Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
granturismo2005-08-02 23:49:42 // 7699
kando
Neked sem szíj sem lánc nincs. Egy zárt fogaskerékáttétel hajtja meg. OHV motor lökőrudakkal.
TtK2005-08-02 16:06:56 // 7697
1. A vezérműszíj-cserétől nem megy el a gáz.
2. Ha csináltak nyomáspróbát és nem eresztett, akkor azóta lyukadt ki valahol.
3. Lehet, hogy nem csináltak nyomáspróbát, ezt ők is tudják és próbálnak megvezetni (a vezérműszíj-cserés duma mindenesetr gyanús)
4. Nincs más hátra mint előre: feltöltetni újra, teteni bele festéket és sasolni, hogy hol ereszt.
Jogerős2005-08-02 15:53:47 // 7696
Sziasztok, egy kis segítség kellene.
Májusban lett feltöltve a klímám, a múltkor még vertem is itt magam milyen isteni hideget tol. No most már nem, mert szerény mennyiségű gáz van benne ismét.
A gondom az, hogy ahol töltötték, ott csináltak valami vákuumozós dolgot, és azt mondták, hogy nem ereszt sehol, biztos vezérműszij cserekor ment el a gáz.
Most akkor ez hogy van? Ötlet?
GTVili2005-08-02 15:13:03 // 7695
sziasztok!segitsetek rajtam!.........szükségem lenne GTV-lökháritóhoz egy üvegszálas merevitőre......ez egy U-alakú üvegszálas elem......erre van felfogatva a lökháritó......előre is köszi!
bb182005-08-02 11:56:34 // 7694
az élet apro örömei. igaz ? :-))
cessna2005-08-02 10:55:11 // 7693
Akkor, neked sikerült az alapjáratot és az egyéb dolgokat megoldani. Valamiért nekem is "megnyugodott" az alapjáratom, pici ingadozás még néha van, de alapvetően jóóóóó :)) . Még azt a javasolt sz.gép nullázást kell megcsináltatnom, amit GEORGE javasolt, hátha akkor a reggeli fulladás is megoldódik.
kando.2005-08-01 21:45:47 // 7692
Ok, köszi, csak ebben elöl annyi minden van... Meg találtam már két bordázott szíjat is, de lehet, hogy van ott még... :-)
Most már semmit nem hiszek, amit a fickó mondott, holnap meg itt (KT) megnézik remélem...
András bácsi2005-08-01 21:37:07 // 7691
Was bedeutet "szilynak"? :-)))
Schwartz2005-08-01 21:34:32 // 7690
Szasz bb!:-)
Micsinálnék, szerelőt keresek:-(
Hála George-nak úgy néz ki már meg is találtam. Remélem addig még kibírja a váltóm, mert már egész jól zümmög a dög, ha benyomom a kuplungot:-(((
Csak az vigasztal, hogy ma szereztem 4 Bridgestone gumit a gépre és kijöttem 100 alatt.
bb182005-08-01 20:58:29 // 7689
a láncnak mindig fém a burka és egyutt van a motor és hengerfej öntvénnyel, a szilynak állt. müanyag és külön van a motortömbtöl.
bb182005-08-01 20:56:22 // 7688
km jelado : ha szembe állsz az autoval, a válto bal pldalán a féltengely mögött kicsit a kaszni alatt elég rossz helyen.
Slowfeet2005-08-01 20:07:26 // 7687
De télleg, nem gondoltam, hogy ennyire észre lehet majd venni....
No csörgés, no dízel, az eddigi "budai gondolkodós" helyett már 1400-nál érezhető ha rálépek a gázra, gyönyörű kiegynesúlyozott duruzsoló alapjárat.....nem tudom melyik jelenség melyik beavatkozás miatt van, de egy élmény, pedig eddig se volt TSúnya a történet :)))))))))))))))))
ystuc2005-08-01 20:04:48 // 7686
Hú, ez nem semmi.........hááááááááááá.......és húúúúúúúú
:-D
Slowfeet2005-08-01 19:59:50 // 7684
Hú, ez nem semmi.........hááááááááááá.......és húúúúúúúú
kando.2005-08-01 18:10:59 // 7683
Azt meg tudja mondani valaki, hogy tudom megnézni (eldönteni), hogy ez vezérműszíjas-e vagy láncos? Egyáltalán lehet láncos a 33-as TD ?
kando.2005-08-01 17:05:30 // 7682
Egy régebbi kérdésemhez visszatérve, azoknak volt igaza, akik kétkedtek, hogy törött lenne a hátsó rugó. Valóban nem az, ma meg tudtam nézni. Mindkét végén van egy kis műanyag gumicső ráhúzva, de az talán azért, hogy ne koptassa nagyon ki a helyét...
Meg kézzel meglöködtük az autót, de nem adott semmi kopogó, nyikorgó hangot, még a végén lehet, hogy a felfüggesztés sem rossz...
