A képeket a gyári hivatalos oldalán még nem tették közzé, egyelőre az Italiaspeed szellőztette meg őket. A fotók ezúttal nem 3D-s és Photoshopos képek, hanem valós képek egy valós autóról, illetve annak belteréről.
Sergio Marchionne nem rég újraterveztette a belteret, mert nem volt elégedett egy felhasznált anyagokkal, illetve bizonyos kapcsolók ergonómiájával. Úgy tűnik a tervezéssel elkészültek, hiszen összehasonlítva a korábbi kémfotókon látottakkal - ha csak kicsit is - de változott a középkonzol.
Ami nem változott: a 8C Competizionéból származó kapcsolók formája a középkonzolon, illetve a levegőbeömlők és a klímavezérlő elhelyezése, formája.
Ami viszont első ránézésre is változott az a cd/rádió kezelőegysége. Kapott egy nagyobb, központi kapcsolót, illetve több gombot körülötte, valamint egy Alfa Romeo feliratot, ami este pirosan világít csakúgy, mint a klíma digitális kijelzője, valamint a 8C-s kapcsolók és azok piktogramjai.
A műszeregység a képeken fehér háttérvilágítást kapott, de valószínűleg - ahogy a MiTónál is - itt is lehet választani a fehér, vagy piros világítás közül. A kalligráfia és a műszerek elhelyezése változatlan.
A váltó környéke kapott egy látványos, matt ezüst színű betétet, illetve a DNA kapcsolót és feltűnően rövid a váltókar is. A MiTótól eltérően a Giuliettának a GT-ére hasonlító, nagy króm gombja van.
A nagyobb felbontású képekért, illetve a további, külsőről készült fotókért nézd meg a galériát, vagy töltsd le a fotókat itt.