Tegnap hazahoztam a kocsit a kasztnistól. Április eleje óta volt nála, komplett küszöb- és hátsó sárvédőív csere, illetve a betöltő körüli ív cseréje volt. Meg persze a szokásos youngtimer (lassan oldtimer) betegségek: itt-ott apróbb-nagyobb rohadások foltozása.
A sárvédőívek cseréjénél legalább a mester permezővel csinálta a javítást, így talán kevesebb gitt kell a kocsira. (Előző tulaj alatt már lett cserélve, és most a bontásnál látszódott, hogy a lemezen volt 2 mm-es is a tapasz...)
Nekem most az alábbi munkáim vannak hátra: alváz- és üregvédelem, takarítás (kicsit poros belül a gép), gittelés és festés.
Ma az alvázvédővel pepecseltem, sajnos csak ecsetelős van itthon. A csomagtartót teljesen kikentem , illetve levettem a vonóhorgot és a hátsó lököst. Alattuk-mögöttük a kasztnit kentem át. Ja, meg a küszöböt is, ott ahol később a műanyag védőelem fogja takarni. A gitteléssel is haladtam, túl vagyok két gitt rétegen és csiszolásukon. Csiszolás után horgany spray-t fújtem fel, ezzel ellenőriztem, hogy látszódik-e az illesztés. (még látszott)
Amíg az alvázvédő (bitumenes) és a gitt záradt, addig a donorból kimentett bajuszkapcsolókat rakosgattam be. (tegnap a hazaúton nem is tudtam indexelni egyik irányba sem)
1
439
Fórum
Friss topicok
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa tuning
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Filmek
- Félig Off-os autók (egy...
- Forma-1
- Spider
- Junior (Milano)
- 2 keréken is szép az él...