Mutasd

>> Szerviz2017-06-28

Sziasztok!
Kicsit megkésve, de ne haragudjatok érte leszeretném írni eddig mi is történt a kocsival nálam! Lehet picit hosszú lesz! Szóval :) A kocsi választásom az egy 166 2.4 JTD 103KW-os példányra esett 2001. 10. havi. Akkor 239000 km volt benne! 2015. 11. 28. vettem meg. Akitől vettem mondta is hogy vezérlés cserével kell kezdeni! Szóval akkor pontokba szedve leírnám miket cseréltem a kocsin.
2015.11 hó - Komplett vezérlés (Dayco) és vízpumpa + motor olaj (Selénia 20k 10w40) + az összes szűrő (olaj, gázolaj, pollen, levegő) 240000km
2016. 03. hó - Első, hátsó féktárcsa (Ate) + betét (Valeo) Első alsó lengőkarok (Delpi) Első stab rúdak (Lemförder), motor olaj (Selénia 20K 10w40), összes szűrő, fék + váltó olaj cseréje. 250000km
2016. 04. hó - 253000km Első lengéscsillapítók rúgókkal együtt cserélve rúgótörés miatt :/
2016.08 hó - Motor olaj csere (Selénia 20K 10w40) + összes szűrő 260000km
2017. 01. hó - Izzitógyertyák cseréje mind az 5db (Beru), és termosztát csere (Mahle) 266000km
2017. 04. hó - Gyári nagyfékessé átalakítás 268000km
2017. 05. hó - Első felső lengőkarok cseréje (TRW amibe a szilent is TRW), és hátsó GL szemek cseréje (Lemförder) 269000km
2017.06. hó - Motor olaj csere de most kipróbáltam egy más félét ez pedig a Selénia 5w40 WR diesel és ezekhez tartozó összes szűrő csere 270000km
A kötelező cserék eddig ennyik voltak :) ezen kívül még beépítettem egy aktív mélyládát! Ennek bekötése nagyon egyszerű volt! Ha esetleg valakinek ebbe tudok segíteni szívesen elmondom, hogy kell! Talán ennyi így első körben! Köszöntem ha elolvastad! :)