A Giulia négy kategóriában nyerte meg a SPORT AUTO AWARD díjat

2020-11-14  Alfa Amore
Az Alfa Romeo Giulia négy kategóriában is megszerezte az első helyet a német Sport Auto magazin közönségszavazásán.
Hírek >> 2020  

Idén 28. alkalommal szavaztak kedvenc sportautóikról a német Sport Auto magazin olvasói. A megmérettetés eredményei ismét az Alfa Romeo Giulia kiemelkedő elismertségét igazolták, ám most először az olasz sportszedán nem pusztán felállhatott a dobogóra. A Giulia egyszerre négy kategóriában zárta az élen a versenyt a „SPORT AUTO AWARDS” rendezvényen.

Az Alfa Romeo Giulia GTAm a szavazatok 44,7 százalékát szerezte meg a „100 000 euró feletti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

Az Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio egymás után negyedik alkalommal, most a szavazatok 47,5 százalékával nyerte meg a „SPORT AUTO AWARD” első díját a „100 000 euró alatti sorozatgyártású szedánok/kombik” kategóriában.

A Giulia Veloce a szavazatok 39,4 százalékát besöpörve foglalhatta el a dobogó legmagasabb fokát a „75 000 euró alatti import sorozatgyártású szedánok/kombik” versenyében.

Végül, de nem utolsó sorban, a Giulia nyerte a „sorozatgyártású szedánok/kombik 50 000 euró alatt” kategóriát, ahol a szavazók 45 százaléka voksolt az Alfa Romeo modelljére.

A díjak jelentőségét mutatja, hogy a „SPORT AUTO AWARDS 2020” szavazásán mintegy 13 ezer olvasó adta le voksát, és választotta ki kedvenceit a 18 kategóriába sorolt 230 sorozatgyártású modell közül.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Bagee2025-11-18 19:39:52 // 40656
haa mégis csak ez lesz a baj mert mindig bedobja ezt a hibakódot akkor hol találom ezt a szenzort? (GPF differential pressure sensor) és esetleg hol tudok venni?
SD2025-11-18 12:07:16 // 40655
Honnan tudnék hétvégéig SGW bypass kábelt szerezni? Fékcsere miatt aktuális, hogy tudja az autó milyen fék van rajta, a szoftveres beállításokat igy lehet elérni.

Tud valaki beszerzési helyet, esetleg van a polcon ilyen nem beszerelt kábele?

Ali: 2k

Itthon 10k környékén..

Liquid2025-11-17 23:15:56 // 40654
olyasmi :) Giovanni nem gondolt arra hogy ezt cserélni kell majd :)
Ahogy nézem kb. ugyanaz mint a Stelvio esetében. Annyival egyszerűbb hogy a Giuliánál nem láttam a videokban a klíma kondenzcsövét, amit a Stelvional ki kell húzni, mert full útban van.
Kesztyűtartó alatti burkolat kipattint, alatta csavarok, aztán kesztyűtartó még csavarok, hab idom a légbefúvokhoz elhajtogat, aztán a függéleges fedél bent (alul csavar) kivesz, szűrő kijön, vissza sokkal nehezebb mert nem egyenesen kell betolni , ezután visszaszerelés.
legutóbb már negyedóra alatt megvolt :)