Immáron a második bőrt húzza le az Autodelta műhely a GT-ről, eddig azonban csak a 3.2-es V6-ost piszkálták meg. Most érkezett el az ideje annak, hogy végre a 2 literes JTS motort is kezelésbe vegyék, legalábbis a GT-ben. A 156 Superben már találkozhattunk az első tuningolt JTS motorral, amit most a GT is magáénak tudhat, ezt a motort viszont megtoldották egy feltöltővel is.
Ez az első 2 literes JTS motor, amit már turbóval is kiegészítenek a minél nagyobb teljesítmény elérése érdekében. Egyeduralkodóvá vált ezzel a brit tuningcég, más gyártó ugyanis a JTS motorokhoz nem kínál feltöltési lehetőséget. A megdolgozás után az új aggregát 220 lóerőt teljesít 6600-as főtengely fordulatnál, maximális nyomatéka pedig 260 Nm, melyet 3400-as fordulaton ad le.
A külsőt tekintve nem sok minden változott a 3.2-es Super óta... új hátsó szárnyat kapott, mely most már méltán pályázhat a világ legszebb vasalódeszkája címre. A hátsó lökhárító aljára tervezett diffúzort színre fújták, valamint a B-oszlopra elhelyeztek egy kicsi, de annál mutatósabb Autodelta feliratot.
A gépsárkányt akár már holnaptól meg lehet rendelni a nyolc európai Autodelta szalonban, áráról azonban sajnos nincsenek információink.