Vettem egy szett alufelnit új Hankook Winter icept rs2 gumikkal, majd felújítattam őket.
Lecseréltem az ablaktörlő lapátokat és vettem egy szett gumiszőnyeget.
Kerekek 57e
Ablaktörlők 11e
Gumiszőnyeg 9e volt.
Km:246250
Az alábbi dolgok lettek elvégezve:
-Contitech vezérlés készlet csere vízpumpával
-Eredeti, gyári vezérlésmódosító csere
-Xado 10w40 olajcsere, Mann Filter szűrőkkel
-váltókulissza csere (bontott)
-hátsó kipufogó tartó gumibak, pár izzó
-leömlő csere (bontott)
Km:245100
Kapott az autó egy bontott TA fix futóművet, új kutyacsontokat és toronycsapágyakat hátra.
Vizsgán megjegyezték, hogy az egyik hátsó nyereg meg van szorulva, korrodált, a másikból pedig szivárog a fékolaj, vagyis akkor kezdődhetett, mert 2csepp volt a fékcsövön, azok is frissek voltak még.
Szerencsére sikerült szereznem két alig futott 156-os hátsó féket újszerű Textar betéttel és Ferodo tárcsával, így azok kerültek beépítésre.
Km:237555
Az autó alja hibátlan és rozsdamentes mindenhol, kivéve a bölcsőt. Vettem egy szép bontottat, lefujattam és alvázvédőztem aztán ment is a régi helyére.
Munkadíjjal együtt 50ezer Ft-ba került.
Km: 236855
Mivel az autót 16 colos téli kerekekkel vettem, és a 156-omra is szerettem volna 18-ast, ezért idén a 18 colra jutottam.
Sikerült egy hibátlan szettet vennem Salgótarjánban egy cartárstól nagyon akciós áron. 145ezerért 2éves 8x18 Q2 szett 2éves alig használt gumikkal. Élől Vredestein, hátul Rotalla 225/40zr18.
A régi 16os szettet 50ért adtam el, így a mulatság összesen 94500+üzemanyag a került.
Km:235985
Mivel a megrövidített nyitvatartások miatt több szabadideje van mindenkinek, megcsiáltam pár apróságot az autón, ami nagyon zavart már és nagyon apró dolgok.
Ilyen volt a motorháztető borzasztó rosszul fényezett, ocsmány fényezése, ami még ráadásul meg is volt marva és még be is volt homályosodva. Úgyhogy felpolírozta a munkahelyemen egy políros kollégám, és sokkal sokkal jobb lett. Lakk alig van rajta, tele is van szeméttel, de a mattulás és a marásnyomok, hologramok lejöttek majdnem teljesen.
Ez az elem és az első+hátsó lökhárító biztos fényezve lesz hamarosan.
A másik a féknyergek esztétikája volt, ezt megoldottam egy jó drótkeféléssel, zsíroldással és hőálló ezüsttel lefújtam. Nem a leghibátlanabb, de legalább jobb, mint eddig.
Vennem igazából csak a drótkefét kellett, minden más volt itthon.
Ja, és GT-től beszereztem pár matricát is, köszönöm neki!😎
Km: 235122
Megvétel óta most jutottam el odáig, hogy volt időm leszervizelni az autót.
Csináltattam egy motorolaj, váltóolaj, gyertyák, szűrők cserét, de 2 gyertyapipát is kellett.
Megvásárlásra kerültek:
-Wynns mororöblítő 350ml
-5l Motul 6100 10w40 motorolaj
-2l Motul Motylgear 75w80 váltóolaj
-Mann Filter szűrők
-NGK Iridium nagy és NGK sima kis gyertyák
-Bosch pipák
Alkatrészek: ~40.000ft
Munkadíj: 10.000ft
Km:234482
Az autót kuplung kinyomócsapágy-hibásan vettem meg, ezért ezzel is kezdtem a vásárlás utáni javításokat.
Egy ismerősöm autószervizében csináltattam, a Home Autóparknál, BP Megyeri úton.
Komplett kuplungszett lett cserélve, mert a tárcsa és a szerkezet is a végét járta már.
LUK-ot raktak bele.
Km:232080