Tegnap hazahoztam a kocsit a kasztnistól. Április eleje óta volt nála, komplett küszöb- és hátsó sárvédőív csere, illetve a betöltő körüli ív cseréje volt. Meg persze a szokásos youngtimer (lassan oldtimer) betegségek: itt-ott apróbb-nagyobb rohadások foltozása.
A sárvédőívek cseréjénél legalább a mester permezővel csinálta a javítást, így talán kevesebb gitt kell a kocsira. (Előző tulaj alatt már lett cserélve, és most a bontásnál látszódott, hogy a lemezen volt 2 mm-es is a tapasz...)
Nekem most az alábbi munkáim vannak hátra: alváz- és üregvédelem, takarítás (kicsit poros belül a gép), gittelés és festés.
Ma az alvázvédővel pepecseltem, sajnos csak ecsetelős van itthon. A csomagtartót teljesen kikentem , illetve levettem a vonóhorgot és a hátsó lököst. Alattuk-mögöttük a kasztnit kentem át. Ja, meg a küszöböt is, ott ahol később a műanyag védőelem fogja takarni. A gitteléssel is haladtam, túl vagyok két gitt rétegen és csiszolásukon. Csiszolás után horgany spray-t fújtem fel, ezzel ellenőriztem, hogy látszódik-e az illesztés. (még látszott)
Amíg az alvázvédő (bitumenes) és a gitt záradt, addig a donorból kimentett bajuszkapcsolókat rakosgattam be. (tegnap a hazaúton nem is tudtam indexelni egyik irányba sem)
2009 alkatrész alkatrészek alvázvédelem állítás benzin benzinszűrő board bontó búcsú csere elektronika felújítás festés futómű gyújtás hdegindítás idiot indítás karácsony kasztnizás műszaki népítélet olajcsere on optikai szintjelző tali tank tankolás tél téligumi totalcar tuning viharsarok zöldkártya
>> SzervizAlfa 33 905A1 // 2007-05-28