Elérkezettnek láttam a vezérlés cserét és pár apróságot cserélni az Alfán szervizkönyve szerint 95000kmnél volt utoljára vezérlés cserélve.
kmóra állás:151760km
cserélt alkatrészek: vezerlés szett gates
vizpumpa
hosszbordászíj,feszítő, 2vezető görgő
fagyálló feltöltve
hátsó ajtóteleszkopok monroe
ablaktörlő lapátok
szervíz alatt úgy döntöttem megnézzük az egrt és a szívósort is kiváncsi voltam hogy megvannak e még a flappek és hogy mennyire szűkűlt le keresztmetszett a koromtól.
meglepő módon sem az egrben sem a szivósorban nem volt drasztikus lerakódás.
azert kaptak egy tisztitást.
a bal első és hátsó ajtó határolók sajnos nem érkeztem meg az napra igy azok még hátra vannak.
Az autó továbbra is megy teszi a dolgát:)
Nincs szívem megválni tőle ..reménykedem hátha a mihamarabbi jövőben érkezik egy alfa SW ,szóval még marad a háznál. nem látok másik alternativát amire szívem szerint lecserélném.
Régóta gondolkozom mi legyen a 159 sorsa. augusztus eleje óta új munkám van ,céges autót használok az elmúlt 3hónapban egyszer mentem az autóval. párom használja hetente egyszer kétszer kb 50 150kmt ha megy vele ez tél folyamával még kevesebb lesz.arra pedig sajnálnám megtartani hogy kutyás edzesekre járjon vele hetente egyszer ahhoz túl szép az autó.és nincs is kihasználva. inkább veszünk valami olyan autót amiért nem kár.szóval eladó sorba fog kerülni az autó. jövőhónaptól lesz valószinűleg hirdetve. .
147000km megcsináltuk az olajcserét ,olajszürő ,légszürő, pollenszűrő, gázolajszürő .plusz egy hátsó motortartó bak is lett cserélve.
1 éve hogy nálam van az autó. Továbbra is hibátlan a kotelezoeket leszamitva semmit sem kellett az autóra költeni. Km óra állás : 143010km
Régóta nem írtam mióta összetörték az autóm elejét. KB 2hónapot volt a szervizben a kocsi. Érzéseim vegyesek a karosszéria munka szép lett hál isten. Viszont voltak érdekes dolgok. Kértem egy állapot felmérést ami minden valószinuseg szerint elmaradt tudtam h a fektarcsak cseresek és az egyik motortartó bak is. Ennek ellenére mikor visszakaptam azt közölték minden hibátlan. Mikor az autót visszakaptam kivolt égve a rendszam tábla világítás és az egyik feklampa is, a szőnyeg a vezető oldalon nem volt a helyén a patent elvolt torve. Hátul vmilyen oknál fogva az egyik tolatóradar szenzorjat is cserélni kellett. Hazahozatalnal már furcsa hangja volt az autónak de nem találtam a hibát. 2nap múlva már csak 1baros turbonyomasom volt. Szijtarcsaba vhogy beleert a turbocso... Ezt már ink magam orvosoltam rendeltem egy újat 20000ft volt. A teljes javítás... 1.300000ft volt... Ebből avulási dijkent én 200000ft fizettem plusz ugye a turbocso.
sajnos megtörtént az amitől minden egyes autótulajdonos retteg,sikeresen összetörték az autóm. fél even keresztül vadásztam anno az autómra h törésmentes legyen és olyan amilyet elképzeltem . Védettútvonalon álldogáltam az autómmal egy feltorlodott kocsisor 2.tagjaként miutan az előttem álló suzukis szabadon hagyta az alárendelt útat.
hogyha vki leakarna kanyarodni a főutól megtehesse azt. jobbról egy fiestat vezető hölgy ugy gondolta h azért hagytuk szabadon h ő szétnézés nélkul ráhajtson a főutra.
jobbról természetesen érkezett egy vw polo akivel sikeresen összecsattantak majd a fiesta frontálisan belém szállt.
az autómon sérült motorháztető,lökháritó keresztmerevitő klimahütő.
elvittem az olasz autókházába ahol végig korrektek voltak velem. sanos az avulási dij miatt viszont fizetnem kell nem keveset.
remélem szépen megcsinálják bár ugyanolyan már sosem lesz mint a gyári.
és ez a legszomorúbb az egészben h egy hibátlan auto volt.
rendőri intezkedésnél a hölgy természetesen bocsánatot sem kért majd a rendőr közölte velem h ne legyek ideges az enyém sérült a legkevésbé.
jelenleg egy hónapja vagyok autó nélkul és varom h elkészüljön.
KB 10000kmt mentem megvetel óta az autóval ideje volt olajakat szűrőket cserélni! 5w30 motul fiat konszernes olajat tettem bele. Plusz a váltóban lecseréltem az olajat. motul gear (75w90)2.7litert töltöttem bele. Egy két futómű tartó elemet lecsiszoltam és lefújtam feketére.
Km óra állás: 134000km
Lecseréltem az emblemakat elől hátul. Az autó megy teszi a dolgát megvetel óta 6000km ment bele.
Sikeres műszaki vizsga. Újabb 2evre hivatalos az autó. Továbbra is hibátlan.
már megvásárláskor éreztem hogy kevés gáz lehet a kocsiban igy mai nap orvosolva lett ez a probléma. nyomáspróbázva lelett szóval elvileg nem ereszt sehol viszont szinte semmi gáz nem volt benne. végre jéghideg levegőt tól be az utastérbe.
tegnap pedig elszállt a bal első xenonom aminek már eddig is vhogy másabb szine volt. ha már balost cserélem úgy voltam vele legyen a jobbos is. valahogy jól sejtettem hogy nem párban voltak utoljára cserélve az egyik osram a másik Philips volt. csere kb 5percet vesz igénybe.