo2010-11-25 20:52:35 // 228
Csak a hasonlatodból. Hisz Tündike is egy csoda volt még '56-ban a tuttifruttiban kivillanó cicivel, mára meg... :))))
Jorjie2010-11-25 20:31:08 // 226
Nálam a " Világ legszebb hangjai" között a top 10-ben van a lefújószelep hangja :-)))))
Kócosw2010-11-25 19:26:34 // 225
Satti2010-11-25 14:53:30 // 224
Ezért jó a Murcielago, az brutálisan néz ki és autózni is lehet rendesen vele, mégis, az még igazi Lambo, mivel a Gallardo-ra ezt már sokan nem mondják, pedig az sem rossz. A Top Gear egyik adásában fogalmazta meg nagyon jól Jeremy Clarkson, miszerint, a Gallardo az olyan, mint amikor elképzelünk egy piknik kosarat, amit a németek készítettek, tehát precízen elkészítve, megbízható, de a kaját is a németek készítették bele, míg a Murcielago esetében, a kosarat a németek gyártották, de a kaja az olasz és ez a lényeg. :-)
Satti2010-11-25 14:49:07 // 223
Miért, olyan kedves a mosolya. :-)))
Tommi2010-11-25 14:22:46 // 222
Kiszel Tünde? Miről beszélsz, beverted a fejedet? :))) Ki mondta, hogy Kiszel Tünde jó nő? :) Bottal nem piszkálnám meg :)))
Tommi2010-11-25 14:22:13 // 221
Ezt mondtam :) Szép, nagyon-nagyon szép, de ha bele kell ülni és menni vele, akkor már nem olyan egyszerű :)
Xixo2010-11-25 01:51:08 // 220
Most Te Kiszeltündéhez hasonlítottad a Lambot?? :))))
Xixo2010-11-25 01:46:52 // 219
Ezért nem hiszem, hogy az olasz rendőrségé lenne... :)
Liquid2010-11-25 00:34:58 // 218
nem kövezünk meg asszem :)
sok olyan autó van ami nem vagy korlátozottan alkalmas "normális" közlekedésre, mégis van benne valami amiért megdobban az autóbuzi hajtókarja :)
1x láttam futólag egy Countach-ot, ott és akkor valóban nem volt olyan nagy durr, de azért blokkolnám, viszont ez a spoileres változat nagyon bejön.
sok olyan autó van ami nem vagy korlátozottan alkalmas "normális" közlekedésre, mégis van benne valami amiért megdobban az autóbuzi hajtókarja :)
1x láttam futólag egy Countach-ot, ott és akkor valóban nem volt olyan nagy durr, de azért blokkolnám, viszont ez a spoileres változat nagyon bejön.
Tommi2010-11-25 00:18:30 // 217
Kövezzetek meg, de :)
Többször volt szerencsém Countach-ot látni testközelből és ülni is benne a gyári múzeumban is és idén nyáron a milánói centenárium után Fabio Lamborghini családi múzeumában is (ő az alapító Ferruccio unokaöccse, ő gondozza a családi "örökséget").
Tény, hogy a Countach korának legmeghökkentőbb autója volt. Tény, hogy a V12-es motor hangjához és akkori teljesítményéhez nem nagyon ért fel más. Tény, hogy még ennyi év után is minden egészséges autóbuzinak könnyes lesz a szeme tőle. DE :) Ha "simán" autós szemmel nézzük, akkor egy rettentő szűk, praktikátlan, sok gagyi és egyszerű (olcsó) megoldást tartalmaz, a vezetésnél pedig nagyon észnél kellett lenni, mert a végtelenségig rosszindulatú, gonosz és kiszámíthatatlan autó. Ezt vezetni állandó küzdelem és halálfélelem volt, nem afféle boldog élményautózás :) Azt azért hozzáteszem, hogy a cikkben is említett időszak, a VHS és egyebek korában mi már attól is készen voltunk, hogy láthatunk és hallhatunk egy Lambot menet közben, még ha TV-n keresztül is. És álmaink netovábbja volt, közben meg kissé más élőben, mint amire készül az ember. Olyan ez kb, mint amikor látsz egy "jó csajról" fotókat, ahol ki van sminkelve, be vannak állítva a fények, utána meg találkozol vele élőben, smink nélkül és ledöbbensz :)))
Tudom, hogy egy Lamborghini esetében nincs értelme használati értékről, vagy hasonlókról beszélni. De ez tényleg egy olyan autó, amit évente 1-2 alkalommal elővesz a gazdája, amúgy meg inkább illik egy nappali közepére műtárgynak :) Egyébként maga Fabio mesélte nekünk, hogy a Countach megalkotásakor tényleg arra törekedtek, hogy egy "hűb@zmeg" autót csináljanak, ami szerinte túlságosan is jól sikerült és azt mondta csak avatott kezekbe szabad adni, különbe csúnya vége lesz a mókának :)
Sokszor volt már velem olyan, hogy egy-egy régebbi olasz autó láttán felment a vérnyomásom és kész voltam tőle, aztán élőben látva ledöbbentem, hogy ez mégsem az, amire számítottam :) Félreértés ne essék, nem akarom lehúzni a Countach-ot, de kicsit az az érzésem vele, hogy egy nagyon szép nő, aki mondjuk jól táncol, jó a teste félhomályban, de a száját ne nyissa ki vagy ne akarjon vacsorát főzni :)))
Na, remélem nem fogok nagyon utálni :)
Többször volt szerencsém Countach-ot látni testközelből és ülni is benne a gyári múzeumban is és idén nyáron a milánói centenárium után Fabio Lamborghini családi múzeumában is (ő az alapító Ferruccio unokaöccse, ő gondozza a családi "örökséget").
