Az AutoExpo M1-nél díszes társaságban mutatkozott be a sajtónak a Giulietta, a Fiat Autó Magyarország az eseményen kiállított több oldtimer Alfát is, egy Montreált, egy Bertone GTV-t, egy Duetto, több GTV6-ost, de jutott hely egy 33-asnak, egy Carabinieri 75-ösnek és egy 90-es évek eleji Spidernek is. A legnagyobb dobás mégis az új Giulietta színpadtársa, egy 1953-as Giulietta Spider volt.
Stekl László, a Fiat Autó Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója köszöntőjében azt mondta, egyetlen céljuk van a 2011-es évre nézve: meg kell duplázniuk az Alfa Romeo magyarországi piaci részesedését. Úgy vélte, erre reális esély van a Giuliettával, illetve a MiTóval. (Az idei terv egyébként 170 Alfa Romeo)
Nehéz vele betartani a sebességhatárokat
Spiegel András, az Alfa Romeo marketing menedzsere azt hangsúlyozta, hogy ez az autó nem lehet öncélúan sportos, vagy csak hagyományörző, ugyanis széles rétegeket szeretnének a modellel elérni. Elmondása szerint a 120 lóerős benzines, alapfelszereltségű Giuliettáért 5 millió 490 ezer forintot kell fizetni, a legizgalmasabb, 1750 TBi modell pedig 8,4 millióba kerül.
Sportbelső
sportszív
A bemutatót követően rövid tesztvezetésre is lehetőség nyílt, amelyen többek között az is kiderült, hogy a 120 lóerős alap motor meglepően dinamikusan mozgatja a kasztnit, de a sportosabb alkatúak a 170 lovas, MultAires benzinmotort fogják igazán szeretni. Bővebben erről korábbi tesztünkben is olvashattok.
A Giuliettákat ezen a hétvégén (szeptember 11-12) bárki kipróbálhatja: az Alfa Romeo szalonokban nyílt hétvégét tartanak.