Fórum >> Régiók >> Viharsarki Alfások

csocsi2007-08-31 22:14:32 // 4846
Valamikor biztosan :))
csocsi2007-08-31 22:14:07 // 4845
Hodd el nincs szándékomban offra váltani :)))
Grando2007-08-31 22:13:57 // 4844
Vazzze Pista! Nem ezt nézegettük a mobile.de-n???? :DDD
Hari2007-08-31 22:12:33 // 4843
Grando hol is lehet megnézni a képeket? (hupikék kérdezé az elébb, mi meg nem is válaszolunk.)
falcokc2007-08-31 22:12:17 // 4842
mi az sok tejet ittál? :))
Grando2007-08-31 22:12:12 // 4841
A germán javítási utasításban így szerepel a szejatnál:
"Auch Benzin 95 Oktan, jedoch mit geringfügigem Leistungsverlust"
"95-ös oktánszámú benzin szintén használható, azonban csekély teljesítményveszteséggel"

3-5% az 6-10 ló a 2.5-nél!! Azért már kuláklista jár... :DDD :((
RB2007-08-31 22:12:12 // 4840
Átnyergelni éppen még lehet nem, csak maradunk a még szép modelleknél, még ha öregebbek is!:-))
falcokc2007-08-31 22:11:26 // 4839
már beszéltünk az apartman tulajával a jövö évről csak időben tudni kell a dátumot
csocsi2007-08-31 22:10:02 // 4838
Legfeljebb átnyergelünk :((
RB2007-08-31 22:09:35 // 4837
Hát most így este tízkor nem zargatnám ilyesmivel, hátha fonotsabb dolga van most!:-)))
Hari2007-08-31 22:09:01 // 4836
Köszönjük ! Remélem máskor is eljöttök!
RB2007-08-31 22:08:12 // 4835
Hát az Alfa nincs a toppon az utóbbi időben a design terén!:-((
Pont az egyik olyan ütőkártyáját veszítette el az utóbbi modelljeivel az Alfa (159,brera,spider)!:-(
Lassan már egy Audinak is tetszetősebb lesz a design-ja!
Hari2007-08-31 22:07:49 // 4834
Ja van telefonyod? Akkor meg?
Hari2007-08-31 22:06:48 // 4833
Természetesen! Mondjuk a Te esetedben max. 3-5%. Nudli!
falcokc2007-08-31 22:06:42 // 4832
Üdv a viharsarkiaknak innen nyugatról, jó volt a talitok mégegyszer köszi mindent:)))
RB2007-08-31 22:04:44 // 4831
Csak kérdés hogy, eladja-e külön a két első ülést?
Grando2007-08-31 22:04:27 // 4830
Ahha! Köszi! ;))
De akkor gondolom az olaszok is hozzáfűzik, hogy "némi teljesítménycsökkenéssel". ;)))
csocsi2007-08-31 22:03:48 // 4829
Megnézem majd a könyvében, hátha találok valamit róla.
Hari2007-08-31 22:03:20 // 4828
A gyári ajánlás az a 98-as, " de minden probléma nélkül használható bele gyengébb minőségű benzin is a motorvezérlő elektronika alkalmazkodík hozzá."
Grando2007-08-31 22:03:19 // 4827
Ha legalább ezt a belsőteret megtartották volna... Meg az ajtókat kuriózumnak.

Bár a sok zseni biztosan beírta volna a népítéletbe, hogy xar, mert beverte a hülye tökfejét az ajtóba... :(((
Olvastam régebben egyet, amelyikben azt írja a fószer, hogy a rejtett csomagtartó-kulcsnyílás emblémás fedele majdnem levágta a felesége ujját. Ilyeneknek autót gyártani... :(((((
Ne de ez mellékszál!

