Tagok >> STibi >> 159 1.9 JTDm 8V >> Blog
- Típus:159 1.9 JTDm 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Argento Alfa Met.HWB 565/A
Párom meglepett szelepsapkákkal, megy a felnikupakhoz.
Kíváncsi leszek meddig marad fent...
Az autó elején és hátulján már lassan egy éve a bóvli kínai fekete matricák vannak, igaz 3 réteg lakkal megfújva, köszönik szépen ugyan úgy néznek ki mint amikor felraktam.
Komplett 7 darabos szettet rendeltem, (retek koronának köszönhetően majd 2 hónapot vártam rá) a felni kupakok miatt, a többi meg jó lesz majd tartalékba.
A gyári kupakokkal ellentétben ezek nem pont ugyan olyanok, magasabb is.
Így a gyárira raktam próbaképp de kilátszott egy kis rész a szélén, lefújtam feketére a lecsupaszított kupakot, ragasztóval ráragasztottam a matricát száradás után több lépcsőben (35 fokban könnyen ment) megfújtam 4 réteg lakkal. Egy fél napot száradt éjjel ma reggel felraktam. A csavarokat befújtam rézspray-vel, lehúztam nyomatékkal, 50km után ellenőrzöm. Az utolsó két képen látható a végeredmény, nekem tetszik. :)
Szeretek szöszölni saját munkát mindig is többre értékeltem.
Lehetett volna elvinni homokfuvatni, fényeztetni, lakkoztatni, porszóratni..
Egész vállalható lett ismét nem 100% csak 9venvalamennyi :)
Első kép, kiindulási állapot, erős fékporos, lakklepattogzás szín kopás, némi karcok
2. kép probálkoztam csiszolással, kb egy óra után hanyagoltam maradt a homok, első és utolsó homokszórásom volt az fix :)
3. kép már homok-szórt, és a még nem közötti különbség
4. kép padkázásnak hála volt némi folytonossági hiányosság, ezt kétkomponensű alugyurmával javítottam
5. kép átcsiszoltam az egészet 220as papírral utána kapott két réteg alapozó festéket a kisebb hibák eltüntetésere
6. kép vizesen átcsiszoltam újra az egészet 320as (körüli) papírral
7. kép száradás után áttöröltem az egészet zsírtalanítás miatt, és némi levegővel portalanítottam majd festettem két rétegben
8. kép a felnik szín ügyileg kész vannak
9. kép portalanítás után kaptak szintén két réteg lakkot
10. kép száradnak késznek tekintem a munkát, felnikupakok érkezését várom és mehet fel
Elfáradt picit, némi olajpára jelent meg a blokk oldalán.
ERLING 430.400 került bele
Felnit vettem, gumi kell rá. Hankook a téli maradtam a márkánál.
Hankook Ventus Prime 3 K125 C/A
205/55 R16 91V
DOT 0920
Mindig is ez a felni tetszett a legjobban. Nem akarok már nagyot bőven elég a 16" is(nekem). Sikerült szerezni, igaz lesz velük munka.
Középrész főleg az indítógomb környéke nagyon csúnya volt, kapott fóliát egyenlőre meglátjuk mennyire lesz tartós ha nem bírja lefújom.
Régóta zavart, végre kicseréltem úgy működik ahogy kell. Alapjáraton 0 a nyomás.
Bosch 0 281 002 437
Jobb első lengőkar koppant, kicseréltem Febi 34286 cikkszámúra. Csavarokat bezsíroztam amik bontva lettek
Nem voltak szépek, gondoltam lefényezem. Olvastam itt hogy nehézkes a leszedés ragacsos dzsuva van rajta gyárilag. Leszedtem (még egyszer nem állnék neki), a végeredménnyel nem vagyok tökéletesen elégedett, de bőven jobb lett mint volt. Látok rá esélyt hogy futok vele még egy kört, ezt a festéket könnyen le szedem már.
Csiszolás,Alapozás, fényezés, lakkozás volt a munkafolyamat.