Úgy döntött a TD2503V gyári turbó, hogy távozik az örök vadászmezőkre. Persze hogy itthonról 50 km-re adja fel.... Zalaegerszegig minden szép és jó, körforgalomnál megállok, és ahogy elindulok ikarust megszégyenítő kék füst tör elő a kipufogóból, félre álltam, gyors csekkolás, egyértelmű a diagnózis... pörögtek a lelki szemeim előtt a tízezresek szép sorban. Bátyám hazavontatott, majd szétszedés után egyértelművé vált a helyzet, szerencsére a kipufogó oldalra ment az olaj. Öcsémnek hála, lett rá hamar másik, igaz egy 2,4 jtd lancia lybráról egy IHI RHF5 leömlővel együtt, mert persze az is meg volt repedve, de hát családban marad. Mindez vasárnap reggel történt, este már újra ketyegett a gép. Most tesztidőszak következik, eddigi 100 km alapján jónak tűnik, bízzunk benne, hogy így is marad.
Eljött újra a pillanat, kicseréltem hát az olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt és pollenszűrőt, valamint mivel az előző csere óta letelt a 20.000 km, így kapott a drága új gázolajszűrőt is, csakmert megérdemli. Tanulva az előző esetből, nem másnaposan álltam neki, így flottul meglett minden 2 óra alatt egyedul, akna nélkül.
Mai nap ki lett cserélve az olaj, olajszűrő, levegőszűrő. Felkerült az ùj főtengely - ékszíjtárcsa is. A gázolajszűrő cseréje még várat magára, mivel nem volt kedvem sötétben mószerolni vele garázs hiányában.
Km állás : 216015 km
Kapott egy vezérlés-szettet, két első lengőkart, első féktárcsákat, első-hátsó fékbetéteket, új 74 ah-s akksit, új szűrőket, friss olajat, meg egy garnitúra gyári 15-ös alufelnit gumikkal, ill. egy bontott színazonos első lökhárítót ködlámpákkal, mivel amivel érkezett törött volt.
km: 195.500