Tévedtem. Kaptam egy anyagot, ez egy gyűjtemény része és ott 1962-t írnak ehhez a prototípushoz. Tehát abban az évben amikor a Giulia sorozatgyártásba került már készült ez a tanulmány hogyan lehet majd tovább frissíteni. Végül ezek a változtatások 1971-ben 'már' meg is jelentek az utcán a 2000 Berlinával. A Berlina egyébként valamikor 1967-68-ban készült el, először 1750 Berlina néven (kívül nagyobb fényszórókkal), a formatervezője Giugaro. (A Berlina a Giulia hosszitott, nagyobb tengelytávú változata nagyobb motorral, még a szélvédő is azonos egyébként.) De ezek szerint megmutatták neki ezt az 1962-es tanulmányt, hogy nagyjából milyen legyen az új autó. Még egyszer köszi, hogy megismertem ezt a prototipust!
Ez egy marha érdekes járműtanulmány szerintem, kétségtelenül az 1962-es Giulia alapjain! Honnan szerezted a képeket? Érdekelne mit írtak mellé. Szerintem ez egy Giulia facelift tanulmány lehet valamikor a hatvanas évek végéről, amikor már a kívül nagy fényszóró nem tűnt túl frissnek és az első sárvédő felső kontúrja is jobb ha előre felé lejtett. Mindkettő dizájn változás együtt csak a 2000 Berlinában 1971-ben jelent meg. Érdekes még a hátsó sárvédőív jelentős magasítása, amit pl. a GT-nél 1967-ben vezettek be mint vizuális frissítés. De ahogy gyakran, a karosszéria elemeket érintő változtatásokra nem akartak/tudtak költeni, maradt a Giulia Nuova ahol csak a csomagfedelet egyenesítették ki 1974-ben és még három évig futott egyforma lámpákkal, de a homlokfal vasa a műanyag alatt azonos maradt. Még annyit tettek, hogy magasra felhúzták az új vékony lökösöket, ennyivel occsón megúszták a külső frissítést.