Itt a Stelvio és Giulia 6C Villa D'Este speciális szériája!

2021-09-17  Alfa Amore
Magyarországra is megérkezett az Alfa Romeo új, speciális szériája, az Alfa Romeo Giulia 6C Villa D’Este. Megmutatjuk, mitől különleges ez az autó.
Hírek >> 2021  

Magyarországra is megérkezett az Alfa Romeo új, speciális szériája, az Alfa Romeo Giulia 6C Villa D’Este. Megmutatjuk, mitől különleges ez az autó.

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore​​​

Köszönjük támogatóinknak: Bajtay Attila, Csuzás Kornél, Gara Zoltán, Guba Ádám, Huber Máté, Kolák Richárd, Kovács Bence, Kubiczaz, Leitl Norbert, Mezriczky Marcell, Szőke Attila, Vári Kristóf

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 13:12:55 // 37678
Tényleg kíváncsi lennék, hogy az autónk vagy az ízlésünk különbözik ennyire. :-) Amiket írsz, mintha más autó lenne. D-ben simán modulálom a csúszást gázzal. Rengeteget programoztam pedál map-et, a lineáris sose volt jó. Nekem ez D-ben jó. Az N is megszokható, az sem rossz .
Macky2024-11-02 12:41:14 // 37677
Sziasztok! FELNITISZTÍTÓ-FÉKBETÉT
A múltkor sokat írtatok fékbetétekről, tárcsákról. Egy volt DTM versenyző , most Mercedes-AMG szervizes hívja fel a figyelmet az alábbi videóban (ha a német nem megy, röviden) a felnitisztítók fékre gyakorolt káros hatására. Sokan csinálják a mosóban, jó vastagon befújni a felnit még a behajtás előtt. A folyadék bejut a betét és a tárcsa közé és marja a fékbetétet. Pontosan a kopó fékport marja ki. Ezért is szokott visítani a fék
https://www.youtube.com/watch?v=dy8pnEuAg6s
Shadin2024-11-02 12:26:23 // 37676
Pont a pedál miatt nem szeretem D-ben használni Tesco-ba járós (normál) forgalmi helyzetekben, pláne, mert az enyémben még mindig rángatózik valami terhelés elvételnél.
Ez a legfőbb oka nálam az A-nak, mert ha finoman veszem el a gázt, akkor el tudom kerülni, h berántson. Ez N-ben és D-ben esélytelen. Mondjuk D-ben magasabb fordulaton nem ennyira játszik ez a szindróma, de ha be akarom mutatni a jelenséget akkor mindegyik módban meg tudom rángatni a kardánt, de még kéziben is. Ez mondjuk engem cefetül zavar. Átprogramoztatnám a váltót is simán ha oda merném adni itthon bárkinek is. Tehettek bele akármennyi mérnökórát a programozásba én más koncepció alapján csináltam volna. Vagy felejtsük el a híres DNA módokat, mert rohadtul felesleges az alsó két mód, vagy tették volna mindhármat rendesen használhatóvá. Az azért nonszensz, hogy csak kéziben és csak D-ben tud egy autó magához méltóan működni.