Ma felpattintottam a téli kerekeket. Előtte tankoltam is és vettem egy flakon alvázvédő (Olvikor) sprét.
35 litert tankoltam (itt csattant a pisztoly), de a szintjelző érdekes módon csak alig több, mint felet mutat. Korábban sem mutatott teli állást, de most már annyit sem.
A téli gumi felrakás közben meg elfújtam egy flakon alvázvédőt. Egy idő után minden ruha átalakul autószerelős ruhává...
Két tankolásból 18,45+40,86 liter (totál:59,31liter), 739km.
Ez 8,02-es átlagfogyasztást jelent.
Jó sok hidegindítással tettem meg ezt a távot, lényegében munkába járásra használtam a kocsit.
2007-10-22; Szentes Shell: 38,42 Liter/530km; 281,9HUF/liter. Átlag:7,25!
Ami változott a korábbiakhoz képest: az 530km-ből 270km egyhuzamban, összesen 5 hidegindítás, stabil 3500 körüli motorfordulat, semmi dzsimbulás, pár előzés. Jót tett a fogyasztásnak a stabil fordulatszám és a hideg száraz idő is (gondolom).
Esso Veszprém: 41,76Liter/500km 270,9HUF/liter
átlag: 8,4l/100km
Ami változott a korábbiakhoz képest: guminyomást ellenőriztem és beállítottam: 2,3bar lett elöl, 2,1bar lett hátul (nem volt két egyforma sem előtte!)
A karbikat összekötő szivatóbowdent mozgattam meg, illetve fújtam be alaposan WD-40-nel. Az volt az érzésem korábban, hogy a szivató bowdenje beragadt és amiatt magas a fogyasztás és ettől fullad le melegen a motor. Hát mostmár nem fullad le.
443km 43liter benzinből. Ez az első mérleg a Dellorto karbikkal. Kicsit meglepő, korábban ( a 36-os Weberekkel) legalább stabil 8-as átlagofgyasztásom volt, most ez 9,7 lett. Igaz sokszor 13-140-es tempóban is utaztam, és volt 1-2 alkalommal 150 is. Most visszaállok a régi tempóra...
Ja, az alapjáratot időközben elvitte a cica, élmény volt így Pesten autózni, lámpától lámpáig, bal láb kuplungon, jobb láb féken, közben kicsit a gázt rugdosva.
Ma rákacsintok a gy.elosztóra és megnézem a guminyomást.