Blog
Egy ideje már rázott az autó eleje gyorsításkor, egyértelmű, hogy féltengely. Ki is lett cserélve, illetve a felső motortartó bak ki volt szakadva, így az is cserélve lett. Tovább »
A 17es fekete biohazard felni le lett cserélve 16os selespeed-re. Kényelmetlen volt a 17es, ez sokkal kényelmesebb. Plusz kapott egy komplett féknyereg festést. Nagy szerviz óta csak egy termosztátot kellett cserélni. Tovább »
Sajnos eljött amitől féltem. A turbó megadta magát. A nagy összegű javítás után, illetve az ünnepek előtt nem tehetem meg, hogy újat veszek. De még felújítottat sem. Sikerült szert tennem egy elég szép állapotú és kb 120ezer km-t futott 156 2.4 jtd 20v-ből való turbóra és még újabb gyártás isi. 50 e Tovább »
Vásárlás után egy héttel menet közben megállt az autó, előtte halk puffanás volt. Utána be sem indult. Természetesen azonnal szerelő. Diagnózis: főtengely szíjtárcsából kiszakadt a rezgés csillapító gumi gyűrű, azt pedig begyűrte a vezérlés, ami ettől ötöt ugrott. Persze ettől a szelepek és himbák i Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 Sw 2.4 jtdm 20v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Fekete
- Jellemzők:
Plüss belső, bose, hátul sötétítés. Nagyon erős, az amúgy sem gyenge 175 lovas gép 230 lóerőre és 500 nm nyomatékra felchipelve. Előző tulaj csináltatta a manky garage jóvoltából. Gyárilag ültetett sportfutómű. Jelenleg is ő az autónk, Bagirának hívjuk.
Fotóalbum
0
524
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia