Megfutottam a Bp-Miskolc-Bp utat QV méretű keréken:)
Első benyomásaim, ha az elhasználódott gumi miatti parát leveszük, ami még mindig elég volt hogy megtanítsak pár majmot:D
1. parkolóban az autó nagyon suta, kitekert kerékkel nagyon kemény ahogy masszírozza az aszfaltot, előrefele darál hátrafele kattog, semmi nem ér hozzá sehol.. 
Ugye van 0.5-0.5cm nyomtáv most alatta ez is módosíthat a kormány szögön.
2. komfort terén semmi visszalépést nem érzek jól rugózik jól kanyarodik tökéletesen irányítható, seggét könnyebben dobja éles kanyar és gáz kombinációra mint egy széles kerekekkel, indulásnál nagyon szeret elkaparni:D:D:D (kéne rá minta:D)
3. fogyasztás, ez nem lett reprezentatív eredmény mert odafele belekeröltünk egy órás dugóba és ezért inkább városi vegyes falhasználásnak felelt meg a út:D így lett 8.8L/100
visszafele többször reszeteltem, kiváncsiságból.. 
a. 140-160 utazóban áll be az optimum, ekkor már 8. ban a gép, a kerék mérete miatt érzésre ez olyan 120-nak érződik elég jól tartja az autót:)
a fogyasztás ekkor olyan 8.5-9 körül van..
b. M0 ás már nyugodt szakaszon tempomat 110-el olyan 6.3-6-9 körül fogyasztott, de itthon csak a kútra mentem még el mostni és már 7elett volt szóval ez nem reális ha a gázpedált is használja az ember:D
Összességében a kanyar fekvés nagyon jó, az oldaltartás kevésbé határozott mint a kifeszített 255-ös gumokkal, de kellően stabil.
Hátsókerék tapadás problémáim vannak:D:D:D
Azt hittem  QV méreten unalmassá fog válni az autó.
I. ez nem igaz mert annyival gyorsabban megyek hogy pont ne legyen az:D:D:D
II. vérfarkassá változott az autó, mindenki megnézi, mindenkinek van véleménye róla, és mindenki be is kaphatja:D:D:D
Nem találtam olyan ellenfelet aki magtanított volna:D
Ez maradjon is így:D
Összesen úgy 1 literrel ehet többet a közlekedési stílust is beleszámolva ezzel a kerékkel:D
target='_blank'>https://youtube.com/shorts/3Ha1aRuWzMw
A kerék rohadt veszélyes mert meg meg csúszik:D Leginkább a hátsó, de az elektronika hősiesen küzd:D