Sikerült levennem a régit és felraknom az új kartert.
Visszagondolva nem is volt nehéz.:D
Érdekes ahogy elrepedt.Nem alul kapott, hanem a kipuffvédő áthidalót tartó csavarok közül az egyik kapott és mellette repedt meg kicsit.Ezt orvosolni fogom.Lesz egy tartalék karter.
Ma három autót szereltem, de egyikkel sem mentem sokra.:)
Reggel betoltuk a garázsba a QV-t, hogy délutánra kicsit átvegye a benti hőmérsékletet, mert odaragadt volna hozzá az ujjam.:)
Szopat a kicsike, mert nem tudom lehúzni a kartert róla.Valamibe elakad belül, de gyanítom, hogy a szűrőbe.
Majd holnap tovább csinálom.
Még készen sincs a kasznimunka, de azt hiszem fékeket cserélek a vason!
Hátra kap tárcsát, van itthon egy garnitúra, előre meg megpróbálom az 1.6TS hűtött fékeit felrakni, ami szintén porosodik valahol. :)
Lehet jobban fognak fogni...
Megnéztem az első fékeket és arra a megállapításra jutottam, hogy a QV fékek rögzítőcsavarjainak a kiosztása megegyezik ezzel.Csak a csavar vastagabb...
Ezt meg szerintem megoldom egy fúró segítségével.:) Nem kivitelezhető! 2010.01.
Bele fog kerülni a vasba egy ABS rendszer is.Fő a biztonság. Benne van!:D
Sajnos 2000km-el előrébb kellett hoznom az olajcserét, hála a jó minőségű magyar utaknak.Csöpög az olaj rendesen a karterból.
Erhardtól hoztam bele Seleniat.
Igazából nem sietek vele, mert tegnap lejárt a zöldkártya, ma két helyen is azt mondták, hogy nem adnak ki több igazolást, mert már elszámoltak idénre.Harmadik helyen bejelentkeztem, kaptam időpontot de visszamennem nem kellett, mert hazaérve mikor kiszálltam megcsapta az orromat az olaj égett szaga.Alánéztem és hát... Január 5-én meglátogatom majd valamelyik zöldkártyást.Addig pihizik.
Van a polcon olajteknő...:D
Ma hazahoztam Huszitól a görbe orrú Zendert, kapott rendesen..., de autó lesz belőle!
Megelégelve a "nem látást" és megszokva a 155-ből a fényt vettem egy xenont ebbe is. 5000K ami fehér fényt ad...
Volt egyik bontódó autóról 4 lemezfelnim. Elég silányul néztek ki, ezért elvittem őket felújíttatni. Szemcse szórták, majd utána por festették. Most szépek és nem utolsó sorban jók!
Gumik is voltak itthon, azokat a 146-ról örökölte a kicsike. Téli kerékkel hoztam németektől haza, ezzel az úttal együtt kb 4-5ezer km lehetett bennük, szinte újak.
Kormányt cseréltem még anno... Nem vettem le az akksi sarut és világított azóta a légzsák lámpa.
Kiütötték a hibát.
Kíváncsiságból rádugattam a motorra is a csatit. Meglepődésemre minden tökéletesen ment rajta , semmi hiba! Hihetetlen!:D
Mindig találok valamit, ami nem tetszik az autón és átalakítom, ha lehetőség van rá.Hát az ülés pozíciója meg kell hagyni, elég ramaty ebben a tipusban.
Tettem róla, hogy jobb legyen.Megnéztem mit tehetek és arra az elhatározásra jutottam, hogy az emelőmechanika nem kell oda.
Leesett róla és lepucoltam minden fölösleges milimétert, hogy lejjebb kerüljön az ülés.
Az eredmény 4cm lett mínuszba megközelítőleg.
Készen lett a paripa!
Sikerült szereznem szín azonos motorháztetőt,de karcos.Ilyen lesz...