A Hungaroringen is láthatjuk majd az elektromos Giuliát!

2021-06-17  Alfa Amore
A Romeo Ferraris a magyar M1RA csapattal közösen készíti fel versenyre az eletromos Giulia túraautót.
Hírek >> 2021  

Váratlan fordulatot vett az elektromos Giulia túraautó története! A Romeo Ferraris versenycsapat az év elején jelentette be, hogy a Giuliából készített egy teljesen elektromos túraautót, amelyet indít a Pure ETCR versenysorozatban. Az elektromos túraautók bajnokságán a Cupra, a Hyundai és az MG modelljei versenyeznek majd az Alfa Romeóval.

 
 
A Furia Rossa fantázianevű versenyautó megjelenésében megidézi az Alfa Romeo túraautós múltját, de modern megjelenésével, például a kiszélesítéseivel, vagy a rettentően látványos pajzsával egyértelmű utalást tesz arra, hogy itt bizony a jövő versenyautóját látjuk, amely elektromos és brutális ereje van.
 
A versenyautó hátsókerekes és 670 lóerős. Sajnos a súlyát egyelőre nem közölték, sem a gyorsulási adatait. A Pure ETCR-bajnokságban induló autók technikája egyébként egységes, az akkumulátorokat a Williams Advanced Engineering fejlesztette és építi, a hátsó tengelyt pedig két villanymotor hajtja.
 
 
 
A Michelisz Norbert többszörös túraautó-világbajnoki futamgyőztes magyar autóversenyző által alapított M1RA csapat csütörtökön váratlanul bejelentette, hogy a csapat két Giulia versenyautót készít fel közösen a Romeo Ferrarissal a most hétvégén rajtoló Pure ETCR-sorozatra.
 
"A M1RA megalakulása óta azt valljuk, hogy nem szabad félni a járatlan utaktól. A fejlődés egyik alapvető mozgatórugója az új utak, új területek felfedezése – fogalmazott Bári Dávid csapatvezető. – Ezt a kihívást kerestük: részt vehetünk az autó tesztelésében, fejlesztésében és jobbá tételében.”
 
“Abban hiszünk, hogy az így megszerzett tudással közelebb kerülünk ahhoz, hogy egyszer magyarok által fejlesztett versenyautó volánja mögött ünnepelhessünk magyar világbajnokot.”
 
 
 
A Romeo Ferraris-M1RA névre keresztelt csapat két elektromos autóját a monacói Stefano Coletti, az olasz Luca Filippi, a brazil Rodrigo Baptista és a brit Oli Webb vezetik majd.
 
A M1RA közleménye szerint a Pure ETCR-t 2022-ben a Nemzetközi Automobil Szövetség világkupa rangra emeli majd, tehát a jövő fényesnek tűnik.
 
Az első idény öt fordulóból áll, és augusztusban a Hungaroringre is ellátogat a mezőny a WTCR-rel együtt!
 
VERSENYNAPTÁR:
Június 18-20. – Autodromo Vallelunga, Olaszország
Július 9-11. – Motorland Aragón, Spanyolország
Augusztus 6-8. – Copenhagen Historic Grand Prix, Dánia
Augusztus 21-22. – Hungaroring, Magyarország
Október 15-17. – Inje Speedium, Dél-Korea
 
A Romeo Ferraris Giuliájról ebben a videóban is beszámoltunk:
 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-05 12:07:03 // 39529
Nem igazán, a LED stripe az fw kiinduló alapja volt a hw-val együtt és az lett egyéni igények alapján CAN nyelvre fordított rutinokkal kiegészítve bőven.
Teljesen változatosan lehet konfigurálni, 1-2 v 3 canable eszközzel, attól függően hogy miket szeretnél használni. Egy kütyü elég a S/S deaktiválásához, a rablásgátlóhoz és a shift warning kijelzéshez. LED nem kell, arra csak épül, kb. senki nem használja.
Bővíthető 2 v. 3 canable-ös konfigra, ezekkel már lehet dyno mode on, vdc off, rajtautomatika, ill. paraméterek kijelzése stb. Fél éve használom amióta kb használható állapotra hozták az egy kártyás projektet és egyszer volt csak egy beta fw-vel gondom ami kimerítette az aksit reggelre.
RomeoOne2025-07-04 21:04:35 // 39528
Akkor GPT-vel programozd le a ESP off-ot, de e-diff ON-t, és kész a gép :D
SD2025-07-04 14:41:52 // 39527
Ja igen bemelegítésnek én is megcsináltam előtte egy html, js, css weboldalt amin funkcionális GUI fombok is voltak saját fejleszésűek..

Ez volt a kickstart, a video illesztőre már csak azért mentem ár hogy komolyan vegyenek:D:D:D

tehát a fél éves muinkájukat kipipáltam 3 nap alatt:D Jó én nem illesztettem rá a backendre, de onnan kb. csak ctrl C, V és megy:)

Ha megtalálod a rendes moduláris lebontását, gyakorlatilag bármit meg tudsz csinálni, ez óriási dolog:)))