Mutasd

>> Szerviz2018-12-17

2018.10.8-11
Menjünk szabira, hogy alaposabban körbenézzem végre.
Persze ezalatt a pár nap alatt tisztázódott bennem, hogy mennyire körülményes szerelni és hozzáférni bizonyos dolgokhoz. Az se semmi, hogy mennyire "rendezett" képet mutat a rengeteg cső meg basz, meg hogy mindent konzolokkal meg vasakkal csavaroztak az ősi alap boxer blokkhoz amit azóta utólag feltaláltak.

- Kevés a lóerő (továbbra is megoldásra vár), le ástam a vezérmű szíjakig (hogy ez mennyi idő volt....) hogy megnézzem, hogy minden jelen-van-e. Igen. A szíjak (powergrip) és görgők eléggé újnak látszódnak, a vízpumpa is mostanában lehetett cserélve, most inkább picit kockáztatva benne hagyom ahogy van, majd 1 év múlva visszatérünk rá.
- Közben kiderült hogy ereszt a kuplung fő és munkahenger. Kicseréltem őket, Delphi főhengert kapott, a munkahengert felújítottam (Autofren Seinsa D-3155).

- Sikeresen kizártam magam a motortérből, de végül a lökhárító levétele után alulról kampóval ki lehetett nyitni.

- A 2 hengersor közötti rudazaton állítottam hogy legalább egyszerre nyissanak a pillangószelepek, mert igen nagy különbség volt közöttük, biztosan rosszul álltak.
- A gázpedál határoló csavarját beljebb tekertem, mert csak 3/4-ig nyitottak a torkok (wtf?)
- Szinkronizálni kell, de eresztenek a vákumcsonkok O gyűrűi, ezért ez elmaradt (elvileg 4x1.75 a méretük)

2018.10.21

- Stabilizátor és lengőkar összekötő kis szilentek cserélve, 2x3200Ft. 1 fajta kopogással kevesebb jön elölről.
- Gyertyák kicserélve, 4x új NGK PFR6B platinum gyertya, ~3300Ft darabja.
Bosch FR78 Super 4, négyelektródás volt benne, hogy jobb vagy rosszabb az előírtnál, nem tudom, de kapott NGK-t. Változást nem hozott.
- A szívócsövön lévő rezonátor doboz szét volt nyílva, a műanyag hegesztős drágábban csinálta volna meg mint egy használtat keresni. Kapott egy bontottat. Nem tudom mennyit jelent, hogy ez ott van vagy nincs, biztos fékpadon kimutatható. Lefestettem a rezó konzolját, mert egy kicsit rozsdás volt.