Mutasd

>> Szerviz2011-01-09

13 év alatt amióta nálam van az autó, 130.000 KM-t mentem vele. Szerencsére a javítási lista rövid, mert úgy látszik jól kifogtam.

Ami eddig elő fordult:
2006
-Fékbetét csere (Ez természetes dolog.) Tárcsa, és dob föl szabályozás.
-Vezérmű szíj csere (Ez is természetes)
-Motor tartó bak csere. mert elvált az egyik.
-Hátsó lengés csillapító csere. (gázos)
Ezekkel a hibákkal vettem a kocsit.
-Légszűrő, és olaj csere. (Castrol)
A futómű állítások nem is számítanak, mert az évente szokott lenni, biztos ami biztos.
2007
-Kormány gömbfej csere, lengőkarral egybe épített gömbfej csere.
-Légszűrő, és olaj csere. (Castrol)
2008
- Ajtózárban egy műanyag bizbasz csere.
- 2 defekt, 2 új gumi.
-Légszűrő, és olaj csere. (Selenia)
2009
-Váltó kulissza műanyag elem csere. A váltókart ami meg tartja (elfáradt szerintem)
-Első keréknél a gumi fékcső cseréje. (kezdett repedezni)
-Kuplung csere (Tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy)
-Légszűrő, és olaj csere. (Selenia)
2010
-Nekem jöttek.
Hátsó lökhárító, Műanyag doblemez burkolat csere, lökösben lévő szellőző csere, gyári sárvédő gumi csere, két hátsó lámpa csere, hogy egyforma legyen. Lakatos munka + fényezés. A biztosító tisztességesen rendezte a káromat.
-Fékbetét csere elől
-légszűrő, és olaj csere. (Selenia)
-Olaj leeresztő csavar csere.
2011
-Fékolaj csere
-Kuplung munkahenger csere.(A váltónál lévő munkahenger csöpögött.)
-Termosztát csere (Nem fűtött rendesen.)
-Lengés csillapító csere.
-Gyertya csere. (Jó nagy szívás volt, mert bele tört az egyik kicsi. A cimborám 2 napig bűvészkedett vele, hogy kivegye abból a mély lukból a beletört csonkot.) Na ez mondható az első szívásnak, hogy ugye a 100000Km-enkénti csere nagyon jól hangzik, de senki nem gondol rá, hogy 6-8 -13 év alatt ez hogy be tud rohadni. Ha valaki olvassa ezt, gondoljon erre, és minden második olajcserénél nézze meg a gyertyákat, néha át legyen mozgatva, és nehogy így járjon!

2016 Kicsit erősre sikerült egy elindulásom és sajnos szétment a váltóház meg a difi is kapott. Hiába. Nem mai gyerek már. Váltó csere. Volt itthon váltó. olaj bele 12000Ft szereltetés + kuplung munkahenger meg egy pár apróság 25000Ft.
Lehet én voltam a hibás, de lehet anyagfáradás is.

2017 A gép tök jó. Az évenkénti olajcsere és szűrőcserén kívül nem kellett vele foglalkozni. Így 20 évesen is megbízható rozsdamentes.
Nagyon örülök, hogy mellette döntöttem annak idején.

Hát eddig itt tartunk. Nem olyan rossz. Nem?

(Sok embert hallottam már, aki azt mondta, hogy az Alfa szerviz igényes. Hát nem. Időben el kell vinni szerelőhöz, és mielőtt 1 hiba többet csinál, meg kell javíttatni. Olcsóbb is, és mindig jó a szekér. Nem érnek meglepetések.)