A Brera így gyönyörű, ahogy kitalálták! Kár, hogy a tömeggyártás miatt le kell vinni a mércét!
RB2007-08-31 22:00:11 // 4826
Valóban, nem kellett nagyon erőltetni eddig a lóerők kiaknázását!
No meg ott van ugye hogy ha Alfát látnak az emberek akkor vagy lehúzódnak félreállnak...stb, vagy előjön belőlük a versenyszellem!:-))
Satti2007-08-31 22:00:11 // 4825
Ebben V8-as volt!:-)
Hari2007-08-31 21:59:19 // 4824
Rajta! Neked is áll a pája! Ne haboz nem vagy te BORSODI!
Grando2007-08-31 21:58:58 // 4823
Hát neki lehet, hogy elég... :DDDD
Amúgy nemtom, hogy a gyári ajánlás mi... De érdekelne! A V6 24V-hez is! ;)))
Hédi2007-08-31 21:57:53 // 4822
Jaja...beleremegett a lábam is....nekem is, nekem is...csak öt perce ha kérhetem !!! :-D
Grando2007-08-31 21:57:07 // 4821
Hát ettől lehet is... Magam is hasonlóan vagyok ezzel! ;)))
Na ja. Az a belsőtér.... Meg az a motor... Mega-giga-atom-állat! :))))
RB2007-08-31 21:56:50 // 4820
Vazze, erről vagy ebből kéne egy-két dolog, pl. az ülés az nagyon kéne belőle!:-)
Satti2007-08-31 21:55:41 // 4819
Ez volt a Brera prototípus, mondjuk dögösebb is volt, mint a sorozatgyártású darab lett.
csocsi2007-08-31 21:52:47 // 4817
Aha, mikor vettem megkérdeztem a szerelőt akin keresztül hozzám jutott a gép. Ő mondta, hogy elég a 95-ös.
Grando2007-08-31 21:52:25 // 4816
Na meg gondolom megszoktad te is, hogy nem kell annyira erőltetni a gépet, és a nagyátlagtól nyugis tempóban így is lelép. ;)))
Én a múltkor egy lacsettit kaptam el. A legbikább sem egy erőgép, de előttem volt, és így hamarabb gyorsított ki a vasúti átjáró után. Szégyen, nem szégyen: bekapcsolt az STR. De aztán nagyon ottmaradt szegény, pedig kente rendesen... :DDD
Hari2007-08-31 21:50:35 // 4815
Aha .. szoval az elekromos tűztől tartasz! Az jön csak ugy ha nem raknak semmi +-t. Elég egy szigetelés sérülése és kész a zárlat.
Valahogy igy! (156 2,0 TS SELEC.)
Hédi2007-08-31 21:49:33 // 4814
Hát én ettől most elgyengültem egy kicsit :)
katt
Alfás 156 "hupikék"2007-08-31 21:43:29 // 4813
szevasztok érdeklődnék hol találok képeket a kigyosi találkozorol
RB2007-08-31 21:42:06 // 4812
Nem akartam nagyon megforgatni a gépet, amikor meg már láttam hogy ez így nem elég, akkor meg már késő volt!:-))
Hát nehéz átállni a dízelről, amivel megyek 250-300 km-t naponta, az enyémmel meg kéthetente megyek ennyit kb!:-))))
Ja és a rönyó hat gangos!:-)
Grando2007-08-31 21:37:38 // 4811
Csak dízel kéne neked! :DDD ;))
Grando2007-08-31 21:37:09 // 4810
Sőt! Elvileg ugyebár egy teljesítménychippet is okosítanak a géphez! ;)))
Grando2007-08-31 21:35:43 // 4809
Áhhh vazze! 90-nel ötösben! Mire számítottál? Persze, hogy jött rád. Lehet, hogy 2-ben volt, max. 3-ban... ;)))
Há minek vannak azok a nyomógombok a kormányon???! ;)))))
RB2007-08-31 21:34:03 // 4808
Csak ne okozzon olyan gyulladós gebaszt!
És ezt a teljesítménynövekedést még elbírják a gyári motoralkatrészek?
RB2007-08-31 21:32:18 // 4807
