Mi lesz az autóiparral a koronavírus-járvány után?

2020-04-13  Alfa Amore
A karantén Backstage vendége Várkonyi Gábor autóipari szakértő.
Hírek >> 2020  

Halápi Zsolt (Halesz) és Körtvélyes Tivadar (Tedi) őszintén beszélget az Alfa Romeóról.
Vendégünk Várkonyi Gábor autópiaci szakértő.

Témáink:
- a koronavírus-járvány hatása az autóiparra
- mi lesz így az FCA-PSA fúzióval
- az Alfa és a Fiat jövője a járvány után

Várkonyi Gábor blogja
Várkonyi Gábor Facebook-oldala

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
A jövő Alfái

Az utolsó 3 hozzászólás:

Liquid2020-05-23 22:52:30 // 23120
Ez így igaz. A súly mindig probléma, de az adott autó méreteihez tartozik súly is, persze ezt lehet jól és rosszul megoldani, vagy inkább mondjuk úgy, meg kell felelni az adott kor "igényeinek". Ezt a súlyt lehet kompenzálni erővel és hajtáslánccal, attól függően mi a cél. Más egy könnyű roadster és más egy autópálya-romboló, így a felszereltsége, kényelme vagyis a súlya is.
Liquid2020-05-23 22:43:26 // 23119
Akkor lenne korrekt összehasonlítás, ha ez is TI lenne. Így a Q4-hez képest orrtolós, és billegős. Annál soha nem éreztem, hogy nehéz lenne az eleje, nem tolta.
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-23 22:18:50 // 23118
Szerintem is rém sokat számít a tömeg. Ha csak visszagondolok az agyon húzott Trabikra XD Örök élmény.. ja, de ez itt a Jövő Alfái. Már nagyon szétoffoltuk. :-)