Elkészült a százezredik Giulia

2018-12-06  Halesz
December első hetében legyártották a százeredik Giuliát.
Hírek >> 2018  

2016 tavaszi bevezetése óta összesen 100 ezer darabot gyártottak eddig az Alfa Romeo Giuliából. A cassinói gyárban 2018 decemberének első hetében gördült le a jublieumi példány a gyártósorról. Az első Giuliát 2016. április 19-én gyártották.

 A képeken az első, illetve a százezredik példány látható.

Az - egyébként ötcsillagos töréstesztű (szevasz, Winkler!) - Giulia jelenleg egyféle karosszériaváltozatban kapható, dízel és benzines erőforrásokkal rendelhető, hátsókerekes vagy összkerekes változatokban. Érdekesség, hogy kéziváltóval már csak az alap dízelmodellek rendelhetők, a benzines Giulia csak 8 sebességes automata váltóval elérhető. 

Külön modellként számolják a V6-os motorral szerelt Giulia Quadrifogliót, amelyet szintén csak automata váltóval lehet rendelni. 

Íme egy aktuális magyarországi árlista.

Nézd meg az Alfa Amore aktuális tesztjét a dízel (180 LE) és a benzines (200 LE) Giuliáról!



Via Alfattitude.

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-01-26 15:17:36 // 38275
Váltó N üresben, akkor lehet pörgetni. D-ben nem.
Van benne pillangószelep, és mint bármelyik korábbi autónál jelen lehet a "Folytószelpház lerakódás" népbetegség.

WarbiRunner (Gyuri)2025-01-26 10:52:39 // 38274
Az a főtengely/fordulatszám jeladó lesz. A flash felülírta a kalibrációját.
Viszont hogy lehet elforgatni addig? Álló autónál nem az van, hogy leszabályozza valahol 3500 körül, hogy ne lehessen rugdosni?
A pillangószelep is érdekes, hol van olyan ebben, és mire jó vajon? Elméletileg a Multiair modul látja el a pillangószelep hagyományos funkcióit. Az 1.4-et úgy is marketingelték, hogy pillangószelep nélküli motor. Szerintem abban nincs is.
Shadin2025-01-26 10:05:28 // 38273
Nem csúszált, oldalirányba természetesen beállt egyenesbe, utána lett lekötve,
A motorvezérlő viszont LIMP-elt olyan üzenettel hogy nincs kapcsolata az ABS modullal és a hiba present és sárgát is dob.
Az írás után manuálisan ujra kellett tanítani a Phonic Wheel-t, legyen az bármi is. Ezen procedúra úgy néz ki hogy 3x megpörgeted és kitartod kicsit meleg motornál üresben leszabályozásig. ez furi volt, mert az először 5800-nál daogott le, majd 6000 és végül 6200, ami után eltűnt a villogó sárga tengeralattjáró a műszerfalról és a MES is úgy látta, hogy megtanulta amit meg kellett.
Még újratnítottam neki a pillangószelep alaphelyzetét is.