Tagok >> Jony85 >> 156 Sw 2.4 jtdm 20v >> Blog
- Típus:156 Sw 2.4 jtdm 20v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Fekete
Egy ideje már rázott az autó eleje gyorsításkor, egyértelmű, hogy féltengely. Ki is lett cserélve, illetve a felső motortartó bak ki volt szakadva, így az is cserélve lett.
A 17es fekete biohazard felni le lett cserélve 16os selespeed-re. Kényelmetlen volt a 17es, ez sokkal kényelmesebb. Plusz kapott egy komplett féknyereg festést.
Nagy szerviz óta csak egy termosztátot kellett cserélni.
Sajnos eljött amitől féltem. A turbó megadta magát. A nagy összegű javítás után, illetve az ünnepek előtt nem tehetem meg, hogy újat veszek. De még felújítottat sem. Sikerült szert tennem egy elég szép állapotú és kb 120ezer km-t futott 156 2.4 jtd 20v-ből való turbóra és még újabb gyártás isi. 50 ezer volt, meg persze a munkadíj. Szerencse a szerencsétlenségben.
Vásárlás után egy héttel menet közben megállt az autó, előtte halk puffanás volt. Utána be sem indult. Természetesen azonnal szerelő. Diagnózis: főtengely szíjtárcsából kiszakadt a rezgés csillapító gumi gyűrű, azt pedig begyűrte a vezérlés, ami ettől ötöt ugrott. Persze ettől a szelepek és himbák is sérültek. Úgy hogy 20 db szelep, himba, szimmering, vez. mű tengely szimmering, hengerfej tömítés, olaj (motul) + szűrő. Meg persze főtengely szíjtárcsa és komplett vezérlés szett vízpumpával dayco mindkettő. Cirka 250 ezer ft munkadíjjal. Jól jött az ünnepek előtt. De legalább most már sokkal jobb lett, érezhetően. Sajnos olyan mértékű kokecolás volt a motortérben, több dolog gyorskötözővel volt rögzítve, amit bilinccsel kellett volna. Ezek is meg lettek oldva. Most már alig érezni rezgéseket. Sokkal szebben és halkabban jár a motor. Remélem most sokáig nem lesz gond vele.
1
633
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia