"A német autógyáraknak (Audi, BMW, Mercedes) teljesen mindegy milyet gyártanak, jó autókat gyártanak és ezért veszik is őket."
Persze veszik, de nem mind1, hogy mennyit, vagyis mennyire gazdaságos egy típus. Fenntartom a véleményem, hogy egy 4 ajtós kupé felesleges luxus még nekik is.
(Csak halkan megjegyzem, hogy a cégünk többek között az Audinak fejleszt és jómagam is itt élek.)
A német autógyáraknak (Audi, BMW, Mercedes) teljesen mindegy milyet gyártanak, jó autókat gyártanak és ezért veszik is őket.
Válság ezeknél?
Most jöttem haza prototípus gyártásból(vízcső) németektől, megyek vissza jövő héttől megint és ahogy a rendelt darabszámokat nézem a jövőben, nem igen hatja meg őket.
A5 az A4-nél nagyobb A6-nál kisebb, valakinek pont ez kell.Vagy vesz egyet valamelyik mellé.
Nem kell sajnálni a németeket...
Van ilyen és a vicc, hogy még venni is fogják.
Ez kb. ahhoz hasonló, mint mikor a Borának is volt kombi változata, ami tul.képpen ugyanaz volt, mint a Golf IV kombi, hátulról meg sem lehetett különböztetni, ha nem volt rajta felirat, csak az eleje volt másabb.
OFF
Csak néhány európai változatban. Az inkább a brazil típusokora jellemző. (Nekem is a rendes helyén van.)
Inkább a régi Pandákban van a pótkerék a motor mellett.
ON
Ma voltam egy mini Lancia talin.
Volt ott egy Béta Montecarlo. Nagyon állat! 30 éves, 30e km rrel. Svájcból. 1,8M ért vette. Csak a vámolással vannak problémái.:)
Elfogadnám ámm:)
Nem hiszik el az 1000SFrankos számlát:)
Amúgy ott sem telt tali szerelés nélkűl:)
Az egyik srácnak picit lefagyott az AC ja:)