Többet talán holnap tudok, viszem a helyi Alfás szervízbe, mert vhol meg kellene csinálni, hogy műszakin átmenjen és elvigyék vizsgára is.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2005-08-01 16:19:03 // 7681
hi földi! :-)
kmóra jeladó a sebváltón van valahol ,megy rá egy csati.
szerintem az az 1 van rajta,úgyhogy biztos megtalálod!
Slowfeet2005-08-01 16:06:37 // 7680
Na emberek megyek a nero-ért, elvileg kész a vezérléscsere, és új vez.mod is van a gépben....ja és kapott egy kis Selenia beöntést azt eddigi castrol takony helyett :)
a2005-08-01 16:05:30 // 7679
Azt ne nézzétek, hanem cseréljétek. bb-nek igaza van, az lesz a ludas. Érdemes egyből venni 2-t a két első toronyba, hogy ne akkor kelljen rohangálni érte, amikor már kint van, és nincs mivel mozdulni...
Gabi862005-08-01 16:04:03 // 7678
Hali emberek. 2 további kérdésem lenne és jó lenne ha valaki tudna segiten.
1. 33-as alfában merre található a kilóméteróra jeladó?
2. Miért lehet az hogy az alapjárat eléggé ingadozik (olyan 100- 150-et)
Ja igen bb18 köszi a toronycsapágyat, megnézzük
Gabi862005-07-31 19:50:25 // 7676
Hello. Nincs valakinek ötlete hogy miért ad furcsa kopogó, nyikorgó hangot az első teleszkóp és rúgótányér közt amikor álló helyzetben a kormányt forgatom? Mindkét oldalon (33-as alfa). Tudjuk hogy a hang onnan jön mert lehet látni hogy a rugótányér bizonyos fokú kormányfordítás után ugrik egyet.
bb182005-07-31 18:29:59 // 7675
szia SWARTZ ! mit csinálsz errefelé ?
András bácsi2005-07-31 16:51:01 // 7674
De ha beéred egy kicsit gyengébb minőséggel is, akkor kb. 30-ból kijön a komplett kuplungszett. Én most ilyet raktam a 2.0 8V-be és tökéletesen műxik. Csak a kinyomócsapágy 3e-től 15e-ig van, gyártótól függően. Bár ilyen méretű beavatkozásnál én már inkább kompletten cserélnék.
GEORGE2005-07-31 15:54:02 // 7673
Szívesen! de majd csörögj ha oda mész! :-)
GEORGE2005-07-31 14:37:41 // 7671
Gumit nem tudok :-(
Ez a Piri száma: +36303393566 alias Tomcsis Gábor
Schwartz2005-07-31 13:51:20 // 7670
Köszi az infót!!!
Nagggyon méltányosan hangzik, az itteni árakhoz képest.
Két héten belül ott fogok autózni a környéken, de addig is jó lenne vmi. telszám, hogy le lehessen beszélni egy időpontot.
Ha már illen jól elbeszélgetünk itt, nem tudsz véletlenül kettő darab Goodyear NCT 5 tipusú 195/55/15R V gumit elfekvőben?:-)
GEORGE2005-07-31 13:38:26 // 7669
Ja a kuplung szett az Valeo volt mint a gyárilag szerelt is amit kivett belöle.
GEORGE2005-07-31 13:37:51 // 7668
Nekem igaz úgyan hogy 2,0 ti-m van de szerintem nem drágább bele a kuplung szett mint az 1,8-ba...
Na szóval a komplett kuplung szett ( tárcsa, kinyomócsapágy,szerkezet) 47 ezer Forintba került.
A szerelöm 15ezer Forintér vette le a váltót, cserélte ki a kuplungot és szerelte vissza a helyére a váltót.
Team Veloce Kulcs, Dúnaújváros mellett található és Piri nick néven van itt köztünk!
Schwartz2005-07-31 13:31:47 // 7667
146-os 1,8 TS verdába kuplung-csapágy csere mennyibe szokott fájni szereléssel, alkatrésszel együtt?
Ja, és hol végeznek ilyen minőségi gyógyítást?
Gábor1662005-07-30 19:26:09 // 7665
Ja! Még valami: Szerintem a Fiat az alap, a Lancia a luxus, az Alfa a sportosság megtestesítője ugyan azon kategórián belül az olaszoknál. Persze a nagyobb sorozatról beszélek.
Az offos gépeket hagyjuk. Integrale esetében pedig nem 270, hanem 350-370 LE-t írtam volna. A 166 magas és puha rugóiban igazad van. De a magyar utak az oka, hogy nem cserélem valami sportosabbra.
Gábor1662005-07-30 19:18:16 // 7664
Nem ismersz. :-) Szó nincs haragról. Beszélgetünk nem?
