Váltottam 4 évszakos gumira.
Választásom a Michelin CrossClimate-ra esett.
Lassan 4 hónapja az autón és idáig maximálisan elégedett vagyok vele,
Télen a nagy hidegekben már érezhető volt az aksi gyengesége, idáig vártam vele, de most tél előtt lecseréltem a gyári aksit.
Amióta megtörtént a csere természetesen a Start-stop újra működik, nem győzöm kikapcsolgatni :)
Újra fényezés után felkerült az új hűtőmaszk,
köszönet érte CseBalinak, akitől kaptam :)
egy kis segédlet az első lökhárító megbontásához
https://www.youtube.com/watch?v=Vu2bUBXMYy8
138000Km-nél megtörtént az éves szerviz. Kb. 8000 km-et mentem az előző olajcsere óta.
Motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, illetve a 2 éves gyertya cserének is itt volt az ideje.
https://www.facebook.com/mollebaule/
1 éve nálam az autó, kb. 8000 km-t mentem vele, szigorúan motorolaj+szűrő csere.
Felkerültek a nyári kerekek, de előtte végeztem egy kis felújítást a féknyergeken illetve a féktárcsákon, A nyergeket átfestettem, mert elég csúnyán megkopott a lakréteg, rendeltem hozzá hőálló matricát, majd ezután lelakkoztam.
Főként hideg időben nagyon sok helyről hallható zörej menet közben.
Amit tudtam rögzíthető burkolatot bontottam, köztük az összes ajtókárpitot, az illesztések közé öntapadós szövetszallagot használtam a zaj csillapításra.
Költség nem is, de rengeteg munka volt vele, viszont nagyon is megérte
Az első és a hátsó embléma is elég ütött kopott volt, így cseréltem.
A fehér autóhoz a fekete fehér logót választottam. a felnikhez is rendeltem, de ezeket majd csak a nyári kerekekhez rakom fel
Mivel lekerültek a nyári felnik és az autó vételnél már elég ramatyul néztek ki, elvittem fel újításra. A fénykép nem adja vissza, de gyönyörű ez a króm csillám antracit fényezés és a padka nyomoknak is hűlt helye.