Mutasd

>> Szerviz2020-11-22

Korábban ugye már kicseréltem a hátsó futóműben a bizonyos 3 szilentes (pontosabban 1 szilent 2 G szem) lengőkarokat, azonban már akkor láttam, hogy ennél bizony jóval többre lesz szükség hosszabb távon. Most, hogy az autó téli álmot alszik, van idő bőven ilyesmire, így neki álltam szétbombázni a komplett hátsó traktust. Első körben kiszedtem a rugókat, az azokat tartó lengőkarokat, illetve a felütköző gumikat és poharakat. Pontosabban ami maradt belőlük :) A képek beszédesek, egyértelmű, hogy akad tennivaló bőséggel. A jó hír, hogy a lengőkarok és a rugók sincsenek erősen korrodálva, csupán felületi a rozsda rajtuk, így egy jó homokszórás, szinterezés után szinte olyanok lesznek, mint az új. A felütköző poharakból már megvannak a gyári újak, a gumikat kell még beszereznem. Ezen felül cseréltetni fogom a G szemeket és szilenteket a lengőkarokban, továbbá tervben van a komplett hátsó bölcső leszerelése, és minden alkatrészt homokszóratni, szintereztetni, ahol szükséges szilentet cseréltetni fogok. A fékek is teljes felújításon fognak átesni.