Találtam egy kis likat a bal 1 mögötti lábtéren... sajna úgy jártam, mint a jobb oldalival... egész napos munka lett belőle. : /
Szétszedéskor sajnos pár fáradt patent, bolha, klipsz... megadta magát. Patentdepoból sikeresen beszereztem az újakat és minden szépen a helyére került és tart... :)
Az 1.1-es kasznizás végeztével átnéztem még a kocsit belülről és sajnos az anyós ülés mögött találtam egy nem túl nagy lyukat, amin kicsit ki is láttam... újabb ,munka!
Nekifogtam a műveletnek... első lépésként kalapáccsal jól megveregettem a környékét, hogy a laza réteg leesen és jól látható legyen hogyan kell körbevágnom a perforációt. Ekkor ért egy jó kis meglepetés... ugyanis a küszöb mellett végig kipotyogott egészen a hátsó ülésig. :(
A jobb hátsó emelési pont is elrozsdásodott... egy zártszelvénnyel igyekeztem pótolni, remélem jó lesz!
Sajnos találtam javítani valót a jobb első kerék mögött a kasznin. Található ott egy gumidugó, ahonnan az üregvédést lehet végrehajtani... ez egy könnyed érintésre beesett... remek... újabb feladat. Itt is nagy köszönet Bluestrain cartársnak, hogy kölcsönözte nekem a CO hegesztőjét, amivel a lemez kivágása, előkészítése után rendbe rakhattam azt a tájékot. paszta+üregvédő+alvázvédő
De sajnos itt még nincs vége, mert találtam még máshol is kis hibákat... 20 év, az 20 év...
219.250 km
Vééégre megvan! Kész a fara! Sikerült egy jó képességű hátfalat szerválnom, ami nagy nehezen a helyére került. Azért nagy nehezen, mert bár ismerős fickó a kasznis, de mégiscsak húzta-nyúzta ... az időt, meg az idegeimet is... A saját bevallása szerint is max. 3 napos (hétfőn hozzad, legkésőbb szerdán viheted!) melóból 7 naposat csinált... :( De örülök, hogy kész lett, mégha naponta kellet is hívogatnom érte... :)
Még nincs totál kész, mert a sarkokat be kell fejezni és majd színre fújni, de az majd csak később...
Minden esetre kapott egy hátfalat, egy lökhárítót, kerékjárati burkolatot, új izzókat, kasznitömítőt, rücsit, alvázvédőt...