Visszatérve a témához: Azt nem értem, hogy ha a Kappába beteszik a difizárta, a sportosnak kikiáltott Alfába miért nem? A fékkel megfogott kipörgő kerék lehet hogy havon jó (jégen kikapcsolom), de aszfalton nekem nem tetszik. Egyszerűen túl durva és lassú.
András bácsi2005-07-30 16:06:13 // 7663
Már azért sem hülyeség, mert pl. ott a Coupe-ban a viscodrive, ami lényegét tekintve úgy műxik, mint egy önzáró difi. Egyébként szvsz a TCS rendszer a 166-ban is hasonló célt szolgálna, csak nem igazán jött be a gyakorlatban.
Tom122005-07-30 15:59:44 // 7662
Gondoltam, "szólok". Menet közben a vízhőfok mérőm beáll 90-re és csak városban egy kicsit több, lehet, hogy csak átmeneti állapot volt a nagyobb kilengés egy ideig?
Vega2005-07-30 15:31:29 // 7661
Gabor, nincs harag, csak cukkollak...meg mielott felkapnad a vizet ,hogy bla bla bla :)
Vega2005-07-30 15:30:53 // 7660
Nem az a baj...legyen valakinek igenye 270 lora...csak ne keverjuk a szezont a fazonnal..ha ladam lenne en sem ahitoznek legzsak meg borules utan ,hogy na az hianyzik belole...166-ba difizar...ezt a hulyeseget :)))
Vega2005-07-30 15:29:26 // 7659
Na hat nem mindenben ertunk egyet, de meg ez a szerencse :)
Ez a teljesitmeny meg a mai napig megallja a helyet a 3 literesek taboraban...BMW dobbantott mostanaban egyet....ok csinalnak erosebb mocikat mint a tobbiek...ez a 220-230 le teljesen egeszseges egy 3 literestol..
Egyebkent meg nem tudom feltunt e ez egy felso kategorias luxusauto...hogy lehet ilyet mondani ,hogy difizar??? Hat apam..az a legutolso ha mar ennyire nekiallek itt sportosnak beallitani a gepet elso dolgom ,hogy leultetem nem hagyom meg ilyen puhanak a futomuvet....erre a futomore egy difizar...hat erdekes elkepzeleseid vannak :)))))
Ha difizar kell meg 270 lo meg 5G a kanyarban akkor vegyel egy lancia delta hf-et...vagy egy cosworth sierrat vagy egy imprezzat :)))
Jogerős2005-07-30 15:22:00 // 7658
Potyog a könnyem ha ilyeneket olvasok:-)) Hát nem átlagos igényeid vannak az tuti.
Én meg hogy örülök a kis 103lovamnak:-)
Gábor1662005-07-30 15:10:37 // 7657
Ezt nem viccnek szántam. Teljesen komolyan gondolom. Szerintem nem véleltlen, hogy a GTA motorját lebutítva beletették. Bár a 3.0 legalább 250 ló kellene legyen. És ehhez az autóhot legalább 270 LE dukálna. Ami még szerintem hiányzik az a difizár. Szerintem...
Vega2005-07-30 14:30:13 // 7656
3.0 v2 24v gyenge es nyomatekszegeny? Ez most valami vicc? Nem egy M5-os bmw ezt nem mondta senki...de azert ne essunk tulzasokba :)
Gábor1662005-07-30 12:56:56 // 7655
Értem. Az autó rengeteget ment és megy városban. A hibák egy része erre vezethető vissza. A hidrotőke pedig tervezési hiba, ami néhány autónál gondot okoz, a többségnél nem. Hozzáteszem, hogy a motort eléggé pörgetni szoktam. kb. 6000-nél váltok fel. Lehet ez is az oka. Szerintem ez a motor nagyon gyenge a kasztnihoz és nyomatékszegény is.
Gábor1662005-07-30 12:52:01 // 7654
Bandi:
Remélem. Nálam van a pénzed!
cessna2005-07-30 12:18:59 // 7653
Köszönöm, ezt nem tudtam, elvileg, ezt bármelyik szakszervíz képes megoldani, ugye ?? Akkor is igaz ez a "nullázás" , ha nem jelez hibát a számítógép ??
GEORGE2005-07-30 11:38:47 // 7652
Nekem meg sajna grillpartyra kell mennem az "új" gépemmel perszeee :)))
Vega2005-07-30 11:37:35 // 7651
Na en most lemegyek es levaxolom a kocsit...tegnap lemosattam...johet a hibajavitas :)
Vega2005-07-30 11:36:56 // 7650
Jah ,hogy a hibakod miatt, azt hittem pl olyan dolgok miatt ha valami szar benzit tankolsz es kopog a motor akkor automatikusan utana allitja az elogyujtast...csak ugye ha ujbol jo benzit raksz bele azt o mar nem tudja...sokszor elofordulo hiba egyebkent...ezert szoktak elkuszni az elugyujtasok...na valami ilyesmi miatt gondoltam ,hogy le kell nullazni....