De volt mögöttem is, és kb 90-ről kezdtünk el gyorsulni (a négysávoson,Gyula-Bcsaba), igaz én hagytam ötödikben, de nagyon jött a popómba, és nem hogy csak tartotta a tempót ha nem még közeledett is, és ez így ment elég nagy sebességig (ne hogy olvassa a yard a topicot :-/) !
Igaz után gyulán forgalmi okokból majdnem nullára kellett megálnunk, és az onnan való kigyorsításkor már úgy tűnt hogy én vagyok a jobb!:-)
Hari2007-08-31 21:31:04 // 4806
A leirás szerint 20% LE növekedés és 15% nyomaték. Ezt garantálják. És ne félj az ilyen elektromos kütyiktől ....nem harap! :-)))
Hari2007-08-31 21:26:22 // 4805
Az igen! GTA ! Szerintem ezel is okozhatsz meglepetéseket. Mint Grando mondá, ha elöl van akkor ö van nyerő pozicioban . Nagyon oda kell figyelni, hogy meglogasd az azonos paraméterekkel ren delkező gépet. Sőt még ha gyengébb akkor is.
RB2007-08-31 21:25:03 // 4804
Hát azért ha hoz kb + 10% lóerőtöbletet, azt sztem azért meg lehet érezni, pláne úgy hogy még rádob vagy 20 %-ot a nyomatékra is!
Csak az a baj hogy alapvetően félek egy kicsit az ilyen elektromos kütyüktől!
Grando2007-08-31 21:22:47 // 4803
Persze attól még lehet, hogy megpiszkálták.
Ettől a kis kompresszortól mondjuk csodákat nem várok majd, de elvileg már alacsonyabb fordulaton is felébreszti a szunnyadó erőket. A V6 nyomatékcsúcsa 5000-nél van, így esetleg érezhető lehet a változás. Majlássuk... :)))
RB2007-08-31 21:22:44 // 4802
Azé, megyek majd egy kis javításra hogy ha kicsivel is de támogassam az építő jellegű munkádat!:-)))
Hari2007-08-31 21:20:26 // 4801
Szevasztok!
Háá ja! Szerínted minek vettem?! A 155-ös szépülésére, épülésére. Mostmár nagyon rá kéne mozdulni, csak az a baj, hogy két alapvető dolog még hiányzík: 1. idő; 2. meg "kedv" (tudod lové formájában!) :-)))
RB2007-08-31 21:19:10 // 4800
Á, mindegy valahogy majd csak túlteszem magam rajta!:-))
Gyúrok majd egy GTA-ra oszt azzal kötölődzködjön a gyíkja!:-)))
Grando2007-08-31 21:17:24 // 4799
Sztem ha egy hasonló képességű gép van előtted, az könnyen gyorsabbnak tűnhet, ha csak egy kicsivel is hamarabb kezdi nyomni neki, és/vagy jobb fordulattartományban van éppen. ;)))
RB2007-08-31 21:14:24 // 4798
Én is arra gondoltam, meg lehet egy kicsit szellősebb volt a kipuffrendszere, de nagyon ment a betyárját neki!:-)
Ja és nem a szolg. gépjárművel voltam!:-)
Grando2007-08-31 21:12:50 // 4797
Amikor vettem a gépet, 95-öst nyomtam bele először, mert az előző tulaj azzal járt. Aztán tettem bele 98-ast (akkor még éppen létezett), és jobbnak éreztem. Azután 98-assal jártam, majd 100-assal. Most megint 95-öst tankoltam. Kicsit tán lagymatagabb a gép.

Egyébként pl. a szejat javítási utasítások motormechanikai fejezeteiben a műszaki adatoknál megadják az ajánlott benya oktánszámát. Ha ez pl. 98-as, akkor kiegészítésként feltüntetik, hogy 95-ös is használható, azonban enyhe teljesítménycsökkenés jelentkezhet. Úgyhogy csak van ebben vmi...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak