Születésnapi festéssel is rendelhető a GTA

2020-05-01  Alfa Amore
A márka sportos történetét idéző extra külső megjelenéssel is rendelhető a Giulia GTA és GTAm változata. A designt a Centro Stile tervezte.
Hírek >> 2020  

Személyre szabható dizájnt kap a Giulia GTA/GTAm a Centro Stile Alfa Romeótól

 
Március 2-i bemutatkozását követően, a Giulia GTA/GTAm változata óriási érdeklődést váltott ki az autózás szerelmeseinek körében. A márka 110. születésnapja alkalmából visszanyúl a törtélemebe, és megidézi a GTA versenyautók festéseit. 
 
Az új Giulia GTA műszaki tartalma és koncepciója egyaránt az 1965-ös Giulia GTA-ra vezethető vissza: arra a "Gran Turismo Alleggerita"modellre, amelyet az Autodelta fejlesztett ki a nemzetközi sportsikereknek örvendő Giulia Sprint GT alapjain. A Giulia Quadrifoglio modellre épülő, újkori Giulia GTA az Alfa Romeo 2,9 V6-os biturbó erőforrásának erősebb, 540 lóerőre hangolt kivitelét kapta meg. Az ultrakönnyű anyagok széleskörű alkalmazásának köszönhetően, az új modell 100 kilogrammal könnyebb a Giulia Quadrifogliónál, és ezzel a kategória legkiválóbb tömeg/teljesítmény arányát (2,82 kg/LE) nyújtja. 
 
 
Giulia GTA és GTAm: ötszáz testreszabott példány
 
A Giulia GTA és a GTAm modellek ötszáz szerencsés tulajdonosa számára az Alfa Romeo olyan megoldásokat kínál, amelyek révén az exkluzív sorozat minden példánya több lesz egy páratlanul tökéletes autónál. 
 
A siker érdekében a Centro Stile Alfa Romeo csapata rendkívül sokat dolgozott a különleges modell ideális külső és belső kialakításán. A cél az volt, hogy a Giulia GTA egyszerre legyen méltó történelmi elődje szelleméhez és jellegéhez, ugyanakkor maradéktalanul feleljen meg napjaink szigorú követelményeinek is. A külső és a belső dizájn testreszabása révén a vásárlók egyedi, egyúttal páratlan élmény részesei lehetnek.
 
A Giulia GTA számos egyedi stílusjegyet mondhatott magáénak pályafutása során. Az autó orrán meghatározó szerephez jutott például a jellegzetesen "bevagdosott" scudetto. Ugyancsak egyedi jellegzetességnek számítanak a motorháztetőt beborító, az Alfa Romeo logó elemeire építkező ábrázolások, köztük a Biscione és az olasz trikolór. A történelmi külső fényezések sorában szerepel az okker-fehér, valamint a vörös-sárga színkombinációk alkalmazása.
 
 
Az okker az 1750 GTAm-re és a 2000-es GTAm-re emlékeztet. Ezek azok a modellek, amelyekben Toine Hezemans 1970-ben és 1971-ben megnyerte a Túraautó-Európa-bajnokságot. A motorháztetőn ábrázolt Biscione, az oldalsó vonalakkal együtt a GTA 1300 Junior jellemzője volt. A hosszanti csíkozás, valamint az autó orrának vörös és a sárga színűre festése, az azonos modellel rajthoz álló versenyzők megkülönböztetését szolgálta.
 
 
 
A Centro Stile Alfa Romeo következetesen támaszkodott a márka sokszínű történetére. Figyelembe vették például, hogy az 1965-1968-as Sprint GTA festett eleje nem volt szimmetrikus, szemben a GTA 1300 Junioréval. A sárga elülső rész jelölte az autót, amely megnyerte az 1971-es és az 1972-es Túraautó-Európa-bajnokságot, míg egyes 1971-es versenyeken Gianluigi Picchi alul sárgára festett versenygépet vezetett. A különleges színezésű modellek mindegyike hozzájárult a GTA legrangosabb győzelmeihez.
 
