Blog
Sajnos a dolgok úgy alakultak, hogy 11.000 km-t mentem az olajjal, de immár le lett cserélve. Minden a szokásos: Selénia Racing 10w60 Olajszűrő Levegőszűrő Pollenszűrő Km óra állása: ~191.000 Tovább »
A jó miskolci utak megtették a hatásuk, a futóműben sok minden megérett a cserére (hátul). Teleszkóp, rugó, toronyszilent, és a többi szilent cserélve hátul, termosztát, szelepfedél-tömítés és bal első kerékcsapágy is cserélve. A jövőben még az első rugók és teleszkópok cseréje várható, de azok egy Tovább »
Rég nem jártam erre, az autóval nem sok történt, viszont jó sokat ment. Még valamikor júnuisban volt egy kormányműcsere, mert kopogott, és lógott, azon kívül minden rendben megy a kocsin. Azóta már nyaraltam is egyet (+3000km a kocsiban) Új (TRW) kormánymű Km óra állása: ~183.000 Tovább »
Megtörtént a vezérléscsere (az előzőbe elvileg 40ezer km volt, de biztosra mentem inkább, és nem is ártott a dolog, mert a hosszbordás feszítője elég csúnyán lógott. Tehát cserélve lett a komplett vezérlés és hosszbordás szett, egyúttal egy időszakos szervizet is megcsináltunk. Alkatrészek: Hossz Tovább »
Miután karácsony környékén még mindig szarakodott a kuplung, elég sokáig minimális mértékben volt használva az autó, havonta kb 100km-t. A történet onnan folytatódott, hogy a kicserélt főhenger ugyan javított a helyzeten, de még mindig nem volt megfelelő a kuplungom működése, így nem maradt más, vá Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.0 JTS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Azzurro Gabbiano
- Extrák:
Elektromos ablak 4x
Automata kétzónás klíma
Multikormány
Tempomat
Napfénytető
Bőr
Bose