Az esti bemutatóról kiszivárgó képek szerint komolyabban csak az alsó-középkategóriás modell első lökhárítójához nyúltak hozzá, amely középen fekete-piros betét kapott, illetve a tervek hozzáigazították az orrész formatervét az új scudettóhoz. Az egyelőre kérdéses, hogy a fekete betétbe a piros csíkot csak a Veloce, azaz a legerősebb, 240 lóerős verzió kapja-e meg, vagy a többi modell is.
Természetesen a Giulietta is megkapta az új logót, amely a kormányon fekete-fehér, akár csak a Giuliákban. Ezen kívül a lámpatest foncsorán változtattak még, karbon-mintázatú betétet kaptak a lámpatestek, illetve egy Alfa Romeo feliratot is elhelyeztek a projektorok házán.
A beltérben szintén nincs semmilyen forradalmian új, a műszerfal betétei vélhetően több színben is rendelhetőek lesznek, és - mint minden ráncfelvarrásnál - új felnik és talán új színek is elérhetővé válnak.
Műszakilag annyit újított Torino, hogy már a 1.6-os dízelmotorhoz is rendelni lehet a TCT váltót, minden más változatlan marad.
Az autót a jövő hétfőn nyitó Genfi Autókiállításon is bemutatjuk, ott saját szemünkkel is szemügyre vesszük és megosztjuk a tapasztalatainkat veletek.