A Giulia négy kategóriában nyerte meg a SPORT AUTO AWARD díjat

2020-11-14  Alfa Amore
Az Alfa Romeo Giulia négy kategóriában is megszerezte az első helyet a német Sport Auto magazin közönségszavazásán.
Hírek >> 2020  

Idén 28. alkalommal szavaztak kedvenc sportautóikról a német Sport Auto magazin olvasói. A megmérettetés eredményei ismét az Alfa Romeo Giulia kiemelkedő elismertségét igazolták, ám most először az olasz sportszedán nem pusztán felállhatott a dobogóra. A Giulia egyszerre négy kategóriában zárta az élen a versenyt a „SPORT AUTO AWARDS” rendezvényen.

Az Alfa Romeo Giulia GTAm a szavazatok 44,7 százalékát szerezte meg a „100 000 euró feletti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

Az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio egymás után negyedik alkalommal, most a szavazatok 47,5 százalékával nyerte meg a „SPORT AUTO AWARD” első díját a „100 000 euró alatti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

A Giulia Veloce a szavazatok 39,4 százalékát besöpörve foglalhatta el a dobogó legmagasabb fokát a „75 000 euró alatti import sorozatgyártású szedánok/kombik” versenyében.

Végül, de nem utolsó sorban, a Giulia nyerte a „sorozatgyártású szedánok/kombik 50 000 euró alatt” kategóriát, ahol a szavazók 45 százaléka voksolt az Alfa Romeo modelljére.

A díjak jelentőségét mutatja, hogy a „SPORT AUTO AWARDS 2020” szavazásán mintegy 13 ezer olvasó adta le voksát, és választotta ki kedvenceit a 18 kategóriába sorolt 230 sorozatgyártású modell közül.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

G-MANN🍀2025-10-15 18:08:57 // 40397
Nekem volt ilyen. Mondtak mindent is. Tegyünk új tárcsát, új betétet, kerékagy csapágyat....
Végül a korábban kiegyensúlyozott kerekeket egy másik gumisnál levetették, újra kiegyensúlyozás, kb 20-35g kellett máshová minden keréken.
Utána tökéletes lett! (Pedig azt hittem ez nem segít, de rosszul csinálták meg előtte.)
Shadin2025-10-15 17:44:47 // 40396
Ha már felmerült rázás, szeretném kérdezni, hogy tapasztelt-e bárki olyasmit, hogy kb. 135-nél elkezd valami rázni a futóműben, mejd tovább gyorsulva kezd kisimulni, de sztem csak a fordulatszámok miatt. Ha fékezek nagy sebességnél akkor felerősödik ez a rezonancia.
Kb. 130 alatt semmi nem tapasztalható belőle és komoly, de nem blokkoló fékezésnél sem érezni semmilyen vibrációt.

Felnik/gumik és aszfalt minősége nem játszik, mint ahogy a sebességfokozat sem, csak a sebesség.
WarbiRunner (Gyuri)2025-10-15 17:18:18 // 40395
Te már úgyis eldöntötted magadban, hogy a központosító az csak egy központosító, lehet műanyagból, bármiből, nincs jelentősége. Szerintem fölösleges ezen rugózni. Csinálja mindenki a legjobb belátása szerint. #jóvanazúgy :D

Amúgy meg a futómű geometria is pont egy olyan dolog, hogy ja.. full tákolás nem rávaló felnit feltenni (bocs SD :-)).
Szóval tegyen fel bátran mindenki amit csak akar, ahogy csak akarja, biciklikereket, 30-as felnit, húszcentis nyomtávot.