Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Oldtimer, youngtimer
silversurfer2005-04-19 15:21:52 // 94
Elfelejtettem mondani, hogy köszi előre is!!!
silversurfer2005-04-19 15:16:57 // 93
Szerettem volna írni én is de elflejtettem állandóan, mert meg akartam kérdezni a fószertől, hogy akkor csak Milánó emblémája van vagy van-e az ami nekünk kéne- meg érdekelt volna az is, hogy van-e jobb tükre mert még azt se sikerült szerezni és akit eddig kérdeztem azt mondta, hogy ez nagy hiánycikk.
Szóval nekem 3 db emblémára volna szükségem mindenfélekképpen, a pénzügyeket meg szerintem e-mailban meg tudjuk beszélni.
ingegnere2005-04-19 08:56:19 // 92
Héló!
Hova lett az "ántiktájmer end újtájmer" topic????!!!!
:-)
Mijaz, hogy Oldtimer, meg Youngtimer?
;-)
Inner Circle2005-04-19 08:49:36 // 91
Láttyátok feleim szümtükkel mik vogymuk, immár jungtájmör topik vogymuk...
Asszem napokon belül rendelek Ááángliából cuccost úgyhogy akinek jelvényre vagy valami hasonló extrára van igénye, az jelezze.
Attie2005-04-15 20:26:55 // 90
bazz nem kezeli az euro jelet...
Szóval 59 euro
Attie2005-04-15 20:19:05 // 88
"anonima lombarda"!
Ha esetleg még vissza nézel ide, akkor elég közel van hozzátok az egyik Hotel Ibis:
Cím:1134 Budapest, Dózsa György út 65.
Tel:329-0200, 320-9475
Ez a Váci út Dózsa György út sarka. Ez tök közel van most hozzád.
Az árakat nem találtam sajnos, de ezen a két számon biztos meg tudják mondani.
Attie2005-04-15 19:54:38 // 87
20 :)
Most látom, hogy nem Mo-n vagy.
Elé még akkor kell +36
ALFAnatik2005-04-15 19:49:04 // 86
ok es a pannon az hogy kezdodik?
Attie2005-04-15 19:46:34 // 85
Pannon / háromtizenhat 1851
ALFAnatik2005-04-15 19:43:43 // 84
Attie megadod legyszi a tel szamod?
Wickey2005-04-15 18:50:17 // 82
lehet vele keresztbe menni? :-PPP
Attie2005-04-15 16:25:33 // 81
Itt érdeklődnek emberek oldtimer Alfák iránt? :))
Ehhez mit szóltok?
joe752005-04-15 07:06:37 // 80
Az a tetőcsomagtartó mint optikai tuning eléggé odab@sz. De amúgy innen úgy tünik rendben van a vas......?omdjuk én feketére festeném át! :)
Wickey2005-04-14 19:38:00 // 79
Ja. Majd megfújjuk valami komoly bordómetálra. Aszt Robinak fogom mutogatni napestig, hadd szopkodja magát :-))))
Hétvégén leviszel érte az öko-asztmával? :-)))
Inner Circle2005-04-14 19:14:25 // 78
Na, hogy lássuk, miről beszélünk. http://www.alfaromeoclub.hu/, keres-kínál (jobb szélső) és január 21-nél nézzétek. Három hónapja nem ment már el. Eddigi tapasztalataim alapján, ha valakinek igazán tetszik, akkor menjen és kínáljon érte max. 80-at KP-ben...
veteranviking2005-04-14 10:41:54 // 77
Az alfettát én is kiszúrtam egyből,nagyon jó ár érte szerintem.
Egész délelőtt ezen filóztam,hogy a papirról rámnézett az alfetta,egyértelműen.
A mellé írt sorok pedig gondos kezekre vallanak!
joe752005-04-14 10:28:27 // 76
Én is eladtam a Giulietta-t! A múlt héten vitték el. Felköltözött É- Mo-ra.
160k-t kaptam még érte...
Inner Circle2005-04-14 08:14:52 // 75
125k egyébként nem kevés egy Alfettáért, ahhoz már nem árt, ha jó állapotban van.
Közben elkelt a barátom 90-ese, egy fórumtárshoz került :-)
ystuc2005-04-11 20:40:24 // 74
Megjött az új Alfissimo! És van benne a börze oldalakon egy eladó Alfetta. 125.000 HUF. Kár, hogy most nincs pénzem... :-(
Inner Circle2005-04-11 10:16:34 // 73
Jelentem, a Praktikerben folyóméterben kapható kerti harmonikacső egészen jól használható a Spider gyári fűtő-levegőcsövei helyett, csak kár hogy szemkápráztató sárgán kívül más színben nincsen :DDD Mindegy, majd ritkán nézegetek a műszerfal alá, aztán majd úgyis szerzek eredetit...
Robi2005-04-06 19:22:25 // 72
Igazából nem kérdeztem még. Mostanában fogalmazódott meg bennem a dolog.