Tény, hogy a Countach korának legmeghökkentőbb autója volt. Tény, hogy a V12-es motor hangjához és akkori teljesítményéhez nem nagyon ért fel más. Tény, hogy még ennyi év után is minden egészséges autóbuzinak könnyes lesz a szeme tőle. DE :) Ha "simán" autós szemmel nézzük, akkor egy rettentő szűk, praktikátlan, sok gagyi és egyszerű (olcsó) megoldást tartalmaz, a vezetésnél pedig nagyon észnél kellett lenni, mert a végtelenségig rosszindulatú, gonosz és kiszámíthatatlan autó. Ezt vezetni állandó küzdelem és halálfélelem volt, nem afféle boldog élményautózás :) Azt azért hozzáteszem, hogy a cikkben is említett időszak, a VHS és egyebek korában mi már attól is készen voltunk, hogy láthatunk és hallhatunk egy Lambot menet közben, még ha TV-n keresztül is. És álmaink netovábbja volt, közben meg kissé más élőben, mint amire készül az ember. Olyan ez kb, mint amikor látsz egy "jó csajról" fotókat, ahol ki van sminkelve, be vannak állítva a fények, utána meg találkozol vele élőben, smink nélkül és ledöbbensz :)))
Tudom, hogy egy Lamborghini esetében nincs értelme használati értékről, vagy hasonlókról beszélni. De ez tényleg egy olyan autó, amit évente 1-2 alkalommal elővesz a gazdája, amúgy meg inkább illik egy nappali közepére műtárgynak :) Egyébként maga Fabio mesélte nekünk, hogy a Countach megalkotásakor tényleg arra törekedtek, hogy egy "hűb@zmeg" autót csináljanak, ami szerinte túlságosan is jól sikerült és azt mondta csak avatott kezekbe szabad adni, különbe csúnya vége lesz a mókának :)
Sokszor volt már velem olyan, hogy egy-egy régebbi olasz autó láttán felment a vérnyomásom és kész voltam tőle, aztán élőben látva ledöbbentem, hogy ez mégsem az, amire számítottam :) Félreértés ne essék, nem akarom lehúzni a Countach-ot, de kicsit az az érzésem vele, hogy egy nagyon szép nő, aki mondjuk jól táncol, jó a teste félhomályban, de a száját ne nyissa ki vagy ne akarjon vacsorát főzni :)))
Na, remélem nem fogok nagyon utálni :)
Liquid2010-11-24 21:08:46 // 216
Tommi2010-11-24 14:07:51 // 215
Bilstein német cég, ők találták ki és csinálták meg és ők helyezték forgalomba :) A hírből egyébként nem derül ki, hogy rendelésre készült, vagy csak a Bilstein bohóckodott egyet.
Xixo2010-11-24 00:50:37 // 214
Azt olvastam, de ehhez minek a német rendszám??
Mert azt nem hiszem, hogy az olasz rendőrség egy német kereskedőtől veszi az autókat... :))))
Mert azt nem hiszem, hogy az olasz rendőrség egy német kereskedőtől veszi az autókat... :))))
vm2010-11-24 00:15:10 // 213
Merthogy a Bilstein-nél volt, alápakoltak valami csecse cuccot.
Amúgy kinézem az olaszokból hogy meglépik. Használnak eszement gépeket :)
Amúgy kinézem az olaszokból hogy meglépik. Használnak eszement gépeket :)
Xixo2010-11-24 00:10:06 // 212
Pöpec! :)
Mondjuk ha az olasz rendőrségé lenne, akkor velszeg nem német rendszám díszelegne az elején... :))
Mondjuk ha az olasz rendőrségé lenne, akkor velszeg nem német rendszám díszelegne az elején... :))
vm2010-11-23 22:10:43 // 211
Buksi2010-11-23 19:52:29 // 210
Hogy ennyire ne legyen valakinek ízlése... :-D
Kócosw2010-11-23 19:44:57 // 207
mint egy sirokko? :P :D elöröl..
hätulrol meg.. lesem irom :P :S :DDD
hätulrol meg.. lesem irom :P :S :DDD
Kócosw2010-11-23 19:19:45 // 203
GTPeti2010-11-20 19:30:21 // 202
Tedi2010-11-18 14:23:32 // 200
Kéne. Mocskosul kéne :) Nem csak a Ferrari technológia, hanem a design miatt is.
Belga2010-11-18 14:22:37 // 199
Atadtak a Stratost...
Online tag
1
Vendég1
400