Direkt a 200lóerős verziót választottam, a hátsókerékhajtás miatt, és már a vételnél terv volt, hogy fel lesz húzva a Veloce teljesítményére, mivel ugyanaz a két motor.
Táton az AET műhelyt választottam, Karcsi több Giuliát is csinált már.
Le: 292, nm: 460
Km: 12600
UPDATE: Azóta több, mint 15ezer km-t megtettem és semmilyen negatív hatás nem jelentkezett, pályán tempomattal fél-akár 1literrel kevesebbet fogyaszt, a teljesítményt pedig össze se tudom hasonlítani a gyárival.


Az autót 3.5 évesen vettem, 9500km-rel, így a sok állástól megszáradt egy klímacső, ahol elment a gáz. Garanciába cserélték a Svájci Emmenbrückei Hammer Autocenternél.

Vettem egy szett alufelnit új Hankook Winter icept rs2 gumikkal, majd felújítattam őket.
Lecseréltem az ablaktörlő lapátokat és vettem egy szett gumiszőnyeget.
Kerekek 57e
Ablaktörlők 11e
Gumiszőnyeg 9e volt.
Km:246250



Az alábbi dolgok lettek elvégezve:
-Contitech vezérlés készlet csere vízpumpával
-Eredeti, gyári vezérlésmódosító csere
-Xado 10w40 olajcsere, Mann Filter szűrőkkel
-váltókulissza csere (bontott)
-hátsó kipufogó tartó gumibak, pár izzó
-leömlő csere (bontott)
Km:245100

Kapott az autó egy bontott TA fix futóművet, új kutyacsontokat és toronycsapágyakat hátra.
Vizsgán megjegyezték, hogy az egyik hátsó nyereg meg van szorulva, korrodált, a másikból pedig szivárog a fékolaj, vagyis akkor kezdődhetett, mert 2csepp volt a fékcsövön, azok is frissek voltak még.
Szerencsére sikerült szereznem két alig futott 156-os hátsó féket újszerű Textar betéttel és Ferodo tárcsával, így azok kerültek beépítésre.
Km:237555
Az autó alja hibátlan és rozsdamentes mindenhol, kivéve a bölcsőt. Vettem egy szép bontottat, lefujattam és alvázvédőztem aztán ment is a régi helyére.
Munkadíjjal együtt 50ezer Ft-ba került.
Km: 236855

Mivel az autót 16 colos téli kerekekkel vettem, és a 156-omra is szerettem volna 18-ast, ezért idén a 18 colra jutottam.
Sikerült egy hibátlan szettet vennem Salgótarjánban egy cartárstól nagyon akciós áron. 145ezerért 2éves 8x18 Q2 szett 2éves alig használt gumikkal. Élől Vredestein, hátul Rotalla 225/40zr18.
A régi 16os szettet 50ért adtam el, így a mulatság összesen 94500+üzemanyag a került.
Km:235985



Mivel a megrövidített nyitvatartások miatt több szabadideje van mindenkinek, megcsiáltam pár apróságot az autón, ami nagyon zavart már és nagyon apró dolgok.
Ilyen volt a motorháztető borzasztó rosszul fényezett, ocsmány fényezése, ami még ráadásul meg is volt marva és még be is volt homályosodva. Úgyhogy felpolírozta a munkahelyemen egy políros kollégám, és sokkal sokkal jobb lett. Lakk alig van rajta, tele is van szeméttel, de a mattulás és a marásnyomok, hologramok lejöttek majdnem teljesen.
Ez az elem és az első+hátsó lökhárító biztos fényezve lesz hamarosan.
A másik a féknyergek esztétikája volt, ezt megoldottam egy jó drótkeféléssel, zsíroldással és hőálló ezüsttel lefújtam. Nem a leghibátlanabb, de legalább jobb, mint eddig.
Vennem igazából csak a drótkefét kellett, minden más volt itthon.
Ja, és GT-től beszereztem pár matricát is, köszönöm neki!😎
Km: 235122









Megvétel óta most jutottam el odáig, hogy volt időm leszervizelni az autót.
Csináltattam egy motorolaj, váltóolaj, gyertyák, szűrők cserét, de 2 gyertyapipát is kellett.
Megvásárlásra kerültek:
-Wynns mororöblítő 350ml
-5l Motul 6100 10w40 motorolaj
-2l Motul Motylgear 75w80 váltóolaj
-Mann Filter szűrők
-NGK Iridium nagy és NGK sima kis gyertyák
-Bosch pipák
Alkatrészek: ~40.000ft
Munkadíj: 10.000ft
Km:234482




2
460
Fórum
Friss topicok
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV