Kínában mutatkozott be a 2020-as Giulia és Stelvio

2019-11-12  Tedi
Kínában mutatkozott be az Alfa romeo Giulia és Stelvio jövő évre felfrissített változata.
Hírek >> 2019  

A Club Alfa oldalán jelentek meg a fotók a kínai bemutatóról, e szerint a várakozásoknak megfelelően a külsőn első látásra semmi sem változott, bár semmi szükség nem is volt rá. Amire viszont annál nagyobb igény volt, az a szolgáltatási színvonal emelése olyan technológia beépítésével, amely eddig is nagyon hiányzott.

A 2020-as modellekben kisebb átalakításon esett át a sebességváltó körüli rész, emellett végre érintőképernyős lett az Alfa Connect, amely most már támogatja a Wi-Fi hotspot létrehozását is, mérete nem változott, továbbra is 8,8 coll. Arról a fotók alapján nem tudtunk meggyőződni, hogy a felbontás javult-e.

Az infotainment rendszer javítása mellett most már mobiltelefonról is lehet egyes funkciókat vezérelni, például az autó távvezérléssel nyitható/zárható.

Arról egyelőre nem derült ki semmi, hogy kerültek-e új vezetéstámogató rendszerek az autóba, de pár nap múlva, november 18-án indul a Los Angeles-i Autókiállítás, ahol remélhetőleg többet is megtudunk majd. Korábbi hírünk szerint ezek a fejlesztések kerülnek/kerültek az autókba.

Frissítés: eddig erről nem szóltak hírek, de indukciós töltő is került a könyöklő alá, ráadásul a kép alapján ezt nagyon praktikusan oldották meg.

Nagyobb frissítés az Alfa Romeo legújabb tervei szerint jövő évben várható majd a Stelviohoz és a Giuliához.

Egy pillanatra látszik működés közben az érintőképernyős kijelző ebben a videóban:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
A Rotinger tárcsa "impregnált" rozsdavédelme egy nagy nulla.
Az első komolyabb esős autópályás nap után a grafit színű csodabevonat meg is adta magát a rozsdának :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:17:26 // 38405
Itt kb látszik az open vs lsd. Azért a nyitott difist rendesen nem könnyű megindítani.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)