Hátsó keresztmerevítők mind a 4, plusz kutyacsont csere, futóműállítás.
Generátor megjavítva. Beépített fesz-szabályzó és csapágy csere.
Szokásos alap szerviz (olaj+szűrők), majd eljőve a szerelőtől a generátorom megadta magát. :-(
Generátort leszedni k...a sz@r, és nem olcsó.
184000 km után esedékes vezérlés és hosszbordásszíj szett csere.
Szokásos olajcsere pár extrával.
Szelepfedél tömítés, jobb alsó-felső lengőkar, első lengéscsillapító, toronycsapágyak csere!
Az olaj csak fogy, a tököm meg tele! Sokkot kaptam. A 10W60-as olaj is elfogyott 700 km alatt. (1,5-2 liter!!!) Most a határán vagyok annak hogy felgyújtsam ezt a fostalicskát! 1 éve vettük és csak a gond van vele!
Hűűű! Nagyon dühös vagyok!
Az olaj tovább fogy! Kizárásos alapon megállapítottuk a motor felfalja! Hosszas tanakodás után azt a pénztárca kímélő megoldást választottuk a motor bontása helyett, hogy kap új olajat. Castrol 10W40 lecserélve Meguin Racer 10W60-ra, plusz kapott egy Meguin tömítéspuhító adalékot. Óraállás 144000 km, várom meddig tart ki az olaj.
Amióta megvettem a vasat, azóta hallottam valami fémes zörgést a motortér felől. Barátommal az összes hővédő lemezt átnéztük, rögzítettük. Zörgés továbbra is volt. Hétfőn felújították a kartert s láss csodát elmúlt a zörgés! ????
Kiderült, valaki mókolta a vasat, és a leömlő csavarjait szépen beleszakította és úgy hagyta. Most rendesen megcsinálták, és úgy megy a vas mint még soha! :-)))
Amióta megvettem folyt belőle a drága olaj! Most megelégeltem, megcsináltattam.
Olajdekni felújítás 6000,
Tömítőpaszta 2000,
Munkadíj 20000,
Olaj 2000.