Még nem ismertük egymást, mikor életre keltettek. Ők sem tudták, de a tudatom már akkor élt, mikor elődeim születtek. Akkor még nem tettem mást, csak figyeltem. Hogyan lépnek le a rostillatú papírról és vakítják el az embereket csillogásukkal. Érdekelt, hogy mivel okoznak örömöt a hétköznapokban, és imádtam nézni, ahogy az esőáztatta aszfalton csodálatos íveket rajzolnak a forgalom többi résztvevői köré. De nekem feladatom van.
Tudom, hogy nem dobban meg a szíved, mikor rám nézel. Szándékosan csinálom, hiszen szerelmesnek lenni kifejezetten életveszélyes. Nem repítelek a felhők felé és nem löklek a pokol bugyraiba másnap, mert a szívedre is vigyázok. Az pedig érzékeny dolog, nem bírja a nagy hőmérsékletingadozást, egyszer csak megszakad. Azt sem szeretném, hogy epekedve vágyódj utánam, benzinszagba gumifüst keveredjen, és függőséged elviselhetetlenné tegye minden eszeveszett száguldozás nélkül eltöltött másodperced.
Mikor elérkezettnek látták az időt, kiterítették elém a teljes palettát, legyek olyan, amilyen szeretnék, csak ne hibázzak. Pont annyi régi holmit választottam magamnak, amennyitől még elhiszed, hogy Alfa Romeo vagyok. Van pajzsom természetesen, körülötte extra levegőbelépőkkel. Mint a 156-oson, vagy mint a hőskori versenymodelleken. De nekem már szép fekete műanyag - haladni kell a korral. Van rejtett kilincsem is és van V alakban záródó hátsó szélvédőm is. Van szélesedő derekam és az útra lapulok. Én nem ijesztek halálra senkit sem az úton. A LED füzértől csillogó tekintetem tiszta és szenvtelen. Aggathatsz rám beceneveket, de sosem leszek igazán a Tiéd, mert mindenkivel jóban kell lennem. A kapcsolati tőke többet ér számomra, mint egy féktelen szerelem.
Vannak -90 fokról induló óramutatóim, de az elcsépelt kör alakú légbeömlőket köszönöm, nem kérem, ahogy az ijesztő cápatorkot imitáló ajtóborítást sem. Belül tágas akartam lenni, ezért bevetem az összehúzódó vonalak trükkjét, amitől kisbuszméretű térérzet lesz úrrá rajtad. A tradicionális ülés-hurkázás azért tetszik, de jobb szeretem vízszintesen, és ha sportcsomaggal adják.
A nemes anyaghasználatot nem tagadhatom meg, de figyeltem rá, hogy egy centivel se érjenek tovább, mint ameddig elérsz az ülésből. A műszerfal finom fém betétjét puha gumi veszi körül, azon túl szerinted sivár és gagyi, szerintem tapintásban optimalizált műanyag található. Ezt átfuttattam az ajtó felső részére is. Mivel biztonságos bunkerben szeretnél ülni, magasra húztam az ablak vonalát, így úgysem tudsz oda könyökölni.
A váltót gyakran érinted meg, ezért finom fémet adok a kezedbe, amit szeretni fogsz. Masszívabb, rövidebb, pontosabb, mint eddig. A kormányra is jutott egy kis meglepetés velúr huzat. Ha nem tudnád, ez egy kis örökség a motorsportból, ahol nem csúszhat a kezed a kormányon. Igaz, bőrrel kombináltam, hogy tartósabb legyen, de finom érzés megfogni néha.
Tudod, mindenhol űberelek. Direkt használom ezt a szót. Abban a ligában, ahol versenyzek, a német a kedvenc autós nyelv. Ezért a saját pályájukon csapok oda. Na nem véresen, nem izomból, csak modern úriemberekhez méltóan megbököm egy közösségi portálon.
Kezelőgombjaim akkorák, hogy még a svédek is megirigyelhetik. A középkonzolon mindent tudsz egyujjas kesztyűben kezelni – a klímatekerő gombjaim mindenkinél nagyobbak, a többi kapcsoló pedig billenő (ezt is a „Retro” feliratú dobozból vettem elő).
A kesztyűtartóban nem egy, nem kettő, hanem három üdítőt is el tudsz helyezni. Üvegtartóból találsz még egyet a váltó mögött is, így mind a négy személy kényelmesen elhelyezheti üdítőjét.
Az indexem, az büntet. Természetesen pöccintős fajta, elég csak megböknöd és többször is villantok. Szám szerint 5-öt, ami átlagosan 65%-al több, mint más autóban. Ezen tulajdonságomra büszke vagyok, még ha a motor megpróbálja értelmetlenné tenni – előfordulhat, hogy már megelőzted azt, aki miatt indexeltél, mikor a negyediket villantom. Pláne ha életre kelted bennem a vadállatot.