Mutasd

>> Autóápolás2009-12-15

Hosszú idő után az autó végre visszakerült hozzám és elkezdődött a versenyfutás az idővel. Amíg a vas távol volt, rengeteg alkatrészt és cumót vettem hozzá. Még kasznizás előtt belekerült egy "ideiglenes" (ez fontos!) motor, ami kb. 100e-be került. Egy 75-ös 2.0 TS motorja volt. Nem lett rendbevágva, csak szétszedtük és tömítéscsere valamint tisztítás után "beledobtuk". A kardán új hardikat kapott, szinte minden újra lett cserélve a futóművön is (lengéscsillapítók, hardik, gömbcsuklók, stb), sikerült vadászni hozzá egy német raktárból egy csont új váltót 10e magyar forintért, új kuplungtárcsát is kapott... egyszóval mindent, amit lehetett. Belső térben nem sokat változtattam. Bekerült egy 156-os bőrülésgarnitúra, egy pöpec fakormány és ideiglenes ajtókárpitok. Mondanom sem kell, hogy a cd/dvd/mp3-as fejegység és a mélyláda erősítőstül előbb megvolt szinte, mint a kocsi maga. A felsoroltakon kívül még elég sokminden apróságot kapott... alufelni, bicskakulcsos kp-zár, klímás hűtőbox (a későbbiekben lesz fontos), egy komplett 75-öst vettem a hiányzó alkatrészek pótlására. A versenylegózás kitűzött határideje természetesen a 2009-es alfatali volt.

Folyt köv...