 
 
A történelmi díszítések megjelennek az új Giulia GTA dizájnjában is. A vásárlók speciális színvariációk között válogathatnak. Az olasz zászlót tiszteletben tartó GTA vörös, Trofeo fehér és Montreal zöld fényezések mellett kiválaszthatják autójuk oldalszámát, illetve Goodwool autóponyvájukat. Az exkluzív modelleken variálható a féknyergek, valamint a belső térben a bukócső, a biztonsági övek, és a kárpit öltéseinek színe.
 
 
Az érdeklődők az Alfa Romeo internetes alkalmazása segítségével online tekinthetik meg Giulia GTA és a GTAm különböző lehetséges dizájnkombinációit a https://gta.alfaromeo.com oldalon.
 
Az Alfa Romeo exkluzív modelljei megvásárlását is egyedi élménnyé teszi. Az ötszáz szerencsés tulajdonos egyedülálló kiszolgálásban részesül majd. A GTA világához csatlakozókat különleges értékesítési folyamat várja, amelynek során a megrendeléstől az autó átadásáig szakértő márkanagykövet segíti az ügyfeleket.
 
A vásárlók személyes élménycsomagjukban értékes kiegészítőket találnak. Autójukhoz speciális színezésű Bell sisakot, a garázsban pihenő GTA és a GTAm védelmére Goodwool takaróponyvát kapnak. Ezen felül részt vehetnek egy az Alfa Romeo Autós Akadémia által kidolgozott vezetéstechnikai tanfolyamán is. A GTAm tulajdonosok autójukhoz teljes, overált, kesztyűt, cipőt magában foglaló Alpinestars
versenyruházatot kérhetnek.
 
A vásárlók kérésére a GTA és a GTAm modelleket az Alfa Romeo történetének egyik ikonikus helyszínén, az Autodelta műhelyében, Baloccoban adják át. 
 
A Giulia GTA és a Giulia GTAm Európában nettó (!) 143 ezer és 147 ezer eurós áron érhető el. (nettó 50,5 és 51,9 millió forint).
Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Piritu - 1.000.0002025-09-21 14:47:45 // 40079
Nem ez lenne az elsö paraméter, amit nemtalálnak el az autógyártók :-D
leopop32025-09-21 00:14:48 // 40078
Az durva csalás lenne 😳 A Brera csomagtartója 300 liter. Mondjuk szépén el is lehet benne férni AlfaCityre 2 személyre ha a kutya számít 3 ra (sátor, 3-4 nagyobb méretű táska, párnák plusz kemping székek is befér) minden cucc plusz utána anyósékhoz le hétvégére. 😉
WarbiRunner (Gyuri)2025-09-20 18:55:22 // 40077
Nekem egy sárga(mert megy a zöldhöz) Seléniás táska van feltépőzárazva oda. Mikroszálas törlő, nyári szélvédőmosó koncentrátum, kis összecsukható tölcsér és ilyesmi hasznos dolgok vannak benne.
Mi már túlvagyunk a családi autó dolgon, sokkal hamarabb, mint terveztem. Szinte minimális amikor 5-en hosszabb útra autóval megyünk. és.. ugye idén is, a nyaralást full a Giuliettával oldottuk meg, hiába nem ez volt a terv. Egy magasító kell csak már, nem kell babakocsit és hasonló lomokat vinni. Szóval részemről a csomagtartó méret innentől nem érdekes. A sátras túrára is a Giulietta alkalmas, szóval a Giulia váratlan hirtelenséggel elérte a hobbiautó státuszt.
Kb. az én mobilitásomat szolgálja, hogyha menni kell, legyen. Aztán mondjuk most is elmentem Tajvanra úgy, hogy inkább felültem 6e-ért az Intercityre, minthogy kínlódtam a parkoló bérléssel, transzferezgetéssel. Oda vissza 12e-ből 1. osztály csendes fülke. Nyugiban, csendben, pihenve. Autóval parkoló+ benzin 70e lett volna. Oszt' vezethetek haza 16 óra repülés után.
Persze amikor beleülök, akkor nagyon jó..és ez a piszok szerencséje. Mert azért durva, hogy az éves 10e futásból 1500km szervízbe utazgatás.