Inner Circle2005-04-06 19:17:38 // 71
Tudod, hogy tenyérjóslás lenne, ha innen mondanék bármit is :-( Transaxle syncro topik mondott valamit a témára? (Ha ők nem, akkor én is csak azt mondom, hogy abüdöskommunistákmiattvan :-) )
Robi2005-04-06 17:04:04 // 70
Mennyit is? Jól emléxem, hogy egy ezrest beszéltünk meg? :PPP
Remélem, hogy jövő héten már lesz mivel feléd járjak, és akkor viszem a lóvét.
Váltó téma:
Én sem értem a dolgot. Zolika 75-ösében miért bírja a váltó? Eddig akármelyik talin láttam, mindig legalább egyszer driftelt vele aszfalton, mégse reccsen szét. Nekem az előző váltón elszabadult egy szinkrongyűrű, meglehetősen nagy pusztítást okozva, ebben meg a kapcsolókörmök törtek le, pedig ez utóbbit nem is gyilkoltam. Miért halnak meg a váltók a kocsimban???
Inner Circle2005-04-06 16:51:37 // 69
"Arról híres az az ember, hogy majd megrendeli a digóktól a zsír új váltót. Az max összerakott váltó. "
Naná hogy összerakott. Tudod ez olyan, mint hogy a "telitankolva" sem azt jelenti, hogy a csomagtartó is csurig van töltve :DDD A te váltód valami egyedi eset lehet, én rengeteg rendesen összerakott váltót láttam már, jó párat használtam is, és ilyen hibája egynek sem volt.
Ja és viríccsá lóvét! :D
ystuc2005-04-06 16:16:02 // 68
A tulajdoni viszonyokról annyit tudni, hogy a név megvqan, meg az utca. De házszám még nincs. Ez még egy kör lesz. A száma pedig titkos.
Robi2005-04-06 14:40:40 // 67
"4 villanynyílászáró szerintem minden 90-esben volt"
Az enyém hátul tekerős. :(
Én is kiborultam a StreetRacing matricán, meg a ventillátoron. :)
"...aszongya új váltó..."
Aha, persze, hogyne. Arról híres az az ember, hogy majd megrendeli a digóktól a zsír új váltót. Az max összerakott váltó. De az sem jelent semmit, az én váltóm 1-2 hónapja lett összerakva, és már most elhasalt, letörtek az egyes fokozat kapcsolókörmei.
Robi2005-04-06 14:35:51 // 66
Vonóhorgot nem fikázni, az enyémen is volt, és vissza is fogom rakni, ha szükség lesz rá! :)
Inner Circle2005-04-06 13:11:14 // 65
4 villanynyílászáró szerintem minden 90-esben volt :D Az a Streetracing matrica... ehh, a szívem szakad meg... A tulajdonviszonyokról tucc valamit?
Különben egy haverom eladná a saját 90-esét. 2.0 injektoros, aszongya új váltó (kupplung miatt 2 hetet használt), kasztni kihegesztve, full alvázvédelem, szinlentek újak, teljes fékrendszer új. A kaszni esztétikája nagyjából ennek a szintjén van... Itt megnézheted: www.gerda.hu/download/alfa90.zip
Nem hiszem hogy nagyon horror lenne az ár. Most Nyíregyházán van az autó.
silversurfer2005-04-06 12:47:24 // 64
Egész jó :-)))
de azért a vonóhorog és az a belső ventillátor durva ;-)
ystuc2005-04-05 22:51:56 // 63
Akarom mondani ablak. :-)
ystuc2005-04-05 22:51:01 // 62
Inner Circle2005-04-04 21:39:28 // 61
Igaz. A kései Ti kivitelek voltak dupla kereklámpásak. Hogy a Ti az erős motoron kívül mit jelent (ha egyáltalán jelent valamit) a felszereltség tekintetében, azt meg ne kérdezd tőlem :-) Tim oldalán gondolom megtalálod a választ.
bb182005-04-04 19:30:40 // 60
egy idevágó kérdés : az én alfám is dupla kereklámpás volt,és kétoldali gyári tükrös. a paulovics ( a bontós ) azt mondta, hogy a kereklámpás valmi extra felszerelésű, de a szögleteslámpás az alap. igaz ez?
Inner Circle2005-03-31 12:18:17 // 59
Ahogy a tesitanárom szokta mondani: "Gratulálok, fiam! Nyert egy vízilovat!" :DDD
Scott2005-03-30 19:22:07 // 58
IC ! Azért fordítsunk pontosabban : " My Milano badges are as original "
Ott az "as" szócska, tehát ez sem eredeti, de olyan mint az eredeti :))
Viktor852005-03-30 12:49:30 // 57
Hi!
Tata-agostyáni bontóban 1500Ft 1db jó állapotú, de használt embléma ("új" fajta)
silversurfer2005-03-30 12:38:19 // 56
Mikorra tervezed egyébként az alkatrészrendelést?
silversurfer2005-03-30 12:37:16 // 55
Ez jó hir nagyon, 3darabra nekem is szükségem lenne.
Egyébként a Milánós embléma tetszik a legjobban, az se baj, hogyha csak ilyen van viszont az autón nem lesz túl autentikus :-))
A belinkelt oldalon se láttam olyat ami nekünk kéne...
Inner Circle2005-03-30 11:28:56 // 54
Hahó, jelvény iránt éreklődők! Az angol srác azt írta nekem, hogy
"My Milano badges are as original. Plastic with metal ring L12.50 we also
have metal badges see http://www.ebspares.co.uk/news8.htm"
Vagyis nem szaros másolatokat hanem király, zsír eredeti jelvényeket lehet nyúlni, darabját kb. 4500-ért, ami szerintem ingyen van!!! (Egy mostani jelvény is 3k, nem?) Én biztos rendelek vagy hármat :-) Mondjuk a "Milano badge"-t még tisztázni kell, mert asszem a Milano feliratos egy kicsit régebbi, mint ami nekünk kell.
A Spider hátsó ülést illetően is oszlik a köd:
"My car was a German export and all the 1600 J I have seen (x5) do not have a
rear seat. The only 1300 J I have seen (x1)does have a rear seat!"
Szóval az 1300-hoz volt hátsó ülés, az 1600-hoz meg nem. És akkor Cgo infója is passzol. Giovanni meg hülye volt, mint mindig :-)
ystuc2005-03-29 21:59:51 // 53
Akkor erre még alszok egy párat, aztán döntök. Minden esetre nagyon vonz a dolog...
Andorka2005-03-29 21:56:45 // 52
Egy cimborámnak a fócvágen bogara nosztalgiautónak van minősítve. Nincs mellette semmi más autója, tehát neki nem kell "rendes" GKFB-t fizetnie. Ahhoz hogy nosztalgiás legyen a verda, meg elég két fényképet küldeni a Mozaik utcába meg valami formanyomtatványt. És 25 év talán az autó korhatára, nem 15 év. (nem a tömeggyártás befejezése, hanem az adott autó forgalmijában szereplő dátum)
Scott2005-03-29 21:26:53 // 51
Számításaim szerint egy komolyabb felújításra kb 1 millát nyugodtan lehet számolni. Mondjuk annyiból azért már nagyon szépen össze lehet rakni egy gépet :)
silversurfer2005-03-29 21:01:34 // 50
Szia
A 90-est ötféle motorral gyártották (ismereteim szerint):
1.8 -> kb. 120 ló
2.0 -> ez ha minden igaz volt karbis és injektoros is 128 ló körül
2.0V6 -> ez elég extra de csak kb. 135 lovas
2.5V6 -> a kommersz kb. 160 lovas
2.4TD -> kb. 110 ló -> ez lehet a "tiéd"
Elég ritka a 90-es az egyik haveromék lakása előtt is áll egy. A csávó akié csak a régi autókat szerti és ilyeneket szerez és felújitja őket, az elöző "műve" egy állólámpás Merci volt és nagyon jól megcsinálta.
Részemről úgy néz ki, hogy egy régi autó rendbehozatala/felújitása kerül annyiba mintha vettem volna egy újat de ez igy szórakozatatóbb ;-)))
ystuc2005-03-29 18:44:47 // 49
Vagyis vegyek egy tökéletes állapotban lévő öreg autót... Ühüm... És olyat hol találok óccsóért? :-) Bár még nem néztem meg minden porcikáját, ránézésre egyben van. Lehet, hogy motorhibás...
Amúgy 2,4-es moci van benne. De nem vagyok képben, hogy benyás, vagy diesel??
Inner Circle2005-03-29 11:13:17 // 47
Noch etwas: a topiknyitóban nyavalyogtam, hogy nem tudom, lenne-e hátsó ülés a Spideremben, és felhoztam bizonyítékként az 1972-es 1.3 Junior modellemet. Na, ez bukott, mert megnéztem közelebbről és az 1980 utáni ajtókárpitokat formázta bele a művész, úgyhogy valszeg ennyit értett az autó többi alkatrészéhez is... az XX kromoszóma kicsit furcsán nézett, mikor nagy lelkesedéssel mutogattam az 1:43-as modell belső terében a félcentis kartámaszt, hogy nézd csak, ezt csak a Series 2a-ba tették, ez meg egy Series 2! Óvatosan és meggyőződés nélkül megkérdezte, hogy "Aha. És akkor mi van?" :DDDD
Inner Circle2005-03-29 11:09:20 // 46
Ha belefogsz egy régi autó felújításába, akkor S E M M I K É P P E N ne vegyél romot, akármilyen olcsón adják!!! Ingyen se! (Na jó, úgy igen! :-) ) Szánd rá az időt és keress egy jó restaurációs alapot. Ne legyen szétrohadva, ne legyen a múltjában totálra törés, minél kevesebb házi kókányolás, minél több eredeti darab legyen meg hozzá. Az első kettő alapkövetelmény, a második kettővel az ősz hajszálaid számát csökkentheted. Ja és legyen minél jobb állapotban, persze :-)
Inner Circle2005-03-29 11:07:08 // 45
Well?
Ez egy 1982-es Alfasud Ti 1.5. Itt van: http://alfasud.alfisti.net/ase11.htm